eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa kart uprawniających do korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Wrocław: Dostawa kart uprawniających do korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego
Numer ogłoszenia: 36986 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 516654 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego we Wrocławiu, ul. Ziębicka 34-38, 50-507 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3368001, faks 071 7989971.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorzadowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kart uprawniających do korzystania z programu sportowo-rekreacyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia kart dla pracowników Zamawiającego oraz osób towarzyszących i dzieci. Karty powinny uprawniać do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze w postaci pakietu sportowo - rekreacyjnego w ramach miesięcznego abonamentu zgodnie z listą sporządzoną przez Zamawiającego. Korzystanie z obiektów powinno odbywać się na podstawie okazanej karty i dowodu osobistego (lub innego dokumentu ze zdjęciem). 2. Zamawiający informuje, iż zamówienie finansowane jest z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (ustawa z dnia 4 marca 1994r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych Dz.U. z 2012 poz. 592) w proporcjach 70%pracodawca/30%pracownik. Usługi oferowane przez Wykonawcę nie powinny wykraczać poza zakres opisany w tej ustawie. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie wykorzystania pełnej ilości kart. 4. Karty winny upoważniać użytkownika do wejścia oraz korzystania z usług w obiektach zlokalizowanych na obszarze województwa dolnośląskiego. 5. Zakres usług dostępnych w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, będzie publikowany na stronie internetowej Wykonawcy. 6. Przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego, Wykonawca dostarczy wskazanej przez Zamawiającego osobie, do siedziby Zamawiającego, określoną liczbę kart sportowych uprawniających do korzystania przez pracowników, osoby towarzyszące oraz dzieci z usług objętych pakietem sportowo - rekreacyjnym. Liczba kart ustalona zostanie na podstawie listy sporządzonej przez Zamawiającego, którą przekaże Wykonawcy na 10 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi w każdym okresie rozliczeniowym. W przypadku nie podania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w zdaniu poprzednim należy uznać, iż liczba uczestników programu się nie zmieniła. 7. Zamawiający dopuszcza zmniejszenie lub zwiększenie liczby osób korzystających z programu sportowo - rekreacyjnego do liczby nie mniejszej niż 40 pracowników. Górną granicę ilości dostarczanych kart będzie wyznaczała maksymalna wartość wynagrodzenia Wykonawcy przewidziana na realizację dostaw. W przypadku wyczerpania się planowanych środków przed okresem 12 miesięcy, skróceniu ulegnie termin realizacji. 8. Wykonawca w ramach umowy umożliwi także dodatkowo korzystanie z nowo dostępnych usług w ramach pakietu sportowo - rekreacyjnego, świadczonych przez podmioty, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę. Aktualna lista dostępnych obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum 50 obiektów, w tym co najmniej: a) basen kryty (min. 25m długości) z innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem; b) obiekt z siłownią, sauną, fitnessem; c) salę do squash; d) obiekt wyposażony w ściankę do wspinaczki; e) grota solna; f) obiekt oferujący zajęcia z zakresu sztuk walki; g) obiekt oferujący zajęcia z zakresu jogi. 10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał w swojej ofercie minimum 6 obiektów, na terenie Wrocławia, do których wstęp będzie bezpłatny w tym: a) basen kryty (min. 25m długości) z i innym elementem np. siłownią, sauną, fitnessem; b) obiekt z siłownią; c) sauna; d) obiekt z fitnessem; e) grota solna. 11. Jedno wejście na obiekt sportowy to minimum 45 minut pobytu. 12. Dostępność obiektu powinna pokrywać się z godzinami otwarcia obiektów i prowadzonych w nich zajęć sportowo - rekreacyjnych. 13. Szczegóły i warunki oferty Wykonawca powinien przedstawić w regulaminie świadczenia usługi dostarczonym wraz z ofertą. 14. Regulamin, o którym mowa w pkt 12 stanowić będzie integralną część umowy zawartej z Wykonawcą. Zamawiający zastrzega jednak, iż w przypadku sprzeczności regulaminu z SIWZ, w sprawach spornych (kolizyjnych) stosuje się przepisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje dodatkowe: Zamawiający, do korzystania z zajęć i obiektów sportowo - rekreacyjnych w pierwszym okresie rozliczeniowym (1 miesiąc) planuje zgłosić następującą ilość użytkowników: a) 55 pracowników; b) 33 osoby towarzyszące (osoba towarzysząca - osoba zgłoszona przez pracownika będąca najbliższym członkiem rodziny, tj. małżonek, zstępny, wstępny, rodzeństwo, powinowaty w tej samej linii lub stopniu, osoba pozostająca w stosunku przysposobienia oraz jej małżonek także osoba pozostająca we wspólnym pożyciu); c) 15 dzieci (dziecko pracownika w wieku do 15 lat). Maksymalna wartość umowy zawartej z Wykonawcą zostanie ustalona na podstawie wyliczenia: (55 szt. kart dla pracowników x wartość brutto 1 szt. karty dla pracowników z oferty Wykonawcy) + (33 szt. kart dla osób towarzyszących x wartość brutto 1 szt. karty dla osób towarzyszących z oferty Wykonawcy) + (15 szt. kart dla dzieci x wartość brutto 1 szt. kary dla dzieci z oferty Wykonawcy) x 12 miesięcy = maksymalna wartość umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Benefit Systems S.A., ul. Fredry 6, 00-097 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82452,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96324,00

  • Oferta z najniższą ceną: 96324,00 / Oferta z najwyższą ceną: 119820,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.