eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańskprzetarg ograniczony na



Ogłoszenie z dnia 2006-07-17

POZYCJA 37026

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gdańsk: przetarg ograniczony na: Dostawę serwera bibliotecznego dla Uniwersytetu Gdańskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Gdański, do kontaktów: Małgorzata Redzik, Magdalena Pietruszewska Dział Zamówień Publicznych UG,pok.120, w godz. 7.00 -15.00, ul. Bażyńskiego 1a, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5529009, 5529587, fax 058 5529484, e-mail: malgosia@ug.gda.pl, rekmp@univ.gda.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.univ.gda.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg ograniczony na: Dostawę serwera bibliotecznego dla Uniwersytetu Gdańskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : jednostki organizacyjne UG. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy na swój koszt sprzętu oraz do jego uruchomienia we wskazanej Jednostce Organizacyjnej Zamawiającego. Dostarczony sprzęt przeznaczony jest do współpracy z systemem bibliotecznym, udostępniania zasobów bibliotecznych .Musi wykazywać się wysoką niezawodnością. Naprawa sprzętu w Jednostce Organizacyjnej Zamawiającego. Support 3 lata - 24h/7 dni to znaczy serwis 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Serwer z możliwością instalacji do 4 procesorów fizycznych (jedno lub dwurdzeniowe) taktowanych min. 1.0 GHz - Wyposażony w 2 procesory fizyczne (dwurdzeniowe) - Możliwość rozbudowy ("In box" upgrade) serwera do innych wersji procesora - Pamięć RAM - zainstalowane 32 GB - 2 interfejsy sieciowe: 10/100/1000Base-T LAN - 2 kontrolery Ultra320 SCSI - 2 dyski 73 GB - Karta fibre-channel do podłączenia (2GB) macierzy zewnętrznej. - Interface LAN do zarządzania 10/100BT z obsługą SSL; - Co najmniej 2 x RS-232; - Obudowa typu RACK; - Konsola operatora - Redundantne zasilanie. - Redundantny system chłodzenia/wentylacji. Opis przedmiotu zamówienia stosowny do będącego przedmiotem niniejszego postępowania - specyfikacja techniczna załącznik nr 3 do SIWZ. Na etapie składania ofert, po uzyskaniu od Zamawiającego stosownego zaproszenia. W wypadku składania ofert równoważnych - Wykonawca musi wykazać ich równoważność - art. 30 ust. 5 Ustawy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Opis proponowanego sprzętu. 2. Oryginalne dokumenty producenta sprzętu potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów technicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.00.00 - Serwery Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.00.00 - Serwery 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pow.60.000,- EURO - wielkość i zakres określona w SIWZ. Wartość szacunkowa 500. 000,- PLN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15.000 zł PLN ( słownie: piętnaście tysięcy złotych), na etapie składania ofert, po uzyskaniu od Zamawiającego stosownego zaproszenia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw serwerów wieloprocesorwych (min 2 procesory) i pracujących pod co najmniej następującymi systemami operacyjnymi : - HP-UX 11i Version 1 B.11.11 lub - HP/Compaq/DEC Alpha Tru64.5.1 lub - IBM AIX 5L 5.2 lub - Redhat Linux ES/AS 3.x (32-bit) lub - SuSE Linux Enterprise Server 9 (32-bit) lub - Sun Solaris 8 and 9 lub - HP MPE/iX 5.Dysponują serwisem oferującym support w systemie 24/7 to znaczy 24 godziny przez 7 dni w tygodniu. 6.Posiadają zdolność kredytową lub dysponują gotówką na koncie bankowym w wysokości co najmniej 500 000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Obiektywne kryteria wyboru ograniczonej liczby Kandydatów: Liczba zamówień o wartości powyżej 150.000 PLN w ciągu ostatnich 3 lat. - 3 zamówienia - 1 pkt - 4 zamówienia 2 - pkt - każde następne - 1 pkt. Zamawiający przewiduje zaproszenie do udziału w negocjacjach ośmiu Wykonawców, którzy spełnili wszystkie wymagane warunki (na zasadzie spełnia - nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Wniosek - musi być sporządzony samodzielnie w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, zatytułowany: "Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na Dostawę serwera bibliotecznego dla UG" oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia, ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z wnioskiem złożył następujące oświadczenia i dokumenty: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, podpisane przez osob(ę)y upoważnion(ą)e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu. 4. Dokument ustanawiający pełnomocnika, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 ustawy); 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu i ilości zamówienia wraz z krótkim opisem (charakterystyką) dostarczonego sprzętu, daty wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje). W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 6. Informacji z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców składających wspólną ofertę, co najmniej jeden z przedsiębiorców zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). 7. Oświadczenia o dysponowaniu serwisem oferującym support w systemie 24/7 ( 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.) W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), co najmniej jeden z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww. dokumentu, (upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant), tak aby został spełniony przez nich stosowny warunek łącznie (w sumie). Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. par. 4. (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik(nicy) (można wystawić jednorazowe pełnomocnictwo do danego konkretnego postępowania), do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, (o ile pełnomocnictwo dla osób reprezentujących Wykonawcę nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) zawierające datę wystawienia, zakres upoważnienia, okres na które zostało wystawione oraz podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. W wypadku nieobecności osoby uprawnionej do poświadczenia kopii pełnomocnictwa należy dokonać adnotacji za zgodność z oryginałem u notariusza, adwokata, radcy prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Złożenie wniosku oraz wymaganych dokumentów w niewłaściwej formie (np. bez poświadczenia przez Wykonawcę odpisu lub kopii za zgodność z oryginałem) spowoduje konieczność wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego, do ich uzupełnienia w wyznaczanym terminie, dopiero ich nie uzupełnienie, czyli ostateczny brak lub ponownie złożenie w niewłaściwej formie, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem jego oferty lub odrzuceniem jego oferty w wypadku braku stosownego pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:15, Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk Oliwa, ul. Bażyńskiego 1A, pok. 319 (III piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wstępne ogłoszenie informacyjne o planowanych zamówieniach - BZP Nr 12 z dnia 16.01.2006 r., poz. 2649 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.