eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w budynkach Prokuratur Rejonowych w Bartoszycach i Ełku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Olsztyn: Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w budynkach Prokuratur Rejonowych w Bartoszycach i Ełku
Numer ogłoszenia: 370246 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52 15 457, faks (089) 52 15 401.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.po.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż regałów jezdnych i stacjonarnych w budynkach Prokuratur Rejonowych w Bartoszycach i Ełku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem w budynku Prokuratury Rejonowej w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 16 regałów jezdnych oraz stacjonarnych zgodnie ze szkicem stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ oraz poniższym zestawieniem: 1. Regał jezdny podwójny o długości roboczej 6,80m i wysokości 2,32m - 4szt. 2. Regał jezdny podwójny o długości roboczej 5,80m i wysokości 2,32m - 2szt. 3. Regał jezdny podwójny o długości roboczej 4,50m i wysokości 2,32m - 5szt. 4. Regał jezdny podwójny o długości roboczej 4,00m i wysokości 2,32m - 1szt. 5. Regał jezdny podwójny o długości roboczej 2,00m i wysokości 2,32m - 3szt. 6. Regał stacjonarny pojedynczy o długości roboczej 5,00m i wysokości 2,32m - 1szt. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wraz z montażem w budynku Prokuratury Rejonowej w Ełku przy ul. Piłsudskiego 18 regałów jezdnych oraz stacjonarnych zgodnie ze szkicem stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ oraz poniższym zestawieniem: 1. Regał jezdny podwójny o długości roboczej 5,00m i wysokości 2,63m - 6szt. 2. Regał jezdny podwójny o długości roboczej 4,75m i wysokości 2,63m - 2szt. 3. Regał jezdny podwójny o długości roboczej 3,40m i wysokości 2,63m - 4szt. 4. Regał jezdny podwójny o długości roboczej 2,00m i wysokości 2,32m - 2szt. 5. Regał jezdny podwójny o długości roboczej 1,20m i wysokości 2,32m - 2szt. Regały jezdne oraz stacjonarny należy wykonać całkowicie jako metalowe lakierowane proszkowo o nośności jednej półki min. 60kg. Głębokość pojedynczej półki min. 35cm, prześwit pomiędzy półkami 27cm, regulacja półek co 20 - 25mm, ilość półek w przypadku regałów dla Prokuratury Rejonowej w Bartoszycach wynosi 7 + 1 zamykająca natomiast w przypadku regałów dla Prokuratury Rejonowej w Ełku 8 + 1 zamykająca. Ponadto regały jezdne objęte niniejszym zamówieniem muszą spełnić poniższe wymagania: - półki montowane do ścianek regału przy pomocy zaczepów umożliwiających zmianę prześwitu bez użycia narzędzi, - krawędzie półek od strony frontowej trzykrotnie gięte, - zewnętrzne ściany szczytowe i działowe wykonane jako pełne z jednego arkusza blachy, - usztywnienie podłużne regału za pomocą stężeń krzyżowych, - napęd regału ręczny - korbowy (siła poruszania korby nie większa niż 5kg). Korba połączona z układem jezdnym za pomocą dwustopniowej przekładni łańcuchowej, - każdy regał powinien posiadać w korbie blokadę zamykaną na klucz, która uniemożliwi jego przesuw, - elementy napędu należy wykonać jako stalowe, zabezpieczone przed korozją poprzez ich ocynkowanie, - regały należy wyposażyć w odboje gumowe zabezpieczające przed całkowitym zsunięciem, Przedmiotem niniejszego zamówienia jest również montaż szyn po których powyższe regały będą się poruszać w ilości niezbędnej do prawidłowej pracy przedmiotowych regałów. Z uwagi na trwające prace remontowe w obu jednostkach aktualnie możliwy jest montaż szyn na przygotowanych już posadzkach betonowych. Montaż regałów będzie możliwy po wykonaniu posadzki oraz innych prac wykończeniowych pomieszczeń archiwum i dowodów rzeczowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 6 niniejszej SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 6 niniejszej SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 6 niniejszej SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 6 niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 6 niniejszej SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

j.podpisany projekt umowy - wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.po.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie ul. Dąbrowszczaków 12 10-959 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Prokuratury Okręgowej ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, biuro podawcze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.