Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-18
Trzcianka: DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH,MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH
Numer ogłoszenia: 369887 - 2008; data zamieszczenia: 18.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. 27 Stycznia 41, 64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2162366, faks 067 2162366.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PRODUKTÓW ZWIERZĘCYCH,MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 15113000-3 Łopatka wieprzowa b/k /PN-86/A-82002/ 700 kg 15113000-3 Schab wieprzowy b/k /PN-86/A-82002/ 200 kg 15113000-3 Karkówka wieprzowa b/k /PN-86/A-82002/ 560 kg 15111100-0 Wołowina extra b/k /PN-88/A-82003/ 35 kg 15111100-0 Wołowina gulaszowa /PN-A-82011/ 35 kg 15113000-3 Wieprzowina gulaszowa /PN-A-82011/ 180 kg 15113000-3 Żeberka wieprzowe surowe /PN-86/A-82002/ 180kg 15113000-3 Mięso wieprzowe mielone /PN-A-82009/ 250kg 15131200-7 Żeberka wędzone wieprzowe /PN-A-82007/ 50kg 15113000-3 Szynka wieprzowa świeża b/k /PN-86/A-82002/ 110 kg 15113000-3 Boczek świeży wieprzowy /PN-86/A-82002/ 25 kg 15131200-7 Boczek wieprzowy wędzony bez żeberek /PN-A-82007/ 10 kg 15131200-7 Boczek wieprzowy, parzony, bez żeberek /PN-A-82007/ 25 kg 15113000-3 Golonka wieprzowa z kością /PN-86/A-82002/ 35 kg 15113000-3 Słonina świeża /PN-86/A-82004/ 30 kg 15113000-3 Kości wieprzowe (schabowe) /PN-76/A-85712/ 300 kg 15114000-0 Płuca wieprzowe /PN-86/A-82004/ 30 kg 15114000-0 Ozory wieprzowe /PN-86/A-82004/ 50 kg 15114000-0 Serca wieprzowe /PN-86/A-82004/ 30 kg 15114000-0 Wątroba wieprzowa /PN-86/A-82004/ 120 kg 15114000-0 Żołądki wieprzowe parzone /PN-86/A-82004/ 300 szt 15114000-0 Flaki wołowe /PN-86/A-82004/ 80 kg 15131134-3 Kaszanka jęczmienna /PN-86/A-82004/ 120 kg 15131130-5 Kiełbasa firmowa /PN-A-82007/ 300 kg 15131130-5 Kiełbasa serdelki /PN-A-82007/ 320 kg 15131130-5 Parówki cienkie /PN-A-82007/ 240 kg 15131130-5 Kiełbasa biała parzona /PN-A-82007/ 150 kg 15131130-5 Kiełbasa mortadela /PN-A-82007/ 135 kg 15131130-5 Kiełbasa mielonka /PN-A-82007/ 250 kg 15131130-5 Kiełbasa śląska /PN-A-82007/ 160 kg 15131130-5 Kiełbasa szynkowa /PN-A-82007/ 180 kg 15131130-5 Kiełbasa żywiecka /PN-A-82028/ 70 kg 15131130-5 Kiełbasa krakowska parzona /PN-A-82007/ 70 kg 15131130-5 Kiełbasa surowa polska /PN-A-82007/ 10 kg 15131130-5 Kiełbasa słoikowa /PN-A-82007/ 50 kg 15131130-5 Metka /PN-A-82007/ 150 kg 15131130-5 Szynka gotowana /PN-A-82007/ 80 kg 15131130-5 Szynka wędzona /PN-A-82007/ 10 kg 15131130-5 Ogonówka wędzona /PN-A-82007/ 10 kg 15131130-5 Salceson czarny /PN-86/A-82004/ 60 kg 15131130-5 Salceson biały /PN-86/A-82004/ 60 kg 15131310-1 Pasztetowa wędzona /PN-86/A-82004/ 145 kg 15113000-3 Kości wieprzowe wędzone /PN-A-82007/ 10 kg 15131130-5 Polędwica wędzona /PN-A-82007/ 14 kg 15412100-0 Smalec /PN-90/A-85802/ 80kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, potwierdzający spełnienie warunków 1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych - nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3 Prawa zamówień publicznych - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawiera błędy w obliczeniu ceny - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 3) Wzór umowy W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 Prawa zamówień publicznych. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę (osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę Brak wymaganych oświadczeń i dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowsko-trzcianecki.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 64-980 Trzcianka, ul. 27 Stycznia 41, pokój nr 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. 27 Stycznia 41 64-980 Trzcianka pokój nr 16.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 29.01.2009.
INNE PRZETARGI Z TRZCIANKI
więcej: przetargi w Trzciance »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH)
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w I kwartale 2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 12 im. Kornela Makuszyńskiego w Piotrkowie Trybunalskim.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





