eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegSukcesywna dostawa środków czystosci



Ogłoszenie z dnia 2008-12-18

Kołobrzeg: Sukcesywna dostawa środków czystosci
Numer ogłoszenia: 370351 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Niwa" , C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystosci.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości zgodnie z szacowaną ilością określoną w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia są również szkolenia prowadzone przez wykonawcę zamówienia w zakresie zasad wykorzystywania dostarczanych środków chemii gospodarczej oraz przygotowane przez wykonawcę zamówienia plany higieny dla kuchni dla poszczególnych dostarczanych środków, wliczone w cenę środków..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w terminie do dnia 30 grudnia 2008r. do godz. 10.00 w wysokości: 4000,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Spełniają warunki wymienione w art. 22 ust 1 pkt 1 - 4 ustawy PZP. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3.Przez oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zakresie: a)Dostaw przedmiotu postępowania w ilości i asortymencie określonych w zamówieniu zgłoszonym telefonicznie lub przesłanym faxem z 3-dniowym wyprzedzeniem, własnym transportem, co najmniej jeden raz w tygodniu - w każdy wtorek do godz. 14.00, na swój koszt i ryzyko. W przypadku awarii środka transportu zobowiążą się do zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego w celu zapewnienia ciągłości dostaw. b)Dostarczania produktów posiadających atesty PZH z datą ważności obejmującą cały okres obowiązywania umowy, w opakowaniach oznakowanych w ustawowo określony sposób (ustawa o substancjach i preparatach chemicznych Dz. U. 01.11.84). c)Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą aktualnych kart charakterystyk w języku polskim dla wszystkich produktów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, a dla wszystkich preparatów biobójczych dokumentów potwierdzających zezwolenie na obrót i stosowanie na terenie Polski - zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (Dz. U. 07.39.252). d)Zaopatrzenia Zamawiającego w niezbędne dozowniki dla produktów z pozycji nr 1 i 2 załącznika nr 1 do SIWZ oraz zagwarantowania serwisu dozowników w cenie dostarczanych środków. e)Przeprowadzenia niezbędnych szkoleń w zakresie zasad wykorzystywania dostarczanych środków chemii gospodarczej oraz opracowania i przekazania Zamawiającemu planów higieny dla kuchni, dla poszczególnych środków. f)Zobowiązania do dostarczenia próbek produktów dla wszystkich zaoferowanych środków równoważnych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dostarczonych dokumentów w oparciu o formułę spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W zakresie art. 22 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: a)aktualne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu, b)aktualny odpis z rejestru sądowego (KRS), albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty w niniejszym postępowaniu. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający ww. dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego w zapisami w ww. dokumencie. c)w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z zapisem § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06. 87. 605), 2.W zakresie art. 22 ust 1 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych: d)odpis polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania na sumę nie niższą w zakresie OC niż 100000 PLN , e)oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej będącej przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą w zakresie OC niż 100000 PLN oraz zobowiązanie się do przedłożenia Zamawiającemu w przypadku wygaśnięcia w okresie trwania umowy ubezpieczenia OC, na co najmniej jeden tydzień przed wygaśnięciem terminu ważności dokumentu i na każde żądanie Zamawiającego, pod rygorem natychmiastowego odstąpienia od umowy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 3.W zakresie Rozdziału VIII pkt 3 SIWZ: f)przedłożą podpisane oświadczenie (załącznik nr 5) zobowiązujące do: Dostaw przedmiotu postępowania w ilości i asortymencie określonych w zamówieniu zgłoszonym telefonicznie lub przesłanym faxem z 3-dniowym wyprzedzeniem, własnym transportem, co najmniej jeden raz w tygodniu - w każdy wtorek do godz. 14.00, na swój koszt i ryzyko. W przypadku awarii środka transportu zobowiążą się do zagwarantowania we własnym zakresie transportu zastępczego w celu zapewnienia ciągłości dostaw. Dostarczania produktów posiadających atesty PZH oraz datę ważności obejmującą cały okres obowiązywania umowy, w opakowaniach oznakowanych w ustawowo określony sposób (ustawa o substancjach i preparatach chemicznych Dz. U. 01.11.84). Dostarczenia wraz z pierwszą dostawą aktualnych kart charakterystyk w języku polskim dla wszystkich produktów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz dla wszystkich preparatów biobójczych dokumentów potwierdzających zezwolenie na obrót i stosowanie na terenie Polski - zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (Dz. U. 07.39.252). Zaopatrzenia Zamawiającego w niezbędne dozowniki dla produktów z pozycji nr 1 i 2 załącznika nr 1 do SIWZ oraz zagwarantowania serwisu dozowników w cenie dostarczanych środków. Przeprowadzenia niezbędnych szkoleń zakresie zasad wykorzystywania dostarczanych środków chemii gospodarczej oraz opracowania i przekazania Zamawiającemu planów higieny dla kuchni, dla poszczególnych środków. Dostarczenia próbek produktów dla wszystkich zaoferowanych środków równoważnych (podstawa prawna: § 3 ust. 1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). 4.Na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.Pozostałe dokumenty: g)oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - załącznik nr 6 do SIWZ, h)Formularz ofertowy - załącznik nr 2, i)Formularz cenowy - załącznik nr 3..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.niwa.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg ul. C.K. Norwida 3 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.