eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubinNabór personelu do prowadzenia zajęć

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-16

Lubin: Nabór personelu do prowadzenia zajęć
Numer ogłoszenia: 370254 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, faks (076) 8403140.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nabór personelu do prowadzenia zajęć.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nabór personelu do prowadzenia zajęć dla uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Lubin w okresie od XI.2010 - k. V.2011 r. w ramach projektu pn.:RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Niniejsze zamówienie obejmuje 5 zadań: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć w zakresie opieki i doradztwa pedagogiczno-psychologicznego w Szkole Podstawowej w Niemstowie. Zajęcia prowadzone będą w dwóch grupach (gr. 1: klasy I - III; gr. 2: klasy IV - VI), w łącznym wymiarze 24 godzin (po 12 godzin w każdej grupie). Zadanie 2 - Prowadzenie zajęć w zakresie opieki i doradztwa pedagogiczno-psychologicznego w Filii Szkoły Podstawowej w Niemstowie w Osieku. Zajęcia prowadzone będą w jednej grupie (gr. 1: klasy I - III) , w łącznym wymiarze 12 godzin. Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych. Zajęcia prowadzone będą w klasach I - VI w trzech grupach (gr. 1; gr. 2; gr. 3), w łącznym wymiarze 66 godzin (po 22 godziny w każdej grupie). Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego w Szkole Podstawowej w Krzeczynie Wielkim. Zajęcia prowadzone będą w jednej grupie (gr. 1: klasa I), w łącznym wymiarze 44 godzin. Zadanie 5 - Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych. Zajęcia prowadzone będą w trzech grupach (gr. 1: klasa IV, gr. 2: klasa V, gr. 3: klasa VI), w łącznym wymiarze 66 godzin (po 22 godziny w każdej grupie). Za godzinę przyjmuje się, na potrzeby niniejszego zamówienia, tzw. godzinę lekcyjną trwającą 45 min. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany. Inne istotne warunki zamówienia: Wykonawca wykonywać będzie powierzone mu obowiązki w czasie określonym łączną liczbą godzin zajęć. Zajęcia prowadzone będą w formie godzin lekcyjnych tj. po 45 min. Zajęcia prowadzone będą w grupach: minimum 10 osób w klasach I-III i IV-VI dla zajęć prowadzonych w ramach Zadania 1, minimum 10 osób w klasie I-III dla zajęć prowadzonych w ramach Zadania 2, 2-4 osób w klasach I-VI dla zajęć prowadzonych w ramach Zadania 3, maksymalnie 8 osób w klasie I dla zajęć prowadzonych w ramach Zadania 4, maksymalnie 8 osób w klasach IV - VI dla zajęć prowadzonych w ramach Zadania 5.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki po złożeniu stosownego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi potwierdzającej: 1)co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku 7-13 lat na stanowisku psychologa lub pedagoga (Zadanie 1 i Zadanie 2); 2)co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie w pracy na stanowisku logopedy (Zadanie 3); 3)co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku nauczyciela nauczania zintegrowanego (Zadanie 4); 4)co najmniej 6-cio miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku nauczyciela języka angielskiego (Zadanie 5)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki po złożeniu stosownego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje przynajmniej jedną osobą: 1)która będzie posiadała wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu pedagoga lub psychologa (Zadanie 1 i Zadanie 2); 2)która będzie miała wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu logopedy (Zadanie 3); 3)posiadającą wykształcenie uprawniające do wykonywania zawodu na stanowisku nauczyciela odpowiednio nauczania zintegrowanego lub języka angielskiego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. (Dz.U. z 2009 r., Nr 50, poz. 400) w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli lub posiadającą kwalifikacje, które uprawniają do zatrudnienia na podstawie art. 7 ust. 1a ustawy o systemie oświaty (Zadanie 4 i Zadanie 5).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki po złożeniu stosownego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: a. Wysokości wynagrodzenia ze względu na zmianę prawa podatkowego powodującą zmianę obowiązkowej stawki podatku VAT na prace objęte umową. b. Miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego. Nowe miejsce realizacji zadania wskazuje Zamawiający. c. Dopuszcza się zmiany osoby prowadzącej zajęcia, wskazanej w §1 ust.3 wzoru umowy, w przypadku, gdy konieczność zmiany wynika przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy (np. śmierć, choroba powyżej 20 dni, rezygnacja, porzucenie pracy, nie wywiązywanie się z obowiązków określonych w §3- §5 wzoru umowy i inne zdarzenia losowe). Nowa osoba prowadząca zajęcia musi spełniać wymagania w zakresie kwalifikacji określone w ofercie. Powyższa zmiana nie spowoduje zmiany Wykonawcy. d. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości godzin prowadzonych zajęć jeżeli zawarcie umów, zależne od przebiegu postępowania, nastąpi w terminie późniejszym niż planowany

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 9, 59-300 Lubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat, 59-300 Lubin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.:RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN, realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych współfinansowany jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Prowadzenie zajęć w zakresie opieki i doradztwa pedagogiczno-psychologicznego w Szkole Podstawowej w Niemstowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w dwóch grupach (gr. 1: klasy I - III; gr. 2: klasy IV - VI) , w łącznym wymiarze 24 godzin (po 12 godzin w każdej grupie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Prowadzenie zajęć w zakresie opieki i doradztwa pedagogiczno-psychologicznego w Filii Szkoły Podstawowej w Niemstowie w Osieku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w jednej grupie (gr. 1: klasy I - III) , w łącznym wymiarze 12 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Prowadzenie zajęć logopedycznych w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w klasach I - VI w trzech grupach (gr. 1; gr. 2; gr. 3), w łącznym wymiarze 66 godzin (po 22 godziny w każdej grupie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie nauczania zintegrowanego w Szkole Podstawowej w Krzeczynie Wielkim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w jednej grupie (gr. 1: klasa I), w łącznym wymiarze 44 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych w zakresie języka angielskiego w Szkole Podstawowej w Szklarach Górnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w trzech grupach (gr. 1: klasa IV, gr. 2: klasa V, gr. 3: klasa VI), w łącznym wymiarze 66 godzin (po 22 godziny w każdej grupie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.