eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławREMONT SKRZYDŁA PÓŁNOCNEGO I AKWARIUM BUDYNKU INSTYTUTU ZOOLOGII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PRZY UL. SIENKIEWICZA 21 WE WROCŁAWIU.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2008-12-18

Wrocław: REMONT SKRZYDŁA PÓŁNOCNEGO I AKWARIUM BUDYNKU INSTYTUTU ZOOLOGII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PRZY UL. SIENKIEWICZA 21 WE WROCŁAWIU.
Numer ogłoszenia: 370391 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski , pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, faks 071 3752472.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SKRZYDŁA PÓŁNOCNEGO I AKWARIUM BUDYNKU INSTYTUTU ZOOLOGII UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PRZY UL. SIENKIEWICZA 21 WE WROCŁAWIU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont skrzydła północnego i Akwarium budynku Instytutu Zoologii Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu. Obiekt ten wpisany jest do rejestru zabytków. 2.Informacja ogólna. Budynek pięciokondygnacyjny niepodpiwniczony, z dobudowanym budynkiem parterowym podpiwniczonym tzw. Akwarium. Zakres remontu części obiektu opisany szczegółowo w projekcie wykonawczym. 3. Opis robót Branża budowlana: 1. wymiana istniejących ścian działowych pomieszczeń biurowych, 2. wymiany i montażu sufitów podwieszonych w korytarzach dwóch kondygnacji, 3. wymiany posadzek uszkodzonych poziomu przyziemia, 4. zabudowy pionów instalacyjnych płytami gips-kartonowymi, 5. wymiany drzwi na klatce schodowej 6. dostosowaniu wysokości balustrady schodowej do normatywnej, 7. pogłębienie poziomu posadzki piwnic i remoncie istniejących schodów piwnicznych i schodów prowadzących na strych w tzw. Akwarium, 8. roboty posadzkarskie 9. wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Akwarium, 10. przebiciu otworu drzwiowego w ścianie łączącej budynek główny z budynkiem akwarium wraz z wykonaniem nadproża stalowego, 11. zamurowanie istniejącego przejścia pomiędzy w/w budynkami, 12. remontu powierzchni ścian i sufitów 13. remontu powierzchni schodów 14. przebicia i przejścia przez stropy i ściany dla prowadzenia instalacji 15. montaż klapy dymowej nad klatką schodową Branża elektryczna: 1. Instalacje elektryczne zasilanie (WLZ i tablice) 2. Instalacje gniazd wtykowych 3. Instalacje oświetleniowe 4. Instalacje siłowe elektryczne wentylacji 5. Instalacje oddymiania 6. Instalacje połączeń wyrównawczych 7. Instalacje niskoprądowe 8. Instalacja okablowania strukturalnego Branża sanitarna 1. Instalacje wodne 2. Kanalizacja sanitarna 3. Centralne ogrzewanie i ciepło technologiczne 4. Wentylacja mechaniczna 4. Szczegółowy zakres prac budowlanych przewidzianych do wykonania zawarty jest w załącznikach nr 3, 4, 5 do SIWZ. 5. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 6. Prace będą wykonywane w obiekcie czynnym. 7. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić warunki socjalno - bytowe dla swoich pracowników. Zamawiający udostępni Wykonawcy teren przyległy do budynku w którym odbywa się remont..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 30 000 zł (trzydzieści tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ UPRAWNIEŃ DO WYKONYWANIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI LUB CZYNNOŚCI OBJĘTYCH NINIEJSZYM ZAMÓWIENIEM ORAZ NIEPODLEGANIE WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. POSIADANIE PRZEZ WYKONAWCĘ NIEZBĘDNEJ WIEDZY I DOŚWIADCZENIA, tj. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) min. 2 należycie wykonanymi robotami budowlanymi o wartości co najmniej 800000 zł brutto każda, polegającymi na remoncie budynku, z czego, co najmniej 1 z 2 wykazanych robót wykonana była w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków . Zamawiający dopuszcza wykazanie się jedną należycie wykonaną robotą budowlaną o wartości co najmniej 1500000 zł brutto polegającą na remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków . 3. DYSPONOWANIE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, tj. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami (lub osobą) posiadającymi uprawnienia budowlane Kierownika budowy i Kierowników robót) do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń. Ponadto kierownik budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, winien posiadać co najmniej 2 letnią praktykę zawodowa (pełnienia samodzielnej funkcji technicznej kierowniaka budowy) na budowie przy zabytkach nieruchomych. 4. ZNAJDOWANIE SIĘ PRZEZ WYKONAWCĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA, tj. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na sumę nie mniejszą niż 500000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia- nie spełnia na podstawie złożonej oferty. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnione. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 8 i załącznik nr 9 do SIWZ. 4. WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Z PODANIEM ICH WARTOŚCI ORAZ DATY I MIEJSCA WYKONANIA, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 5. Dokumenty potwierdzające, że robota/y wskazana/e w wykazie została/y wykonana/e należycie. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: Uprawnienia budowlane (kierownika budowy/kierowników robót) do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń, c) instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia. oraz - aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. osób do właściwej izby samorządu zawodowego - z określonym terminem ich ważności; - wypis (zaświadczenie lub decyzja) z centralnego rejestru osób uprawnionych, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane Dz.U.06.156.1118 z późn. zm (dotyczy tylko tych osób, które uprawnienia budowlane uzyskały po dniu 01.01.1995r.) 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj Wykonawca wykaże odbytą praktykę pełnienia samodzielnej funkcji technicznej, poprzez podanie nazwy Inwestora i adresu remontowanego obiektu, okresu pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie kierowniaka budowy (zgodnie z Załącznikiem nr 7). 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie ze strony Zamawiającego; na wniosek Wykonawcy (cena 200 zł) w siedzibie Biura Zamówień Publicznych UWr; na wniosek Wykonawcy za zaliczeniem pocztowym (cena 200 zł + koszty przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Wrocławskiego, ul. Kuźnicza 49/55, piętro I, pok. 100, 50-138 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.