eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZakup wkładów do drukarek



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Lublin: Zakup wkładów do drukarek
Numer ogłoszenia: 369957 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wkładów do drukarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje dostawę wkładów do drukarek w dwóch rodzajach: 1.1. Wkłady do drukarek - Rodzaj 1: - tonery czarne do drukarek laserowych HP - 252 szt. - tonery kolorowe do drukarek laserowych HP - 34 szt. - tonery różne do drukarek laserowych innych - 48 szt. - wkłady tuszowe do drukarek atramentowych - 321 szt. - taśmy do drukarek igłowych - 27 szt. 1.2. Wkłady do drukarek - Rodzaj 2: - tonery czarne do drukarek laserowych HP - 343 szt. - tonery różne do drukarek laserowych innych - 62 szt. - taśmy do drukarek igłowych - 174 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MEDIAKOM Andrzej Rudziński, ul. Głęboka 8a, 20-612 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 177732,03

  • Oferta z najniższą ceną: 151400,78 / Oferta z najwyższą ceną: 183193,98

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 wyżej cytowanej ustawy a przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych. Wybór trybu zapytania o cenę w przedmiotowym postępowaniu jest zasadny z uwagi na spełnianie przesłanek określonych w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj: przedmiotem zamówienia są produkty powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Mając na uwadze definicje słownikowe należy przyjąć, że powszechnie dostępne to takie które oferuje się wszędzie, łatwo osiągalne, pospolite, typowe, seryjne, które spełniają określone wymogi. Powszechność dostępu do produktu to także możliwość realizacji typowych dla danej branży zamówień przez większość specjalizujących się w danej branży podmiotów. W przedmiotowym postępowaniu wymienione zostały typowe produkty realizowane i produkowane powszechnie stosowanymi metodami, oferowane zarówno przez rynki lokalne jak i krajowe. Produkty będące przedmiotem tego postępowania tj. wkłady do drukarek są produktami powszechnymi, ponieważ są możliwe do realizacji przez podmioty działające w danej branży. Posiadają również cechę powtarzalności oraz typowy charakter, który został precyzyjnie opisany w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje typowe i powtarzalne produkty, realizowane określoną powszechnie stosowaną techniką. Opis przedmiotu zamówienia wskazany przez Zamawiającego nie prowadzi do nabywania przez zamawiającego jednego z produktów określonej firmy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.