Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-17
Pniewy: Dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej w Pniewach
Numer ogłoszenia: 369739 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bursa Szkolna w Pniewach , ul. Św. Ducha 10, 62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2911844, faks 0-61 2911844.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bursa.pniewy.org
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej w Pniewach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I* WARZYWA ŚWIEŻE, OWOCE Lp. Nazwa towaru Jedn. miary ilość 1. Buraki kg 300 2. Zielona pietruszka świeża pęczek pęczek 140 3. Kapusta biała główka szt. 350 4. Por na kg kg 90 5. Cebula kg 200 6. Seler korzeń kg 60 7. Koper świeży pęczek pęczek 175 8. Jabłka na kg kg 425 9. Szczypiorek świeży pęczek pęczek 60 10. Papryka czerwona świeża kg 15 11. Marchew korzeń kg 190 12. Pietruszka korzeń kg 25 13. Ziemniaki jadalne kg 6000 14. Ogórki zielone świeże kg 190 15. Pomidory kg 110 16. Kapusta pekińska szt. 50 17. Kapusta czerwona kg kg 225 18. Kalafior świeży szt. 200 19. Brukselka świeża kg 45 20. Pieczarki świeże kg 190 21. Sałata zielona główka szt. 20 22. Rzodkiewka pęczek pęczek 15 23. Banany kg 200 24. Pomarańcza kg 60 25. Cytryny kg 2 26. Kiwi szt. 295 27. Mandarynki kg 50 CZĘŚĆ V* NABIAŁ Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1. Jogurt owocowy 150 g szt. 500 2. Jogurt naturalny 460 g szt. 10 3. Masło extra 250 g zaw.tłuszcz.82% kg 220 4. Mleko 2% folia 1l litr 1100 5. Ser smażony 200 g szt. 55 6. Ser typu feta 270 g szt. 80 7. Ser topiony bloczki 100 g szt. 130 8. Ser topiony kremowy 100 g szt. 110 9. Sery żółte różne, zaw. tłuszcz. nie mniej niż 25% edamski, gouda, morski, salami, królewski, radamer, wiejski kg 380 10. Śmietana słodka 18% 200 g szt. 520 11. Śmietana zakwaszana 18% 200g szt. 850 12. Gzik typu wielkopolski 200 g szt. 120 13. Twarożek typu wiejski 200 g szt. 80 14. Twaróg extra śmietankowy mielony 250 g kg 190 15. Twaróg wędzony zaw. tłuszczu 26% kg 5.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.01.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium zgodnie z dyspozycją art. 36 ust. 3III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązany jest spełniać następujące warunki udziału: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 Prawo zamówień publicznych. - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków Zamawiający odrzuca ofertę, która: - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia . - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 cyt. ustawy, lub błędy w obliczeniu ceny - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy - Załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków art..22 ust.1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 - oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (zapis w formularzu ofertowym) - zaakceptowany projekt umowy - Załącznik nr 3 - zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków wobec właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne - należy złożyć do momentu podpisania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bursa.pniewy.org.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bursa Szkolna w Pniewach; ul. Św. Ducha 10; 62-045 Pniewy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 07:30, miejsce: Bursa Szkolna w Pniewach; ul. Św. Ducha 10; 62-045 Pniewy.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WARZYWA ŚWIEŻE, OWOCE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I* WARZYWA ŚWIEŻE, OWOCE Lp. Nazwa towaru Jedn. miary ilość 1. Buraki kg 300 2. Zielona pietruszka świeża pęczek pęczek 140 3. Kapusta biała główka szt. 350 4. Por na kg kg 90 5. Cebula kg 200 6. Seler korzeń kg 60 7. Koper świeży pęczek pęczek 175 8. Jabłka na kg kg 425 9. Szczypiorek świeży pęczek pęczek 60 10. Papryka czerwona świeża kg 15 11. Marchew korzeń kg 190 12. Pietruszka korzeń kg 25 13. Ziemniaki jadalne kg 6000 14. Ogórki zielone świeże kg 190 15. Pomidory kg 110 16. Kapusta pekińska szt. 50 17. Kapusta czerwona kg kg 225 18. Kalafior świeży szt. 200 19. Brukselka świeża kg 45 20. Pieczarki świeże kg 190 21. Sałata zielona główka szt. 20 22. Rzodkiewka pęczek pęczek 15 23. Banany kg 200 24. Pomarańcza kg 60 25. Cytryny kg 2 26. Kiwi szt. 295 27. Mandarynki kg 50.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: NABIAŁ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa towaru Jedn. miary Ilość 1. Jogurt owocowy 150 g szt. 500 2. Jogurt naturalny 460 g szt. 10 3. Masło extra 250 g zaw.tłuszcz.82% kg 220 4. Mleko 2% folia 1l litr 1100 5. Ser smażony 200 g szt. 55 6. Ser typu feta 270 g szt. 80 7. Ser topiony bloczki 100 g szt. 130 8. Ser topiony kremowy 100 g szt. 110 9. Sery żółte różne, zaw. tłuszcz. nie mniej niż 25% edamski, gouda, morski, salami, królewski, radamer, wiejski kg 380 10. Śmietana słodka 18% 200 g szt. 520 11. Śmietana zakwaszana 18% 200g szt. 850 12. Gzik typu wielkopolski 200 g szt. 120 13. Twarożek typu wiejski 200 g szt. 80 14. Twaróg extra śmietankowy mielony 250 g kg 190 15. Twaróg wędzony zaw. tłuszczu 26% kg 5.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI PNIEWY
- Budowa instalacji podczyszczania wód opadowych na ul. Marii Konopnickiej w Pniewach
- Budowa chłodni wraz z magazynem środków chemicznych - III postępowanie
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Remont pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych, ul. Wolności 1 w Pniewach oraz montaż zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych
- Utwardzenie placu składowego i remont drogi gminnej w msc. Michrów
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie"
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolonej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 , Szkoła Podstawowa nr 8 w Oławie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2024
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od 01.07.2024r do 31.12.2024r. - z podziałem na 6 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.