eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Gminie Siewierz polegająca na budowie iluminacji Zamku w Siewierzu oraz zagospodarowaniu terenu przy Zamku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-17

Siewierz: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Gminie Siewierz polegająca na budowie iluminacji Zamku w Siewierzu oraz zagospodarowaniu terenu przy Zamku
Numer ogłoszenia: 37045 - 2015; data zamieszczenia: 17.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12687 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz, ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w Gminie Siewierz polegająca na budowie iluminacji Zamku w Siewierzu oraz zagospodarowaniu terenu przy Zamku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa iluminacji ruin Zamku Biskupów Krakowskich w Siewierzu oraz zagospodarowanie terenu przy Zamku w Siewierzu na cele turystyczne. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, warunkami i opiniami, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a także w Decyzji Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę Nr WAiŚ.I.7351-1108/09 z dnia 06 października 2009 r., Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Nr PP.7331-74/09 z dnia 11 września 2009 r., Pozwoleniu Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr 1797/09 z dnia 25 sierpnia 2009 r., Decyzji Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr 340/2014 z dnia 04 kwietnia 2014 r. zmieniającej pozwolenie z dnia 25 sierpnia 2009 r. oraz informacji Starosty Będzińskiego z dnia 13 lutego 2014 r. Nr WA-Sie.6743.0002.2014.SD. 2. Zadaniem iluminacji jest: uczytelnienie podstawy kompozycyjnej obiektu - wzgórza otoczonego fosą,podkreślenie monumentalności i spójności bryły zamku w postaci jego murów obwodowych, zaakcentowanie dominant kompozycji architektonicznej zamku w formie wieży i barbakanu, stworzenie scenograficznych efektów iluminacji wnętrza zamku. 3. Na wykonanie przedmiotu zamówienia składają się w szczególności: I. Budowa iluminacji Zamku w Siewierzu, obejmująca w szczególności: a) montaż rozdzielnicy oświetlenia iluminacyjnego TI.1 wraz z aparaturą elektryczną i elementami sterującymi b) montaż rozdzielnicy oświetlenia iluminacyjnego TI.2 wraz z aparaturą elektryczną dla zasilania projektorów iluminacyjnych zlokalizowanych w części wewnętrznej obiektu c) roboty ziemne d) układanie kabli wielożyłowych e) montaż masztów iluminacyjnych stalowych ocynkowanych i pomalowanych fabrycznie proszkowo lub aluminiowych f) montaż projektorów iluminacyjnych LED na masztach oświetleniowych g) montaż projektorów iluminacyjnych LED doziemnych i na konstrukcjach wsporczych do muru oraz na kostkach z wapienia h) odtworzenie nawierzchni po robotach kablowych i) badania i pomiary j) inne prace zgodnie z dokumentacją projektową. II. Zagospodarowanie terenu przy Zamku w Siewierzu, obejmujące w szczególności: a) dostawa i montaż stylowych ławek z oparciem (z drewna, pokrytego lakierobejcą, podstawa ławki: odlew żeliwny lakierowany o długości około 180 cm, montowane na stałe do podłoża poprzez zabetonowanie lub przykręcenie do betonu) - 16 szt. b) dostawa i montaż stylowych koszy na śmieci (o pojemności minimum 35 litrów, żeliwne lub ze stali lakierowanej, zabezpieczone antykorozyjnie, pełne, z daszkiem, montowane na stałe do podłoża poprzez zabetonowanie lub przykręcenie do betonu) - 4 szt. c) dostawa i montaż stylowych stojaków na rowery (stalowe lub z żeliwa lub stali lakierowanej, zabezpieczone antykorozyjnie, montowane na stałe do podłoża poprzez zabetonowanie lub przykręcenie do betonu) - 2 szt. d) zakup, transport i rozścielenie ziemi urodzajnej - 150 m3, e) wykonanie wysokiej jakości trawnika - 3000 m2. 4. Dla wykonania iluminacji Zamku należy zastosować sprzęt oświetleniowy w technologii LED zgodnie z projektem wykonawczym. 5. Projektory w technologii LED powinny zgodnie z projektem i ustaleniami konserwatorskimi generować światło ciepłobiałe. Na potrzeby wyjątkowych okazji - organizowanych imprez i innych wydarzeń, projektory mają posiadać możliwość generowania świateł w innych, różnych kolorach. 6. Należy zastosować system DMX oparty na protokole profesjonalnego systemu sterowania oświetleniem do zastosowania dynamicznego, elastycznego oświetlenia RGB i RGBW oraz światła białego. W tablicy TI1 należy zabudować kontroler systemu, a przy słupach wzmacniacze. Kontroler ze wzmacniaczami połączyć kablem sterowniczym ziemnym DMX 2x0.34, układ zasilić z obwodu oświetleniowego. Sterownik zabudować w rozdzielnicy iluminacji, a wzmacniacze zabudować w słupach. Zastosować elementy systemu DMX w obudowach w wykonaniu szczelnym, odpornym na warunki atmosferyczne. 7. Kolor opraw i słupów oświetleniowych należy ustalić z Zamawiającym na etapie realizacji zadania. 8. Gmina Siewierz jest w trakcie opracowywania projektu rekonstrukcji parterowych pomieszczeń skrzydła wschodniego oraz remontu piwnicy wschodniej Zamku w Siewierzu. W związku z przyszłą inwestycją zakładającą odtworzenie pomieszczeń skrzydła wschodniego, należy zamontować takie projektory doziemne LED wewnątrz Zamku, które po rekonstrukcji pomieszczeń będzie można wymontować z gruntu i przenieść do zabudowania w stropie pomieszczeń. 9. Gmina w 2009 roku wykonała I etap iluminacji, polegający na ułożeniu kabla od planowanej rozdzielnicy iluminacyjnej TI1 do planowanego masztu iluminacyjnego M2 i od masztu M2 do planowanego masztu iluminacyjnego M1 - zgodnie z załącznikiem graficznym - mapa z zaznaczonym I etapem inwestycji. Tym samym przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania powyższego odcinka kabla. 10. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) urządzenia i oznakowania terenu budowy oraz odpowiedniego jego zabezpieczenia i zapewnienia odpowiednich zabezpieczeń bhp, b) wykonania robót zabezpieczających i odtworzeniowych, zgodnie z projektem, c) wykonania wszystkich robót towarzyszących, zgodnych z projektem i prawidłową technologią wykonywania robót, d) wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz ponoszenia kosztów zużycia mediów, e) poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, f) wykonania i stosowania w praktyce zapisów projektu organizacji i technologii robót z uwzględnieniem warunków bhp, g) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z uzgodnieniami z zarządcami sieci i Śląskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Katowicach, h) jeżeli roboty będą wymagały zapewnienia nadzoru odpowiednich zarządców dróg lub sieci uzbrojenia terenu lub wynikającego z innych uzgodnień to wykonawca taki nadzór zapewni także w przypadku gdy będzie odpłatny, i) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie koordynatora zadania z ramienia Zamawiającego, w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, j) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji zadania urządzeń lub też istniejących sieci uzbrojenia terenu - naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, k) zgłaszania Zamawiającemu robót ulegających zakryciu lub zanikających, l) wykonania badań, prób i rozruchu, jak również do dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających, m) zapewnienia na budowie uprawnionego nadzoru i dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, n) usuwania na bieżąco z terenu budowy zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, o) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, p) przywrócenia terenu po wykonywanych robotach przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia). q) przedsięwzięcia wszelkich środków ostrożności niezbędnych dla zachowania materiałów i części uzyskanych z rozbiórki. Wybrane materiały stanowią własność Zamawiającego. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę. r) zapewnienia obsługi geodezyjnej w celu wytyczenia, bieżącej kontroli i inwentaryzacji oraz naniesienia wykonanych elementów na zasoby geodezyjne (inwentaryzacja powykonawcza). Pomiar ma być jednoznaczny z uwzględnieniem i opisaniem wszystkich wykonanych obiektów z wpisanymi numerami działek. s) Wynikami pomiaru powykonawczego należy uzupełnić zasób mapowy znajdujący się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Będzinie. t) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, u) wykonania innych prac, niezbędnych dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 11. Przedmiar robót jest elementem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej. Ewentualne błędy w przedmiarze nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. Do dnia podpisania umowy Wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy. 12. Należy zachować warunki wynikające z Decyzji Starosty Będzińskiego o pozwoleniu na budowę Nr WAiŚ.I.7351-1108/09 z dnia 06 października 2009 r., Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego Nr PP.7331-74/09 z dnia 11 września 2009 r., Pozwoleniu Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr 1797/09 z dnia 25 sierpnia 2009 r., Decyzji Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach Nr 340/2014 z dnia 04 kwietnia 2014 r. zmieniającej pozwolenie z dnia 25 sierpnia 2009 r., informacji Starosty Będzińskiego z dnia 13 lutego 2014 r. Nr WA-Sie.6743.0002.2014.SD oraz innych decyzji, uzgodnień i opinii. 13. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 14. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 15. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 16. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym, inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz osobą pełniącą nadzór archeologiczny w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 17. W celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 18. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 19. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne jednorazowo, przelewem na rachunek Wykonawcy. W szczególnych przypadkach dopuszcza się możliwość realizowania zapłaty częściowo, za zgodą Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru robót (częściowy lub końcowy) podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. Przez dowody potwierdzające zapłatę wymagalnego wynagrodzenia rozumiemy: oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym/bieżącym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji. 20. Gmina pozyskała dofinansowanie realizacji inwestycji w ramach projektu partnerskiego: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w gminie Psary i Siewierz celem stworzenia wspólnego markowego produktu turystycznego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. W związku z powyższym, procedury związane z odbiorami częściowymi, końcowym i płatnościami będą dostosowane do wymogów instytucji zarządzającej RPO.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 39.11.36.00 - Ławki 39.15.11.00 - Stojaki 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Gmina pozyskała dofinansowanie realizacji inwestycji w ramach projektu partnerskiego: Rozbudowa infrastruktury turystycznej w gminie Psary i Siewierz celem stworzenia wspólnego markowego produktu turystycznego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ETEC Sp. z o.o., ul. Kluczewska 2, 33-300 Olkusz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 304598,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 305406,20

  • Oferta z najniższą ceną: 305406,20 / Oferta z najwyższą ceną: 495690,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.