Gdańsk: Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynkach będących w zarządzie GZNK znajdujących się przy ulicach: Turystycznej 28 i Kolonijnej 2-2A w maksymalnej ilości 27 800 litrów
Numer ogłoszenia: 369831 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 058 3458235.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gznk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynkach będących w zarządzie GZNK znajdujących się przy ulicach: Turystycznej 28 i Kolonijnej 2-2A w maksymalnej ilości 27 800 litrów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oleju opałowego do kotłowni w budynkach będących w zarządzie GZNK znajdujących się przy ulicach: Turystycznej 28 i Kolonijnej 2-2A w maksymalnej ilości 27 800 litrów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Olej opałowy powinien posiadać następujące wartości podstawowych parametrów: a) gęstość w 15 °C, max, kg/m3 - 860; b) wartość opałowa, min, MJ/kg - 42,6; c) zawartość siarki, max, % ( m/m ) - 0,2; d) barwa - czerwona; 2. Zamówienie będzie składane przez Zamawiającego telefonicznie, a następnie potwierdzane faksem. 3. W zamówieniu będzie określony adres kotłowni, ilość oleju opałowego, termin dostawy, nazwisko osoby składającej zamówienie, numer jej telefonu i faksu. 4. Wykonawca dostarczy olej opałowy w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zamówienia lub terminie wspólnie uzgodnionym z Zamawiającym, w godzinach 7:00-14:00, na własny koszt. 5. Wykonawca powiadomi Zamawiającego z co najmniej 1-dniowym wyprzedzeniem o faktycznym terminie dostawy pod numerem telefonu lub faksu podanym w zamówieniu. 6. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemne potwierdzenie dostawy, dokonane przez upoważnionego pracownika Zamawiającego po sprawdzeniu ilości i rodzaju dostarczonego oleju. 7. Zużycie oleju opałowego podane jest szacunkowo w druku Formularz cenowy i służy jedynie do określenia ceny oferty. W czasie realizacji zamówienia olej opałowy będzie odbierany sukcesywnie, w miarę potrzeb. 8. Pozostałe warunki wykonania zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polegającego na posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na handlu i obrocie paliwami płynnymi zgodnie z ustawą Prawo Energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 z późn. zm.). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego. 2. Wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, które mają być realizowane przez podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście. 3. Złożyć Formularz cenowy, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego. 4. Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy. 5. Załączyć potwierdzenie ceny oleju opałowego obowiązującej u producenta lub dostawcy, u którego Wykonawca zaopatruje się w olej opałowy (tylko i wyłącznie jednego) i która została wpisana w druku oferty, z dnia 04.01.2011 r. W/w potwierdzenie może być złożone w postaci wydruku ze strony internetowej producenta lub dostawcy lub w postaci innego dokumentu, na podstawie którego można określić cenę paliw u producenta lub dostawcy - cena oraz jednostka miary wpisane w druku oferty muszą być takie same jak w dokumencie potwierdzającym cenę oleju opałowego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gznk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 16. Cena brutto 12,20 PLN. Warunki płatności: gotówka, zaliczenie pocztowe, przelew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2011 godzina 10:30, miejsce: Siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.02.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie ofert odbędzie się dnia 05.01.2011 r. o godz. 10:45 w siedzibie zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1 w pokoju nr 9 - świetlica. OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI. Marek Skuhra, stanowisko służbowe starszy referent ds. zamówień publicznych, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 16, tel. (58) 302 32 82. Adres poczty elektronicznej: skuhra@gznk.pl.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Prace remontowe w pomieszczeniach 210, 211 w budynku nr 12 Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej, przy ul. Gabriela Narutowicza 11/12 w Gdańsku.
- Dostawa zestawu mikrofonów i nadajników bezprzewodowych, opartego na cyfrowej transmisji radiowej do zastosowań profesjonalnych
- Dostawa macierzy dyskowej do przechowywania danych typu RACK i rozszerzenie zasobów pamięci RAM serwera obliczeniowego
- "Wykoszenie łąk w rezerwacie przyrody "Słone Łąki" i jego otulinie"
- Realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pod nazwą: "Skatepark dla młodzieży - wreszcie na Niedźwiedniku" I Etap realizowanego w ramach Budżetu Obywatelskiego 2022 w Gdańsku
- Przebudowa pomieszczeń KOR w ramach inwestycji pn.: "Poprawa dostępności i jakości świadczeń medycznych z zakresu ratownictwa medycznego [...]".
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego
- SVA/U/4620-35/2024 DSE Jarosław- zakup wraz z dostawą oleju napędowego do celów opałowych - lekkiego do JW w m. Nowy Glinnik
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego na cele grzewcze dla obiektów Zamawiającego na lata 2025-2027
- Dostawa oleju opałowego na lata 2024 i 2025 dla potrzeb jednostek organizacyjnych Powiatu Sierpeckiego
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla szkół w Gronkowie, Krempachach, Nowej Białej, GOK w Łopusznej i WDK w Krempachach oraz buynku gminnego w Krempachach
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.