eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzystosowanie klatek schodowych do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie oddymiania, montażu systemu SAP oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Wydziału Zarządzania UG w Sopocie ul. Armii Krajowej 101

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Gdańsk: Przystosowanie klatek schodowych do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie oddymiania, montażu systemu SAP oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Wydziału Zarządzania UG w Sopocie ul. Armii Krajowej 101
Numer ogłoszenia: 369702 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie klatek schodowych do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie oddymiania, montażu systemu SAP oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Wydziału Zarządzania UG w Sopocie ul. Armii Krajowej 101.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przystosowanie klatek schodowych do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie oddymiania, montażu systemu SAP oraz oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Wydziału Zarządzania UG w Sopocie ul. Armii Krajowej 101.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 10 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Przedstawią ofertę zgodną z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, liczonej od dnia odbioru końcowego robót. 5. Wniosą wadium w wysokości 10.000 PLN. 6. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi; 7. Wykażą się wykonaniem (rozpoczętych i zakończonych ) w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej dwóch robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem ( roboty budowlane z wykonaniem systemu SAP i oddymiania) i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za odpowiadające wartością Zamawiający uzna roboty o wartości powyżej 800.000 zł netto każda; 8. Skierują do pracy kierownika budowy o odpowiednich uprawnieniach (branża konstrukcyjna), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. 9. Skierują do pracy kierownika robót o odpowiednich uprawnieniach (branża elektryczna), należącego do Izby Inżynierów Budownictwa. 10. Zaproponują maksymalny czas reakcji na zawiadomienie o awarii - 2 godziny, przy założeniu iż Zamawiający rozumie przez czas reakcji, okres czasu od powiadomienia Wykonawcy o awarii do czasu przybycia na miejsce osoby odpowiedzialnej za serwis i podjęcia czynności w celu usunięcia awarii. 11. Wykażą się posiadaniem opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. V SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2.), 4. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania, ich wartości, krótkiego opisu roboty budowlanej, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te zamówienia zostały wykonane należycie (załącznik nr 3) 6. Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4). 7. Uprawnienia budowlane przewidywanego kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 5). 8. Wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom. (załącznik nr 6) 9. Zaproponują maksymalny czas reakcji na zawiadomienie o awarii - 2 godziny, przy założeniu iż Zamawiający rozumie przez czas reakcji, okres czasu od powiadomienia Wykonawcy o awarii do czasu przybycia na miejsce osoby odpowiedzialnej za serwis i podjęcia czynności w celu usunięcia awarii (załącznik nr 8). 10. Kopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Gdański ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk Dział Zamówień Publicznych ul. Bażyńskiego 1A pok.104.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Gdański ul. Bażyńskiego 1A 80-952 Gdańsk Dział Zamówień Publicznych ul. Bażyńskiego 1A pok.104.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.