eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SubkowyOpracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów miejscowości Brzuśce, Narkowy , Mała Słońca, Wielgłowy, Waćmierz i zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów miejscowości Subkowy, Wielgłowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-09

Subkowy: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów miejscowości Brzuśce, Narkowy , Mała Słońca, Wielgłowy, Waćmierz i zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów miejscowości Subkowy, Wielgłowy
Numer ogłoszenia: 36978 - 2010; data zamieszczenia: 09.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Subkowy , ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy, woj. pomorskie, tel. 058 5368530, faks 058 5368530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.subkowy.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.subkowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów miejscowości Brzuśce, Narkowy , Mała Słońca, Wielgłowy, Waćmierz i zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów miejscowości Subkowy, Wielgłowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie, zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla : 1)działek oznaczonych geodezyjnie nr 109, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 123, 135, 136/2, 148 położonych w miejscowości Brzuśce i działek oznaczonych geodezyjnie nr 123, 148 położonych w miejscowości Waćmierz, z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych, 2)działek oznaczonych geodezyjnie nr 6/7 i 6/8 położonych w miejscowości Mała Słońca, z przeznaczeniem na lokalizację elektrowni wiatrowych , 3)działek oznaczonych geodezyjnie nr 294, 295/1, 295/3, 295/4, 295/5, 295/6, 295/7, 295/8 położonych w miejscowości Brzuśce z przeznaczeniem pod tereny zabudowy mieszkaniowo - usługowej, 4)działek oznaczonych geodezyjnie nr 64/1, 64/2, 64/4, 64/5, 64/6, 64/7, 64/8 położonych w miejscowości Wielgłowy z przeznaczeniem pod tereny zabudowy mieszkaniowej , 5)działki oznaczonej geodezyjnie nr 80/1 położonej w miejscowości Wielgłowy (zmiana) i działek oznaczonych geodezyjnie nr cz. 57, 76/2, 76/3, 76/5, 76/7, 76/8, 76/9, 77/1, 77/3, 77/4, 77/5, 77/6, 77/7, cz. 79, 80/7, 81, 82 położonych w miejscowości Wielgłowy z przeznaczeniem pod tereny zabudowy mieszkaniowo - usługowej , 6)działek oznaczonych geodezyjnie nr 28/1 i cz. 29/2 położonych w miejscowości Narkowy z przeznaczeniem pod tereny zabudowy mieszkaniowej , 7)działek oznaczonych geodezyjnie nr 234/13, 317, 326, 412/4 i części działek nr 232, 318/1, 318/2, 320, 321/2, 322/2, 330/6, 411, 437/2 położonych w miejscowości Subkowy z przeznaczeniem pod tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z funkcją dopuszczalną w zakresie usług podstawowych, 8)działki oznaczonej geodezyjnie nr 198/8 położonych w miejscowości Subkowy z przeznaczeniem pod tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów miejscowości Gorzędziej, gmina Subkowy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.20.00 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wymaganego warunku będzie następowało według reguły:spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wymaganego warunku będzie następowało według reguły:spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wymaganego warunku będzie następowało według reguły:spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wymaganego warunku będzie następowało według reguły:spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie wymaganego warunku będzie następowało według reguły:spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dane dotyczące podwykonawców. 2. Podpisany projekt umowy. 3.Stosowne pełnomocnictwa (a)- w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A)Umowa może być zmieniona w stosunku do złożonej oferty i na niżej wymienionych warunkach : 1)w stosunku do terminu realizacji umowy: a) konieczność zlecenia prac dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami Ustawy, b) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ, c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, d) przedłużającej się procedury związanej ze składaniem wniosków i uwag przez organy administracji i instytucje na etapie zawiadomienia o przystąpieniu do opracowania projektów planów, e) konieczności powtórzenia czynności związanych z ponownym uzgadnianiem i opiniowaniem projektów planów, f) konieczność dokonania kolejnego wyłożenia projektów planów do publicznego wglądu, g) przedłużających się procedur związanych z uzyskaniem zgody na przeznaczenie gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne oraz związanych ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, h) przedłużającej się procedury uzgadniania projektów planów przez Zamawiającego. 2)w stosunku do osób: a) zmiany osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, b) zmiany osób realizujących zadania pod warunkiem, że osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ 3)inne: a) w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT, b) zmiana harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego w przypadku przyspieszenia realizacji prac lub jego opóźnienia lub zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: - nieterminowe przekazanie materiałów służących opracowaniu planów przez Zamawiającego, - wstrzymanie prac przez Zamawiającego, c) w każdym przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego( np. gdy obniży koszty zamówienia lub skróci czas realizacji). B. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, b) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art 357.1 Kodeksu cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 ksh C Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. D Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art 144 ustawy Pzp : a) skorzystanie z klauzul waloryzacyjnych przewidzianych w umowie na warunkach w niej określonych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy ( np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców), c) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami, d) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.subkowy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Subkowy,ul. Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy(pokój nr 13-I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać na adres Zamawiającego (pokój nr 18 ,sekretariat- I piętro ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.