Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: pranie bielizny szpitalnej
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla, do kontaktów: Edyta Huziuk, ul. Skarbowa 4, 31-121 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6338030, fax 012 6344003, www.dietl-krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pranie bielizny szpitalnej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Usługa dotycząca prania i czyszczenia bielizny szpitalnej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Specjalistyczny im. J. Dietla w Krakowie, ul. Skarbowa 4. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.10.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 317.000,00 zł. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Wymagane wadium: 1236,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Zaświadczenie z ZUS i Urzędu Skarbowego, KRS, umowa spółki cywilnej, zaświadczenie rejestrujące działalność gospodarczą, zaświadczenie, że wykonawca znajduje się pod Kontrolą sanitarno-epidemiologiczną, zaświadczenie z PZH, Sanepidu że pralnia jest wyposażona w barierę higieniczną.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.08.2005, cena - 20,00 zł + VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 04.10.2005. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2005, godzina 10:15, Kraków, ul. Skarbowa 4.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.07.2005.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa kamery akustycznej dla WEAIiIB - KC-DE-zp.272-764/25
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- dostawa detektora fluorescencji rentgenowskiej typu SDD - KC-DE-zp.272-747/25
- Wymiana systemu monitoringu wizyjnego na poziomach: -1, 0, +3, +4, +5, +6 i +7 w budynku Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Dostawa pompy próżniowej dla WIMiC - KC-DE-zp.272-740/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi prania świadczone na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego Łańsk
- Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku."
- "Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej personelu dla SZPZOZ im. "Dzieci Warszawy" w Dziekanowie Leśnym"
- Świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Koszalinie
- Wynajem i serwis odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w 2026 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





