eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup i dostawa papieru kserograficznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Warszawa: Zakup i dostawa papieru kserograficznego
Numer ogłoszenia: 369953 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie , ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 890 49 10, faks 22 890 49 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa papieru kserograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa bezchlorowego papieru kserograficznego:w formacie A4 - 26.000 ryz (1 ryza = 500 kartek), spełniającego poniższe wymagania: - gramatura 80 ? 3 g/m2 PN-EN ISO 536 - białość 160 ? 3 CIE PN-EN ISO 11475 - gładkość 190 ? 60 cm3/min PN-93/P-50166.02/PN-ISO 8791/Z - grubość 107? 4,5 ?m PN-EN 20534/PN-ISO 534 - nieprzezroczystość =/>91 % ISO 2471 przystosowanego do: -wydruków atramentowych i laserowych (czarno-białych i kolorowych) -kopiowania jednostronnego i dwustronnego na kserokopiarkach wysokonakładowych, niskonakładowych (podręcznych), drukarkach laserowych, urządzeniach wielofunkcyjnych i faksach. 2. Warunki dostawy papieru: 1)dostawa papieru ksero powinna być zrealizowana w sześciu dostawach ( co dwa miesiące) odpowiednio dla Oddziału i podległych Inspektoratów położonych na terenie Warszawy i okolic, a) kolejne dostawy papieru będą realizowane na pisemny wniosek Zamawiającego, wysłany na numer faxu wskazany przez Wykonawcę, w terminie minimum 7 dni kalendarzowych przed planowaną dostawą. b) czas realizacji każdej z dostaw do wszystkich obiektów nie może przekroczyć 3 dni roboczych od terminu podanego w zamówieniu dostawy 2)za termin wykonania dostawy przyjmuje się datę podpisania Protokołu odbioru danej dostawy przez upoważnionego pracownika Zamawiającego w Oddziale i w Inspektoratach 3)koszty dostaw papieru do siedziby Oddziału i Inspektoratów Wykonawca uwzględni w cenie zakupu 1 ryzy papieru, 4)przez dostawę Zamawiający rozumie transport papieru do siedziby Oddziału i Inspektoratów oraz rozładunek (kierowca + pracownik do rozładunku) dostarczonego papieru do magazynów Zamawiającego. 5)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów poszczególnych dostaw, a także w ilości papieru kserograficznego dostarczanego do poszczególnych obiektów Zamawiającego. W związku z planowaną zmianą siedziby Zamawiającego może ulec zmianie miejsce dostawy z ul. Czerniakowskiej 16 na ul. Podskarbińską 25. Powyższe zmiany zostaną przekazane Wykonawcy w terminie minimum 14 dni kalendarzowych przed planowaną dostawą. 6)W przypadku przejęcia zaopatrzenia w papier kserograficzny przez Centralę Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Zamawiający zastrzega sobie prawo zrezygnowania z 2 ostatnich dostaw w ilości łącznej nieprzekraczajacej 8190 ryz. Wykonawca zostanie o tym poinformowany przez Zamawiającego pisemnie w terminie minimum 30 dni przed planowaną dostawą..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga wykazania min. dwóch zamówień dot. dostarczania papieru kserograficznego o wartości jednostkowej umowy z jednym podmiotem minimum 150.000,00 zł brutto (każda).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi złożyć wypełniony Załącznik nr 4 SIWZ - Parametry Techniczne oferowanego papieru kserograficznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Aukcja odbędzie się na platformie aukcyjnej udostępnionej przez Urząd Zamówień Publicznych pod adresem https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian umowy: 1.1. Zmiana umowy w związku z działaniem siły wyższej, w szczególności mająca na celu usunięcie skutków działania tejże siły oraz wynikłymi z tego powodu opóźnieniami w realizacji zamówienia. 1.2. Zmiana warunków realizacji umowy będąca następstwem przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy. 2. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający. 4. Zmiany o charakterze formalnym niemające wpływu na warunki realizacji umowy (m.in. zmiany adresowe, kontaktowe, numeru konta bankowego) nie wymagają aneksu. Powyższe zmiany dokonywane będą w formie zawiadomień.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, II Oddział ZUS Warszawa, ul. Czerniakowska 16, pok 209..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Przesyłki pocztowe prosimy kierować na adres ZUS II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa. Oferty składane osobiście lub kurierem na adres ul. Czerniakowskiej 16, pokój 209(IIp)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.