Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-03
Prochowice: Rozbiórka obiektów przy ul. K.Miarki 3 w Prochowicach.
Numer ogłoszenia: 37042 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Prochowice , ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8584342 lub 8584343, faks 076 8584581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka obiektów przy ul. K.Miarki 3 w Prochowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka: budynku mieszkalnego, budynków gospodarczych oraz ogrodzenia znajdujących się na działce nr 50, obręb 3 przy ul. Karola Miarki nr 3 w Prochowicach. W skład w/w kompleksu obiektów wchodzą: budynek mieszkalny, budynki gospodarcze oznaczone w projekcie rozbiórki symbolami - g1, g2, g3, g4, ubikacja z szambem - wc), ogrodzenie żelbetowe - oż, ścianka żelbetowa - sż oraz utwardzenie terenu. W chwili obecnej jest już rozebrany dach budynku mieszkalnego co zostało uwzględnione w projekcie rozbiórki i przedmiarze robót. Rozbiórce nie podlega ogrodzenie z siatki na słupkach z bramą i furtką ponieważ prace te wykona Gmina po wykonaniu rozbiórki w dalszym terminie. Wszystkie obiekty wykonano w technologii tradycyjnej. Charakterystykę obiektów przedstawiono w opisie technicznym projektu rozbiórki punkt nr 4 str. 6 - 8. Powierzchnia zabudowy budynków wynosi łącznie 282,5m2, wysokości budynków ponad terenem wynoszą od 2,55m do 5,33m, wysokość dwóch kominów budynku mieszkalnego wynosi 7,27m nad poziomem terenu i 3,85m nad stropem. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - rozbiórkę obiektów; - wywiezienie materiałów z rozbiórki UWAGA: Zamawiający we własnym zakresie wywiezie nieczystości pozostałe w szambie i wskaże lub uzgodni z Wykonawcą miejsce składowania materiałów rozbiórkowych celem ich zagospodarowania poza materiałami, które Wykonawca zobowiązany jest wywieźć i zutylizować np. papę; - usunięcie pni z korzeniami po wyciętych drzewach; - zasypanie przestrzeni po rozebranych obiektach, fundamentach, piwnicach i szambie; - niwelację terenu, rozścielenie warstwy humusu należącego do Gminy (Uwaga: Zamawiający we własnym zakresie wysieje trawę). - Zasypanie piwnic i szamba nastąpi do wysokości około 35-40cm poniżej docelowej wierzchniej warstwy humusu zagęszczonym gruzem z rozbiórki. Następnie wszystkie zagłębienia należy uzupełnić warstwą grubości 20cm zagęszczonego piasku a pozostałość uzupełnić humusem. Z powodu lokalizacji na sąsiedniej posesji wiaty przy granicy działek (nr 50 i 48/3,) pozostanie nie rozebrana od strony północnej część ściany szczytowej i ścian podłużnych budynku g4. Należy wyremontować elewację pozostawionych fragmentów ścian poza częścią wewnątrz działki nr 48/3. - Po zrealizowaniu robót Wykonawca w ramach zamówienia jest zobowiązany do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej, wprowadzenia jej do zasobów geodezyjnych oraz przekazania Zamawiającemu nieodpłatnie potwierdzonych przez starostwo 2 egzemplarzy tej inwentaryzacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty stanowiące zał. nr 1 do SIWZ: Projekt rozbiórki z przedmiarem robót - projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na rozbiórkę nr 756/13 z dnia 30.12.2013r. wydaną przez Starostę Legnickiego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu robót tego samego rodzaju co przedmiot niniejszego przetargu.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 1.000 PLN słownie: jeden tysiąc.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy- formularz D.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy- formularz D.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy - formularz D.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zdolny do należytego wykonania zamówienia to taki, który wykaże, że do wykonania zamówienia dysponuje co najmniej osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą wymagane przepisami uprawnienia budowlane w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia - formularz E.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia wykonawcy -formularz D.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg formularza A; 2. Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej - w celu sprawdzenia umocowania osób podpisujących ofertę, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - jeżeli uprawnienia osoby podpisującej ofertę nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt. 2. 4. Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, ul. Rynek 1, 59-230 Prochowice, pokój 12-13.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Prochowice, 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1, pokój nr 16 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PROCHOWICE
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa dla Prochowickiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu specjalnego typu WUKO do utrzymania sieci kanalizacyjnej.
- Zakup i dostawa koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa mobilnej stacji uzdatniania wody o zdolności oczyszczania 1-5 m3/h realizowany w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi PROCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Remont wraz z modernizacją budynku zaplecza szatniowo- sanitarnego przy stadionie piłkarskim w Żegocinie
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przebudowa drogi gminnej nr 390025T Korytnica - Osówka od km 1+210 do km 1+684
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Altanka dz 134/2
- Remont, zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej BbPN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





