Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-23
Bielsko-Biała: Opracowanie i wydanie przewodnika pt. Korzyści dla przedsiębiorcy z ochrony własności intelektualnej - dobre przykłady w kraju w ramach realizacji projektu pn. Popularyzacja wiedzy o ochronie własności przemysłowej w Inkubatorach Przedsiębiorczości i Technologicznych.
Numer ogłoszenia: 370291 - 2010; data zamieszczenia: 23.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8122675, faks 033 8169162.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego SA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie i wydanie przewodnika pt. Korzyści dla przedsiębiorcy z ochrony własności intelektualnej - dobre przykłady w kraju w ramach realizacji projektu pn. Popularyzacja wiedzy o ochronie własności przemysłowej w Inkubatorach Przedsiębiorczości i Technologicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać merytoryczne opracowanie przewodnika oraz ponieść całkowity koszt: opracowania merytorycznego, korekty redakcyjnej składania, opracowania graficznego, druku, wydania i dostawy 1000 egzemplarzy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca ma w swojej ofercie przedstawić krótki opis koncepcji przewodnika zawierający wymagane w SIWZ zagadnienia merytoryczne oraz dodatkowe propozycje, które zdaniem Wykonawcy winny znaleźć się w przedmiotowym opracowaniu. Opracowanie winno być wzbogacone o zdjęcia, tabele i rysunki. Zdjęcia, tabele i rysunki nie mogą zajmować więcej niż 30% całości publikacji.Nakład - 1000 egzemplarzy ; Format A- 5 ; Ilość stron - 150 Oprawa: książkowa, usztywniona, kaszerowana (kreda), klejenie grzbietowe, lakierowana UV, pełny kolor. Strony wewnętrzne: pełny kolor, druk dwustronny; papier typowy dla publikacji książkowej. Odstępy oraz czcionka standardowe dla publikacji książkowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.12.00.00 - Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku, złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat minimum dwa zamówienia polegające na wydaniu publikacji o wartości nie mniejszej niż 30000 zł brutto, każda- a jeśli okres działalności jest krótszy (ale nie krótszy niż 1 rok) wykonał zamówienie wydawnicze na wartość brutto nie mniejszą niż 60 000 zł brutto. W celu potwierdzenia opisanego warunku Zamawiający żąda załączenia do oferty wykazu wykonanych zamówień z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia. Niniejszy wykaz winien zawierać informacje: kto był zamawiającym, przedmiot zamówienia, wartość umowy, termin realizacji. Dokumentami potwierdzającymi spełnienie tego warunku mogą być referencje lub protokoły odbioru lub inne wskazujące należyte wykonanie zamówienia. Wykaz należy przygotować według załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku, ma złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje Ekspertem lub Ekspertami w zakresie ochrony prawa własności przemysłowej. Ekspert musi posiadać co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony prawa własności intelektualnej lub przemysłowej oraz wykazać się w okresie 3 ostatnich lat, przeprowadzeniem badań w zakresie ochrony prawa własności przemysłowej. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku, ma załączyć do oferty wykaz ekspertów, którzy przygotują opracowanie merytoryczne. Dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (tj. C.V. kserokopie dyplomów, świadectw, certyfikatów i inne. Wykaz należy przygotować według załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku, złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony wzór formularza oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień 3.Dokumenty potwierdzające wykształcenie i doświadczenie zawodowe ekspertów. 4.Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarciu umowy o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji projektu umowy lub zaparafowany załącznik nr 6 do SIWZ (projekt umowy). 6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące udziału podwykonawców ze wskazaniem zakresu działań, które podejmuje się wykonać w ramach realizacji zamówienia oraz dokumenty dotyczące podwykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Doświadczenie eksperta - 35
- 3 - Skrócenie terminu realizacji zamówienia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków umowy w zakresie okoliczności związanych z procesem wydawniczym np. ilości stron (+/-15%), % ilości elementów graficznych, klejenia itp.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arrsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego SA ul. Cieszyńska 365, Bielsko - Biała 43-382,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2011 godzina 13:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego SA ; ul. Cieszyńska 365, Bielsko - Biała 43-382 sala konferencyjna II piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Działanie 5.4 Zarządzanie własnością intelektualną Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Umowa nr U-POIG.05.04.00-00-031/08-00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Remont lokalu mieszkalnego - pustostany nr 14 w budynku przy ul. Szkolnej 16 w Bielsku - Białej.
- Modernizacja toalet w budynku głównym Książnicy Beskidzkiej w Bielsku-Białej
- Modernizacja hali sportowej wraz z pracami towarzyszącymi dla budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej.
- Popowodziowe naprawy dróg na terenie miasta Bielska-Białej, z podziałem na dwie części zamówienia, zwane również "Zadaniami" (pełna nazwa zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia)
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Kamienica w Bielsku-Białej w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych (gadżetów ekologicznych) na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Druk atramentowy i oprawa 9 tytułów "Pisma zebrane Janusza Sławińskiego "
- Usługi doradztwa prawnego w ramach projektu "Jurajski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej"
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi doradztwa w zakresie patentów i praw autorskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.