eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osieczna › Dostawa elementów drewnianych dla potrzeb remontu mostu w miejscowości Zimne Zdroje, gmina Osieczna

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-12

Osieczna: Dostawa elementów drewnianych dla potrzeb remontu mostu w miejscowości Zimne Zdroje, gmina Osieczna
Numer ogłoszenia: 369768 - 2013; data zamieszczenia: 12.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 328662 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Osiecznej, pl. 1000-lecia 1, 83-242 Osieczna, woj. pomorskie, tel. 0-58 5881468, faks 0-58 5881478.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów drewnianych dla potrzeb remontu mostu w miejscowości Zimne Zdroje, gmina Osieczna.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów drewnianych dla potrzeb remontu mostu w miejscowości Zimne Zdroje, gmina Osieczna. Wykaz dokumentów szczegółowo opisujących przedmiot zamówienia: 1 Zestawienie elementów pomostu drewnianego 2 Wymagania techniczne dla drewnianych elementów pomostu Sposób realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 2) Dostarczone elementy drewniane muszą być należycie zabezpieczone przed uszkodzeniem. 3) Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone elementy drewniane na okres 5 lat. Ujawnioną wadę w okresie gwarancji Wykonawca usunie na własny koszt w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia wady przez Zamawiającego. 4) Produkt dostarczony Zamawiającemu, który nie odpowiada warunkom szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia nie zostanie odebrany od Wykonawcy. W zaistniałej sytuacji, w terminie nieprzekraczającym dwóch dni, Wykonawca winien dostarczyć produkt odpowiadający wymogom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Miejsce dostawy: Elementy drewniane, będące przedmiotem zamówienia, należy dostarczyć na teren budowy w miejscowości Zimne Zdroje, gmina Osieczna (zamówienie obejmuje dostawę i rozładunek). Drewno należy ułożyć na podkładkach izolujących od bezpośredniego kontaktu z ziemią i wodą. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. UWAGA: W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów, bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno-użytkowych nie gorszych od założonych a także zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Zamawiający do wszystkich nazw, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ) dopisuje wyrazy lub równoważny..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.00.00 - Drewno .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU FAGUS inż. Sylwester Hałas, ul. Wolności 39/22, 78-650 Mirosławiec, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116109,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99889,53

  • Oferta z najniższą ceną: 99889,53 / Oferta z najwyższą ceną: 121039,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.