eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek JasielskiODBIOR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH Z TERENU GMINY OSIEK JASIELSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-23

Osiek Jasielski: ODBIOR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH Z TERENU GMINY OSIEK JASIELSKI
Numer ogłoszenia: 370430 - 2009; data zamieszczenia: 23.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiek Jasielski , Osiek Jasielski 112, 38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie, tel. 013 4420005, faks (013) 442 00 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIOR ODPADÓW KOMUNALNYCH SEGREGOWANYCH I NIESEGREGOWANYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH Z TERENU GMINY OSIEK JASIELSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi odbioru posegregowanych i nie segregowanych (co miesiąc) i wielkogabarytowych stałych odpadów komunalnych oraz odpadów niebezpiecznych (przynajmniej dwa razy w roku) z terenów posesji prywatnych położonych na terenie Gminy Osiek Jasielski i przekazywanie zebranych surowców wtórnych do przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie odzysku odpadów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.13.10 - 90.12.13.10 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis (2009 r.) z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie wywozu stałych odpadów komunalnych - Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 - druk nr 2 - Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia określonymi w SIWZ i przyjęciu ich bez zastrzeżeń - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - aktualna Decyzja Wojewody, właściwego do siedziby Odbiorcy, zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie odzysku, zbierania odpadów. Zezwolenie musi obejmować wszystkie odpady zbierane na terenie gminy( odpady komunalne, odpady niebezpieczne typu baterie, akumulatory, świetlówki oraz zużyte opony) - Umowa dzierżawy lub akt własności placu przeznaczonego do miejsca odzysku (do segregowania) zebranych odpadów. - Wykaz sprzętu własnego lub dzierżawionego, przydatnego do wykonania zamówienia - Kopia aktualnej umowy na odbiór odpadów komunalnych oraz odpadów niebezpiecznych zawartej z przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w sprawie odzysku odpadów i ich składowania Uwaga : dokumenty w formie kserokopii muszą posiadać poświadczenie za Zgodność z oryginałem i podpisane przez oferenta).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiekjasielski.ires.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Komunalny w Osieku Jasielskim, 38-223 Osiek Jasielski 112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zakład Komunalny w Osieku Jasielskim, 38-223 Osiek Jasielski 112, pokój Nr 3 (w budynku Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.