Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-11-16
Wrocław: DOSTAWA POJEMNIKÓW, KONTENERÓW I ZBIORNIKÓW PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA ODPADÓW ORAZ ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA NIEZBĘDNYCH DO FUNKCJONOWANIA PUNKTÓW DOBROWOLNEGO GROMADZENIA ODPADÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL.MICHALCZYKA 9 I UL.JANOWSKIEJ 51
Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
ZAD.1-DOSTAWA KONTENERÓW ROLKOWYCH ODKRYTYCH,
ZAD.2-DOSTAWA POJEMNIKÓW SIATKOWYCH SKŁADANYCH, POJEMNIKÓW NA PRZETERMINOWANE LEKI, ZBIORNIKÓW DWUPŁASZCZOWYCH, POJEMNIKÓW NA BIOODPADY,
ZAD.3-DOSTAWA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH,
ZAD.4-DOSTAWA KONTENERA BIUROWO-SOCJALNEGO, KONTENERÓW MAGAZYNOWYCH, REGAŁÓW METAL.
Numer ogłoszenia: 370166 - 2010; data zamieszczenia: 16.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POJEMNIKÓW, KONTENERÓW I ZBIORNIKÓW PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA ODPADÓW ORAZ ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA NIEZBĘDNYCH DO FUNKCJONOWANIA PUNKTÓW DOBROWOLNEGO GROMADZENIA ODPADÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL.MICHALCZYKA 9 I UL.JANOWSKIEJ 51 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZAD.1-DOSTAWA KONTENERÓW ROLKOWYCH ODKRYTYCH, ZAD.2-DOSTAWA POJEMNIKÓW SIATKOWYCH SKŁADANYCH, POJEMNIKÓW NA PRZETERMINOWANE LEKI, ZBIORNIKÓW DWUPŁASZCZOWYCH, POJEMNIKÓW NA BIOODPADY, ZAD.3-DOSTAWA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH, ZAD.4-DOSTAWA KONTENERA BIUROWO-SOCJALNEGO, KONTENERÓW MAGAZYNOWYCH, REGAŁÓW METAL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników, kontenerów i zbiorników przeznaczonych do gromadzenia odpadów oraz dostawa elementów wyposażenia niezbędnych do funkcjonowania Punktów Dobrowolnego Gromadzenia Odpadów we Wrocławiu przy ul. Michalczyka 9 i ul. Janowskiej 51 z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa kontenerów rolkowych odkrytych, Zadanie nr 2 - dostawa pojemników siatkowych składanych, pojemników na przeterminowane leki, zbiorników dwupłaszczowych, pojemników na bioodpady, Zadanie nr 3 - dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych, Zadanie nr 4 - dostawa kontenera biurowo-socjalnego, kontenerów magazynowych, regałów metalowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 44.61.36.00-6, 44.61.38.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 6 400 zł; W przypadku ofert częściowych na każde zadanie w następującej wysokości: Zadanie nr 1 - 2 800,00 zł, Zadanie nr 2 - 600,00 zł, Zadanie nr 3 - 1 400,00 zł, Zadanie nr 4 - 1 600,00 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. zrealizowali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawę pojemników, kontenerów lub zbiorników przeznaczonych do gromadzenia odpadów, których łączna wartość wynosiła co najmniej: -jeżeli wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 1 - 80 000,00 zł brutto, -jeżeli wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 2 - 20 000,00 zł brutto, -jeżeli wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 3 - 40 000,00 zł brutto, -jeżeli wykonawca składa ofertę na Zadanie nr 4 - 40 000,00 zł brutto. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedno zadanie winien przedstawić wykaz wykonanych dostaw, których łączna wartość stanowi sumę kwot wymaganych dla poszczególnych zadań. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności zmiany postanowień umowy mogą dotyczyć: 1)terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, 2)sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym w/w zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 3)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4)regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, 5)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, 6)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, 7)konieczności zmiany osób, o których mowa w § 10 projektu umowy, 8)sposobu rozliczenia przedmiotu umowy. 2.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 3.Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 i ust. 2 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 103, osoba uprawniona do kontaktów: Beata Sylwestrzak, tel. 071/ 376 08 58..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2010 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA POJEMNIKÓW, KONTENERÓW I ZBIORNIKÓW PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA ODPADÓW ORAZ ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA NIEZBĘDNYCH DO FUNKCJONOWANIA PUNKTÓW DOBROWOLNEGO GROMADZENIA ODPADÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. MICHALCZYKA 9 I UL. JANOWSKIEJ 51 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE NR 1 - DOSTAWA KONTENERÓW ROLKOWYCH ODKRYTYCH..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA KONTENERÓW ROLKOWYCH ODKRYTYCH PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA ODPADÓW DO PUNKTÓW DOBROWOLNEGO GROMADZENIA ODPADÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. MICHALCZYKA 9 I UL. JANOWSKIEJ 51..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 44.61.36.00-6, 44.61.38.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA POJEMNIKÓW, KONTENERÓW I ZBIORNIKÓW PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA ODPADÓW ORAZ ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA NIEZBĘDNYCH DO FUNKCJONOWANIA PUNKTÓW DOBROWOLNEGO GROMADZENIA ODPADÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. MICHALCZYKA 9 I UL. JANOWSKIEJ 51 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE NR 2 - DOSTAWA POJEMNIKÓW SIATKOWYCH SKŁADANYCH, POJEMNIKÓW NA PRZETERMINOWANE LEKI, ZBIORNIKÓW DWUPŁASZCZOWYCH, POJEMNIKÓW NA BIOODPADY..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA POJEMNIKÓW SIATKOWYCH SKŁADANYCH, POJEMNIKÓW NA PRZETERMINOWANE LEKI, ZBIORNIKÓW DWUPŁASZCZOWYCH, POJEMNIKÓW NA BIOODPADY DO PUNKTÓW DOBROWOLNEGO GROMADZENIA ODPADÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. MICHALCZYKA 9 I UL. JANOWSKIEJ 51..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 44.61.36.00-6, 44.61.38.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA POJEMNIKÓW, KONTENERÓW I ZBIORNIKÓW PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA ODPADÓW ORAZ ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA NIEZBĘDNYCH DO FUNKCJONOWANIA PUNKTÓW DOBROWOLNEGO GROMADZENIA ODPADÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. MICHALCZYKA 9 I UL. JANOWSKIEJ 51 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE NR 3 - DOSTAWA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW OPAKOWANIOWYCH DO FUNKCJONOWANIA PUNKTÓW DOBROWOLNEGO GROMADZENIA ODPADÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. MICHALCZYKA 9 I UL. JANOWSKIEJ 51..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 44.61.36.00-6, 44.61.38.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA POJEMNIKÓW, KONTENERÓW I ZBIORNIKÓW PRZEZNACZONYCH DO GROMADZENIA ODPADÓW ORAZ ELEMENTÓW WYPOSAŻENIA NIEZBĘDNYCH DO FUNKCJONOWANIA PUNKTÓW DOBROWOLNEGO GROMADZENIA ODPADÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. MICHALCZYKA 9 I UL. JANOWSKIEJ 51 Z PODZIAŁEM NA ZADANIA: ZADANIE NR 4 - DOSTAWA KONTENERA BIUROWO-SOCJALNEGO, KONTENERÓW MAGAZYNOWYCH, REGAŁÓW METALOWYCH..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA KONTENERA BIUROWO-SOCJALNEGO, KONTENERÓW MAGAZYNOWYCH, REGAŁÓW METALOWYCH NIEZBĘDNYCH DO FUNKCJONOWANIA PUNKTÓW DOBROWOLNEGO GROMADZENIA ODPADÓW WE WROCŁAWIU PRZY UL. MICHALCZYKA 9 I UL. JANOWSKIEJ 51..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6, 44.61.36.00-6, 44.61.38.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją ogródka jordanowskiego na os. Jagiellońskim przy SP101, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Myjki do pacjenta, worki na odpady, preparaty do mycia podłogi, kosze na odpady, golarki jednorazowe, miotły i szczotki, fartuchy jednorazowe
- "Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów na odpady z podziałem na zdania"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gminy Panki 2024/2025
- "Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach" - Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą; Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
- Dostawa materiałów służących ochronie środowiska dla 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Świętoszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.