eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Dostawa wyposażenia i sprzętu kuchennego 89/ZP/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Zgierz: Dostawa wyposażenia i sprzętu kuchennego 89/ZP/13
Numer ogłoszenia: 370332 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i sprzętu kuchennego 89/ZP/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i sprzętu kuchennego. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań, z tym, że na każde zadanie można złożyć tylko jedną ofertę. Przedmiot zamówienia, podział na części (zadania), ilości, określone zostały w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie (załączniku nr 2 do SIWZ) nazwę proponowanego produktu i nazwę producenta. Oferta w której Wykonawca nie poda w/w informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. ZADANIE 1 DROBNY SPRZET STOŁOWY DLA SŁUŻBY ŻYWNOSCIOWEJ. Miejsce dostaw : Magazyn Żywnościowy, ul. Źródłowa 52 Łódź ZADANIE 2 WYPOSAŻENIE I SPRZĘT KUCHENNY DLA SŁUŻBY ŻYWNOSCIOWEJ. Miejsce dostaw : Magazyn Żywnościowy, ul. Źródłowa 52 Łódź ZADANIE 3 WYPOSAŻENIE SZKLANE I PORCELANOWE DLA SŁUŻBY ŻYWNOSCIOWEJ. Miejsce dostawy : Magazyn Żywnościowy, ul. Źródłowa 52 Łódź ZADANIE 4 MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SŁUŻBY ŻYWNOSCIOWEJ. Miejsce dostawy : Magazyn Żywnościowy, ul. Źródłowa 52 Łódź.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.12.00-9, 39.22.21.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane, tylko z zastosowaniem art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych. Zmiana umowy może dotyczyć zmiany wartości usługi wynikającej ze zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. 1 pok. 102 w godz. 7.30 -15.30 lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu/przesłaniu wniosku..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2573 w Zgierzu ul. Konstantynowska 85 bud. nr 2, Kancelaria Jawna..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DROBNY SPRZET STOŁOWY DLA SŁUŻBY ŻYWNOSCIOWEJ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 serwetnik ze stali nierdzewnej 200 szt. 2 zestaw do przypraw 3-elementowy 150 szt. 3 koszyczek do chleba 200 szt. 4 koszyk do owoców ze stali nierdzewnej 20 szt. 5 łyżka nierdzewna do serwowania 30 szt. 6 łyżeczka do herbaty 200 szt. 7 taca do serwowania 30 szt. 8 pojemniki 1/3 GN z polipropylenu 30 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYPOSAŻENIE I SPRZĘT KUCHENNY DLA SŁUŻBY ŻYWNOSCIOWEJ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 dzbanek nierdzewny 10 szt. 2 pojemniki z poliwęglanu 46x66x15 z pokrywą 40 szt. 3 ubijak piany nierdzewny 5 szt. 4 suto stożkowe nierdzewne 5 szt. 5 rękawice piekarnicze 4 szt. 6 łopatka do przewracania 10 szt. 7 młynek do przypraw 3 szt. 8 pojemniki magazynowe z poliwęglanu 40 szt. 9 szufelki z poliwęglanu 25 szt. 10 dzbanki z miarką 1 litr nierdzewne 10 szt. 11 kuchenka indukcyjna 2 szt. 12 mikser ręczny 3 szt. 13 gałkownica ze stali nierdzewnej 7 szt. 14 miska nierdzewna polerowana 5 szt. 15 wanna przecedzakowa nierdzewna 5 szt. 16 sito 5 szt. 16 wózek transportowy 3 szt. 18 express ciśnieniowy/przepływowy 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYPOSAŻENIE SZKLANE I PORCELANOWE DLA SŁUŻBY ŻYWNOSCIOWEJ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 serwis kawowy 12 kpl. 2 szklanka 0,2 lit. 420 szt. 3 spodek szklany 420 szt. 4 szklanka do napojów 0,3 lit. 200 szt. 5 dzbanek szklany 25 szt. 6 filiżanka porcelanowa 250 szt. 7 spodek do filiżanki porcelanowej 250 szt. 8 serwis obiadowy 4 kpl..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MATERIAŁY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SŁUŻBY ŻYWNOSCIOWEJ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 kubek jednorazowy do zimnych napojów a100 300 opak. 2 kubek jednorazowy do ciepłych napojów a100 300 opak. 3 łyżka jednorazowa a100 300 opak. 4 widelec jednorazowy a100 300 opak. 5 nóż jednorazowy a100 300 opak. 6 talerz jedn. głęboki 500 ml a100 300 opak. 7 łyżeczka jednorazowa mała a100 do herbaty 300 opak. 8 talerzyk jednorazowy płytki fi22 cm a100 300 opak..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.21.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.