Ogłoszenie z dnia 2006-07-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Trzebinia: rewitalizacja placu targowego w Trzebini - przebudowa placu targowego wraz z budową obiektów handlowych, częściowego zadaszenia placu, elementów małej architektury, budowa oświetlenia placu oraz niezbędnej infrastruktury sieciowej Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Trzebinia, do kontaktów: Krystyna Duda, Wojciech Berniak, Ul. Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6121504, 032 6110948, fax 032 6121147, e-mail: urzad@um.trzebinia.pl, inwestycje@trzebinia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.trzebinia.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja placu targowego w Trzebini - przebudowa placu targowego wraz z budową obiektów handlowych, częściowego zadaszenia placu, elementów małej architektury, budowa oświetlenia placu oraz niezbędnej infrastruktury sieciowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Trzebinia. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze 2. Budowa sieci infrastruktury : kanalizacja deszczowa, sanitarna, sieć oświetleniowa - kanalizacja deszczowa z rur polietylenowych śr. 350 mm - 110m, studnie rewizyjne śr. 1000mm - 8szt., wpusty uliczne śr. 500 mm - 9szt. - kanalizacja sanitarna z rur polietylenowych śr. 350 mm , studnie rewizyjne śr. 1000 mm - 4 szt. - kabel oświetleniowy YAKY 4 x 35 mm2 - 172 mb 3. Nawierzchnia dróg i ciągów pieszo-jezdnych - Droga - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o pow. 1318 m kw. - Chodnik - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - 796 m kw. 4. Nawierzchnia płyty głównej placu targowego - Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o pow. 1423 m kw. 5. Schody i podjazdy, ciąg komunikacyjny - Pochylnia -pow. 79 m kw. - Schody terenowe wykonane z kostki brukowej - 50 m kw. 6. Fundamentowanie zadaszenia i obiektów kubaturowych - Ławy żelbetowe po budynkami kubaturowymi U-1 i U-2 - 13,9 m sześc. - Betonowanie stóp i słupów - 15,5 m sześc. 7. Budowa zadaszenia placu targowego - Konstrukcja stalowa - 7,2 t - Konstrukcja drewniana ( płatwie, krokwie) - 10,8 m sześc. - Pokrycie dachowe dachówką ceramiczną - 286 m kw. 8. Budowa obiektów kubaturowych handlowych i sanitarnych - Budynek U-1 pow. zabudowy 31 ,55 m kw., pow. całkowita 63,1 m kw. , pow. użytkowa 45,73 m kw. , kubatura 170,30 m sześc., ilość kondygnacji 1+ poddasze użytkowe - Budynek U-2 pow. zabudowy 46,59 m kw., pow. całkowita 93,18 m kw., pow. użytkowa 70,69 m kw., kubatura 251,58 m sześc., ilość kondygnacji 1+ poddasze użytkowe 9. Budowa oświetlenia placu targowego - Zabudowa 7 szt. słupów oświetleniowych typu parkowego - Zabudowa 14 szt. opraw oświetleniowych typu parkowego 10. Budowa małej architektury - Obsadzenie kwietników bylinami , obsianie trawników - 173 m kw. 11. Ukształtowanie terenu zagospodarowania placu targowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, która stanowić będzie integralną część siwz 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 28.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 20 000,00 zł ( słownie dwadzieścia tysięcy złotych ) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza wniesie wadium wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. III. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. IV. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. V. Zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. VI. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Warunkami udziału w postępowaniu są również: VII. Wykonanie minimum jednego zadania odpowiadającego swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł ( w tym roboty drogowe, konstrukcyjno-budowlane, sieci n.n., wod-kan) - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. VIII. Posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. IX. Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do prowadzenia robot w następujących branżach : - budowlanej - drogowej - wodnokan. - elektryczej. X. Udzielenie minimum 36 miesięcy gwarancji. W przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zostanie wykluczony Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków przez Wykonawcę zostanie dokonana wg zasady "spełnia"-"nie spełnia". nie spełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu Zamawiający zastosuje dodatkowo kwalifikację odnoszącą się do doświadczenia wykonawcy. Wykonawca otrzymuje 1 pkt. za każde dodatkowo (ponad warunek określony pkt. 7.7) wykonane zadanie o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 1.000.000 z podaniem daty i miejsca wykonania w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert Wykonawców, którzy otrzymają najwyższą liczbę punktów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty i oświadczenia a) wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu b) Oświadczenie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz potwierdzeniem, że roboty budowlane zostały wykonane należycie. W przypadku braku potwierdzenia należytego wykonania robót na wykazie prosimy o załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających wymagane informacje; h) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, ( należy uwzględnić warunek określony w sekcji III.2) pkt. IX z załączeniem kserokopii uprawnień budowlanych dla wymaganych branż oraz zaświadczeń z właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15.XII.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz.42 z późn. zmianami). i) Informacja o osobie, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy wraz z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności odpowiadającej przedmiotowi przetargu (zgodnie z ustawą Prawo budowlane - Dz. U. nr 89 z 1994 r. poz.414 z późn. zmianami )oraz zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego ( zgodnie z ustawą z dnia 15.XII.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów Dz. U. z 2001 r. nr 5 poz.42 z późn. zmianami). W przypadku gdyby osoba przewidziana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem, należy dołączyć umowę przedwstępną lub oświadczenie o gotowości do współpracy. j) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. k) Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium w wys. - 20.000 zł l) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia - na okres wskazany przez Zamawiającego II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa 1. w pkt I ppkt c, d, f - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. w pkt I ppkt e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. III. Dokumenty o których mowa w pkt I lit. c, e, f powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt I lit. d, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące upływem terminu składania ofert. IV. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt III stosuje się odpowiednio. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. - UWAGA Dokumenty wymienione w pkt. I (II lub VI) przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 549 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto wskazane przez Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.07.2006.
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





