eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH ORAZ WZORCÓW SUBSTANCJI KONTROLOWANYCH - POWTÓRZENIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Gorzów Wielkopolski: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH ORAZ WZORCÓW SUBSTANCJI KONTROLOWANYCH - POWTÓRZENIE
Numer ogłoszenia: 370192 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH ORAZ WZORCÓW SUBSTANCJI KONTROLOWANYCH - POWTÓRZENIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia dotyczy: ZAKUPU WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH ORAZ WZORCÓW SUBSTANCJI KONTROLOWANYCH - POWTÓRZENIE. 2.Kody CPV: 33696300-8 odczynniki chemiczne 3.Przedmiot zamówienia obejmuje zakup odczynników chemicznych - powtórzenie. 4.Szczegółowy wykaz rodzaju zamawianego asortymentu został określony w Formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 5.Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia, odbioru oraz zasady płatności zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ (Projekt Umowy). 6.Wykonawca musi zaoferować i zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ i jej załączników. 7.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówienia własnym transportem na swój koszt i ryzyko. Transport musi być zgodny z obowiązującymi przepisami w zakresie przewozu substancji chemicznych wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. 8.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla każdej z pozycji Formularza ofertowego pod warunkiem, iż zaproponowane przez Wykonawcę inne odczynniki będą pod względem cech jakościowych i ilościowych odpowiadały produktom podanym przez Zamawiającego, a Wykonawca na potwierdzenie tego przedłoży do oferty stosowne dokumenty sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5) ustawy P.z.p.) spoczywa na Wykonawcy. 9.Wykonawca zobowiązany jest: -wykazać, że zaoferowane odczynniki (każdy z osobna) spełniają wymagania pozwalające na kontynuację badań Zamawiającego bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności (procedur), w tym np. kalibracji urządzeń, instalacji dodatkowych oprogramowań; -wykazać, iż zaoferowany (równoważny) asortyment nie spowoduje zwiększenia kosztów z tytułu konieczności nabycia dodatkowych odczynników i innych materiałów zużywalnych; 10.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych. 11.Asortyment musi być fabrycznie nowy. 12.Przedmiot zamówienia określony w formularzu ofertowym (zał. 1 do SIWZ) musi posiadać karty charakterystyki oraz świadectwa kontroli jakości wystawione przez producenta. Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych w/w dokumentów do dostawy przedmiotu zamówienia. 13.Termin ważności: minimum 2 lata od daty dostawy. 14.Miejsce dostawy: Laboratorium Kryminalistyczne KWP Pracownia Chemii, ul Partyzantów 40; 65-332 Zielona Góra 15.Termin wykonania zamówienia: dostawa jednorazowa - termin dostawy 31 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 16.Termin zapłaty za fakturę- 21 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających w zakresie - rozszerzenie dostawy zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego; Wielkość - nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7) ustawy P.z.p.)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 31.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a)Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje; (w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 1 dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. b)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka Cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum-wspólników Spółki Cywilnej. c)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt XIV SIWZ. Z treści dokumentów i oświadczeń złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu musi jednoznacznie wynikać, ze Wykonawca spełnia wyżej postawione warunki. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia - zgodnie z drukiem własnym Zamawiającego pt: (Informacja o spełnianiu przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego) - który będzie stanowił załącznik do protokołu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego zgodnego z z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 26 października 2010r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. z 2010r. nr 223 poz. 1458).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca musi również załączyć do oferty: a)prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ), wszystkie pola puste i wykropkowane musza być wypełnione przez Wykonawcę; b)w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - wyrok SO w warszawie - SYGN.AKT V CA 85/07), określające zakres czynności, do których jest umocowany. c)prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Oświadczenie o podwykonawcach - załączyć w przypadku udziału podwykonawców - wzór załącznik nr 4 do SIWZ. d)w przypadku złożenia oferty przez Spółkę Cywilną należy załączyć upoważnienie lub pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania s.c. w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. e)w przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum Firm oświadczenie o woli współpracy Wykonawców występujących wspólnie podpisane przez wszystkich wykonawców. Oświadczenie musi zawierać następujące informacje: - nazwy i adresy Wykonawców, którzy wspólnie przystępują do postępowania przetargowego; -wyznaczenie Lidera do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z nazwą zadania-tytułem postępowania. Osoba upoważniona przez Lidera do reprezentowania musi posiadać stosowne upoważnienie (zgodne z pkt XIV ppkt 4.1 lit. b) SIWZ); W przypadku Wykonawców występujących wspólnie zastosowanie maja przepisy zawarte w art. 23 ust. 1-4 ustawy P.z.p.; 2.Ponadto Zamawiający zaleca załączyć do oferty: a)podpisany lub zaparafowany przez Wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy - Projekt Umowy - zał. nr 5 do SIWZ - (zaleca się wypełnienie Projektu umowy w części dotyczącej Wykonawcy i jego oferty) - nie jest wymagane załączanie Projektu umowy do oferty. W sytuacji braku w ofercie Projektu umowy Zamawiający uzna, że Wykonawca zapoznał się z jego treścią i akceptuje zawarte w nim warunki (na podstawie oświadczenia zawartego w pkt. 13 Formularza Ofertowego).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do zawartej umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy P.z.p., w stosunku do treści oferty. Wszelkie zmiany wymagają zgody obu stron i formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Warunki zmiany: a)istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie), b)zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę, na pisemny wniosek Wykonawcy, c)zmiana miejsca dostawy jeśli dostawa w miejscu wskazanym jest utrudniona lub nie możliwa, d)zmiana terminu dostawy jeśli dostawa w wyznaczonym terminie jest utrudniona lub nie możliwa pod warunkiem złożenia zamawiającemu odpowiedniego wniosku z uzasadnieniem przed terminem dostawy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp. Zespół ds. Zamówień Publicznych ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. Termin otwarcia ofert: 15.11.2011r. godz. 11:15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy finansowania ze środków unii europejskiej. Informacje dodatkowe: 1.Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p. w powiązaniu z art. 27 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.) 2.Wszelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj. od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze na adres Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. , Zespół ds. Zamówień Publicznych fax 095/738 14 35, e-mail: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl 3.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ zgodnie z art. 38 ustawy P.z.p. Wszelkie zapytania do SIWZ należy do Zamawiającego kierować w formie pisemnej. 4.W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma Zamawiającego z późniejszą datą. 5.Korespondencja przesłana za pomocą faksu po godzinach urzędowania (tj. która wpłynie do Zamawiającego po godzinie 15:30) zostanie zarejestrowana w następnym dniu pracy Zamawiającego. 6.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (art. 27 ust. 1 ustawy P.z.p.). Forma elektroniczna spełnia warunek pisemności jeżeli jest opatrzona bezpiecznym podpisem lub stanowi załącznik w formie skanu dokumentu zawierającego podpis. 7.Zamawiający żąda od Wykonawcy potwierdzenia faktu otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji wysyłanych drogą elektroniczną lub faksem (art. 27 ust. 2 ustawy P.z.p.). 8.Kryterium oceny ofert: Cena oferty-znaczenie-waga 100%. 9.Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający nie ma wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy P.z.p. 11.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej ani dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.