eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawazakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowgo i peryferyjnego do UKSW w Warszawie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2006-07-17

POZYCJA 36991

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowgo i peryferyjnego do UKSW w Warszawie - etap II Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIEDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (pokój nr 116), do kontaktów: mgr Anna Kabulska, ul. Dewjtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, fax 022 5618944, e-mail: adze@uksw.edu.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.uksw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: UNIWERSYTET KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO W WARSZAWIEDZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (pokój nr 204), mgr Anna Kabulska, ul. Dewjtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, fax 022 5618943, e-mail: dzp@uksw.edu.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowgo i peryferyjnego do UKSW w Warszawie - etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie 01-815 Warszawa ul. Dewajtis 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowgo i peryferyjnego do uksw w warszawie - etap II 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniony i podpisany 2. Formularz Oferty - wypełniony i podpisany 3. Załącznik nr 1 Doświadczenie zawodowe - - wypełniony i podpisany 4. Załącznik Nr 2: Formularz cenowy - część I - wypełniony i podpisany 5. Załącznik Nr 3: Formularz cenowy - część II - wypełniony i podpisany 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 50.96.11.10 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych Kod CPV wg słownika 2008: 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: "Zakup, dostawę i instalację sprzętu komputerowego i peryferyjnego do UKSW w Warszawie - etap: II" prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o równowartości kwoty powyżej 60.000 euro, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.). Całkowita przewidywana wartość zamówienia w 2006 roku przekroczy równowartość kwoty 60.000 euro. Zamówienia będą ogłaszane i udzielane etapami. Wartość niniejszego postępowania, złożonego z dwóch części, tj. Część I, Część II, nie przekroczy równowartości kwoty 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla Części I: 1.300,00 (słownie złotych: tysiąc trzysta ) dla Części II: 440,00 (słownie złotych: czterysta czterdzieści) W przypadku przystąpienia Wykonawcy do kilku lub wszystkich części wadium podlega sumowaniu 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1-2 i spełniający wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy, spełniają ponad to następujące warunki: - zrealizowali w ostatnich 3 latach co najmniej 3 zamówienia na dostawy o podobnym zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu i załączą referencje Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów; 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów. 5. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony z tytułu prowadzenia działalności na sumę co najmniej 50.000,00 zł. 6. informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na sumę 50.000,00 zł. 7. Zaakceptowane istotne postanowienia umowy 8. dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uksw.edu.pl -> przetargi. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.07.2006, godzina 12:00, Uniwerystet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Dział Zamówień Publicznych (Pokój Nr 116), 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Sprzęt komputerowy. 1) Krótki opis: Do Części I należy następujący sprzęt: komputery, notebooki, skanery, drukarki, akcesoria komputerowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00, 30.21.32.00, 30.23.32.31, 30.23.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 dni od daty podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Programy Komputerowe. 1) Krótki opis: Do Części II należą programy komputerowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.13.10. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 od daty podpisania umowy 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.