eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Police › sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych przez okres 2 lat



Ogłoszenie z dnia 2006-07-17

POZYCJA 36981

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Police: sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych przez okres 2 lat Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Policach, do kontaktów: Bogusław Znaniec, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, fax 091 3178900, e-mail: powiat@police.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat.policki.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych przez okres 2 lat. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę tablic rejestracyjnych przez okres 2 lat w przewidywanych ilościach ok.: tablice samochodowe jednorzędowe 12 000 kpl. tablice samochodowe dwurzędowe 400 kpl. tablice do przyczep jednorzędowe 300 szt. tablice do przyczep dwurzędowe 200 szt. tablice motocyklowe 300 szt. tablice motorowerowe 300 szt. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Certyfikat Zgodności Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie, którego okres ważności jest nie krótszy niż do czasu obowiązywania umowy. 2. Decyzja wojewody zezwalająca na produkcję tablic rejestracyjnych dla pojazdów określonych przepisami ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.00 - Znaki i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawy tablic w okresie czasowym 2 lat w ilościach ok.: 1. tablice samochodowe jednorzędowe 12.000 kpl. 2. tablice samochodowe dwurzędowe 400 kpl. 3. tablice do przyczep jednorzędowe 300 szt. 4. tablice do przyczep dwurzędowe 200 szt. 5. tablice motocyklowe 300 szt. 6. tablice motorowerowe 300 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąść udział wykonawcy: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się bęzie na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób (osoby) do reprezentowania Wykonawcy. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku spółki cywilnej dodatkowo umowę spółki. Powyższy odpis lub zaświadczenie uznaje się za aktualne, jeżeli zostało wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, odpowiednio do formy organizacyjno - prawnej Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw tablic rejestracyjnych o łącznej wartości powyżej 60 000 euro, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 8. Rachunek strat i zysków, a w przypadku podmiotów nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych oświadczenie o zyskach i stratach za dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2006, godzina 14:30, Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok. 103.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.