eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha w 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-07

Przysucha: Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 37060 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Przysucha , ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha, woj. mazowieckie, tel. 0-48 6752071, 6752072, faks 0-48 6752071, 6752072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.radom.lasy.gov.pl/web/przysucha

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Przysucha w 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: I. Mundur wyjściowy leśnika: 1. Mundur wyjściowy męski - marynarka - szt. 4, - spodnie - szt. 8 2. Mundur wyjściowy damski : - marynarka - szt. 1, - spódnica - szt. 1, - spodnie - szt. 3. 3. Koszula biała męska z długim rękawem - szt. 11. 4. Koszula biała męska z krótkim rękawem - szt. 9. 5. Bluzka biała damska z długim rękawem - szt. 0. 6. Bluzka biała damska z krótkim rękawem - szt. 4. 7. Krawat - szt. 10. 8. Płaszcz wiosenno-jesienny damski - szt. 1. 9. Płaszcz wiosenno-jesienny męski - szt. 1. 10. Kapelusz damski - szt. 0. 11. Kapelusz męski - szt. 3. 12. Kurtka zimowa damska - szt. 1. 13. Kurtka zimowa męska - szt. 8. 14. Czapka mundurowa - szt. 1. 15. Szalik - szt. 7. 16. Skarpety - para: 76. 17. Półbuty wyjściowe - para: 16 II Mundur codzienny leśnika 1. Koszula męska z długim rękawem - szt. 27. 2. Koszula męska z krótkim rękawem - szt. 26. 3. Bluzka damska z długim rękawem - szt. 2. 4. Bluzka damska z krótkim rękawem - szt. 2. 5. Spodnie męskie - szt. 20. 6. Spódnica - szt. 1. 7. Sweter - szt. 17. 8. Kamizelka - szt. 12. 9. Bluza z polaru - szt. 21. 10. Kurtka - szt.10. 11. Czapka zimowa - szt. 5. 12. Peleryna - szt. 1. 13. Półbuty codzienne - para: 22. III Mundur terenowy leśnika 1. Ubranie letnie z wzorem panterki: - bluza, kamizelka - szt. 16. - spodnie - szt. 15. 2. Ubranie zimowe z wzorem panterki: - kurtka - szt. 6. - spodnie - szt. 6. 3. Czapka letnia z wzorem panterki - para: 11. 4. Czapka zimowa z wzorem panterki - para: 6. 5. Trzewiki terenowe - para: 14. 6. Rękawice damskie - para 2. 7. Rękawice męskie - para: 11. 8. Buty Gore-tex wz. 4520 - para: 25. 9. Buty Gore-tex wz. 4521 - para: 20. IV Oznaki 1. Stylizowany wizerunek orła - szt. 3. 2. Stylizowana gałązka modrzewia - szt. 0. 3. Oznaki identyfikacyjne - para: 0. 4. Oznaki służbowe - para: 2. V Odzież i obuwie robocze BHP 1. Buty filcowo-gumowe - para: 32. 2. Buty gumowe - para: 32. 3. Kurtka wodochronna - szt. 12. 4. Ubranie letnie dla robotnika - kpl 1. 5. Ubranie całoroczne - kpl 3. 6. Kamizelka odblaskowa - szt. 2. 7. Kask ochronny - szt. 2. 8. Kamizelka ciepłochronna - szt. 1. 9. Czapka - szt. 2. 10. Czapka ocieplana - szt. 2. 11. Kurtka ciepłochronna - szt. 1. 12. Rękawice ocieplane - szt. 2. 13. Trzewiki przemysłowe - par 1. 14. Ubranie ciepłochronne - kpl 1. 15. Fartuch roboczy - szt. 1. według wzorów określonych w: a) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru munduru leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007 r. Nr 51, poz. 342), b) Zarządzeniu Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, c) Zarządzeniu Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r., w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, d) Zarządzeniu Nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika, e) Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 259, poz. 2173)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.21.10.00 - Peleryny 18.22.13.00 - Płaszcze przeciwdeszczowe 18.22.32.00 - Kurtki 18.23.20.00 - Spódnice 18.23.40.00 - Spodnie 18.23.53.00 - Swetry 18.33.20.00 - Koszule 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.22.00 - Buty gumowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał minimum jedną dostawę sortów mundurowych o wartości min. 50.000,00 zł brutto dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, Policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku kiedy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu zamówienia - może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radom/nadl_przysucha
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Przysucha, ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha - pokój administracji lub strona internetowa BIP Nadlesnictwa Przysucha.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Przysucha, ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha - sekretariat na piętrze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert dnia 16.02.2012r o godz. 9:15 w siedzibie Nadleśnictwa Przysucha, ul. Targowa 87, 26-400 Przysucha - świetlica na parterze.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.