eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmno › termomodernizacja budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-18

POZYCJA 37053

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chełmno: termomodernizacja budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Chełmiński, do kontaktów: Sławomir Derenda, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 677 24 59, fax 056 677 24 21, e-mail: sekretarz@powiat-chelmno.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-chelmno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grubno Zespół Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie polegająca na dociepleniu ścian, docieplenie stropu nad II kondygnacją i piwnicą oraz wymianie instalacji c.o. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie na podstawie art. 22 i art. i 44 - ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w powyższych artykułach należy przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Kopię uprawnień budowlanych oraz kopię zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. c) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 punkty od 4) do 8) - ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Informacje o wyposażeniu technicznym oferenta, stanie zatrudnienia i kadrze kierowniczej. 2. Wykaz (zawierający minimum dwie pozycje) wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat robót przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Oświadczenie, że w stosunku do firmy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego, innego niż w celu przekształcenia lub połączenia. 4. Oświadczenie o ewentualnym zaangażowaniu podwykonawcy z podaniem powierzonego zakresu robót - zakres robót powierzonych podwykonawcy nie może przekraczać 30% całkowitych kosztów zadania. 5. Kosztorys ofertowy (uproszczony) z ceną ryczałtową zawierającą podatek od towarów i usług /VAT/ opracowany na podstawie dostarczonego projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Wstępny harmonogram rzeczowo-finansowy robót. 7. Oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą przez 30 dni od dnia otwarcia ofert i że zobowiązuje się, do zawarcia umowy w przypadku gdy wygra przetarg. 8. Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia oraz projektu umowy. 9. Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Roboty przygotowawcze polegające na: - montażu rusztowań, - demontaż i montaż reklamy oraz urządzenia klimatyzatora z elewacji budynku - wyburzeniu ścianek z luksferów, - wykuciu ościeżnic drzwiowych i okiennych ze ścian, - zamurowaniu otworów po luksferach, - wykonaniu tynków uzupełniających, - oczyszczeniu i zagruntowaniu podłoży, 2. Osadzenie drzwi oraz okien w budynku internatu. 3. Docieplenie ścian metodą lekko-mokrą płytami styropianowymi PS-E FS-15 grubości 14 cm z wykonaniem kolorystyki elewacji oraz orynnowania. 4. Docieplenie stropu nad II kondygnacją płytami z wełny mineralnej grubości 24 cm (dwie warstwy po 12 cm) 5. Docieplenie stropu nad piwnicą płytami styropianowymi PS-E FS-15 grubości 8 cm. 6. Wymiana instalacji c.o. w budynku internatu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60; data rozpoczęcia: 21.08.2006; lub data zakończenia: 20.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000,00 zł. powinno być wniesione w nieprzekraczalnym terminie do dnia 03.07.2006 r. do godziny 12.00 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy dostarcza wszystkie dokumenty, których liste przedstawiono w punkcie "Wymagane dokumenty", 2. formularz ofertowy 3. udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy. 4. wykonali w okresie ostatnich 5 lat nie mniej niż 2 podobne przedsięwzięcia 5. posiadają dowód uiszczenia wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły "spełnia-nie spełnia" Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie na podstawie art. 22 i art. i 44 - ustawy. - Oświadczenie, że w stosunku do firmy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego, innego niż w celu przekształcenia lub połączenia. - Oświadczenie o ewentualnym zaangażowaniu podwykonawcy z podaniem powierzonego zakresu robót - zakres robót powierzonych podwykonawcy nie może przekraczać 30% całkowitych kosztów zadania. - Oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą przez 30 dni od dnia otwarcia ofert i że zobowiązuje się, do zawarcia umowy w przypadku gdy wygra przetarg. - Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia oraz projektu umowy. - Oświadczenie o udzieleniu 3 letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-chelmno.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew lub gotówka. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.08.2006, godzina 12:30, sala nr 2 w siedzibie zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 04.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.