eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPROWADZENIE ISTNIEJĄCEGO EDUKACYJNEGO PORTALU INTERNETOWEGO - INTERNETOWE CENTRUM ZASOBÓW EDUKACYJNYCH SCHOLARIS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-26

POZYCJA 37035

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: PROWADZENIE ISTNIEJĄCEGO EDUKACYJNEGO PORTALU INTERNETOWEGO - INTERNETOWE CENTRUM ZASOBÓW EDUKACYJNYCH SCHOLARIS Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Ministerstwo Edukacji Narodowej i Sportu, do kontaktów: Małgorzata Jaszczur-Alvarez, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6280461, 3189157, fax 022 6223704, e-mail: Malgorzata.Jaszczur-Alvarez@menis.gov.pl, www.menis.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 7. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE ISTNIEJĄCEGO EDUKACYJNEGO PORTALU INTERNETOWEGO - INTERNETOWE CENTRUM ZASOBÓW EDUKACYJNYCH SCHOLARIS. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi prowadzenia edukacyjnego portalu internetowego - Internetowe Centrum Zasobów Edukacyjnych SCHOLARIS, będącego własnością Zamawiającego, w okresie do 1 grudnia 2006 roku. Edukacyjny portal internetowy SCHOLARIS jest umiejscowiony na serwerach będących własnością Zamawiającego. Aktualny adres SCHOLARIS to: www.scholaris.pl. Przez usługę prowadzenia portalu edukacyjnego Zamawiający rozumie usługę w skład, której wchodzą następujące czynności: zarządzanie portalem (w tym zwłaszcza redagowanie portalu oraz pozyskiwanie, opracowywanie i udostępnianie treści edukacyjnych i informacyjnych, obsługa portalu od strony sprzętu i oprogramowania oraz udostępnienie i prowadzenie na portalu usług skierowanych do użytkowników portalu w całej Polsce (przestrzeń WWW, komunikator, konta osobiste, fora dyskusyjne)), rozwój portalu (w tym zwłaszcza dostosowywanie portalu do zmieniającej się technologii oraz rozszerzenie zakresu tematycznego portalu o tematykę związaną z edukacją na poziomie ponadgimnazjalnym). Poprzez « Portal » Zamawiający rozumie: serwis internetowy skierowanego do określonej grupy odbiorców, poprzez który użytkownicy sieci Internet mają dostęp do informacji z różnych dziedzin oraz mają możliwość wyszukiwania plików (stron WWW) w Internecie. Oprócz części informacyjnej portal zapewnia również inne usługi internetowe m. in. zakładanie kont użytkowników, stron WWW użytkowników oraz list dyskusyjnych. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne Kod CPV wg słownika 2008: 72.50.00.00 - Komputerowe usługi pokrewne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 01.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 400.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; c)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat (36 miesięcy), a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy to - w tym okresie wykonał minimum 1 usługę polegającą na prowadzeniu portalu internetowego. Za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna również takie usługi, których realizacja rozpoczęła się w w/w okresie i nadal są one wykonywane. Powyższy termin liczy się do dnia wszczęcia postępowania tj. do dnia 18 lipca 2005 r.). 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie, c)warunek zawarty w punkcie 2 musi spełnić przynajmniej jeden z tych podmiotów. 4. Jeżeli ilość wniosków spełniających warunki będzie większa od 5 Zamawiający dokona oceny wniosków wg poniższych zasad: 1) Ocenie poddane zostaną osoby, które będą wykonywały przedmiotowe zamówienie: a)za liczbę osób od 1 - do 10 osób - Wykonawca otrzyma 1 punkt, za liczbę osób od 11 - do 20 osób - Wykonawca otrzyma 2 punkty, za liczbę osób powyżej 20 osób - Wykonawca otrzyma 3 punkty, b)za kwalifikacje poszczególnych osób : ocenie podlegać będzie każda osoba przy czym : za wykształcenie wyższe - 0,5 punktu, za staż pracy zawodowej co najmniej 5 lat - 0,5 punktu, za doświadczenie w pracy w obszarze edukacji co najmniej 3 lata - 0,5 punktu. Suma wszystkich punktów za kwalifikacje będzie podzielona przez liczbę osób poddanych ocenie. 2)Wykonawca otrzyma 1 pkt dodatkowy, jeżeli co najmniej w jednym z prowadzonych dotychczas portali internetowych, o których mowa w ust. 3, znajduje lub znajdował się dział poświęcony edukacji. Wykonawca powinien zamieścić informacje o tym dziale w składanym wniosku. W razie uzyskania jednakowej liczby punktów, decydujące znaczenie będzie miała większa liczba personelu (pkt 1a). Do złożenia oferty zostanie zaproszonych 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w ust. 1, 3 i 4 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się z dokumentów, o których mowa w ust. 2 oraz 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w pkt 1-6 potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z wykonawców oddzielnie. 8.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do wniosku: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z tych wykonawców musi oddzielnie złożyć powyższe oświadczenie. 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie to składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 9.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny zostać dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem oraz być sporządzone w języku polskim. W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w językach obcych należy dołączyć tłumaczenie na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 7.Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez wykonawcę środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę min. 400.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (36 miesięcy) usług polegających na prowadzeniu portalu internetowego (zgodnych z opisem znajdującym się w punkcie II.1.6) ogłoszenia), z podaniem ich adresu internetowego, dat wykonania i odbiorców. Za spełnienie powyższego wymogu Zamawiający uzna również takie usługi, których realizacja rozpoczęła się w w/w okresie i nadal są one wykonywane. Termin 3 lat (36 miesięcy) liczy się do dnia wszczęcia postępowania tj. do dnia 18 lipca 2005 r. 2.Wykaz osób (imię i nazwisko), które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, (co najmniej: poziom wykształcenia, staż pracy zawodowej, doświadczenie w pracy zawodowej w obszarze edukacji). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Część środków z których ma być finansowane zadanie przeznaczonych na realizację zadania w 2005 roku znajdują się w wykazie wydatków budżetu państwa, które w 2004 r. nie wygasły z upływem roku budżetowego i których ostateczny termin wydatkowania upływa 31 grudnia 2005 r. Procedura przyspieszona umożliwia więc zabezpieczenie potrzeb zamawiającego i zapewnia wydatkowanie środków finansowych przeznaczonych na realizację tej części przedmiotowego zadania, która jest zaplanowana na rok 2005, w wyżej określonym terminie, co w przypadku zachowania wydłużonych terminów mogłoby uniemożliwić realizację zamówienia do tego terminu. Podstawa prawna art. 49 ust. 4 ustawy pzp. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena 60% wartość merytoryczna 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BA-WZP-MJA-322-24/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.08.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.08.2005, godzina 13:00, Siedziba zamawiającego: Warszawa, Al. Szucha 25.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Edukacyjny portal internetowy (SPO-RZL - Działanie 2.1. Schemat b). 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.