eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Doposażenie bazy dydaktycznej oraz dostawa sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Nie zwykła szkoła - realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Opole Lubelskie: Doposażenie bazy dydaktycznej oraz dostawa sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Nie zwykła szkoła - realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 369692 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 1 w Opolu Lubelskim , ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 81 827 21 77, faks 81 827 21 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs1-opolelub.ebip.lublin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie bazy dydaktycznej oraz dostawa sprzętu niezbędnego do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pt. Nie zwykła szkoła - realizowanego w Zespole Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze Środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie bazy dydaktycznej oraz dostawa sprzętu w ramach projektu pt. Nie zwykła szkoła - w Zespole Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 4, określone w § 21 SIWZ, części tak, by umożliwić wykonawcom złożenie oferty na każdą część zamówienia. Wykonawca wybiera część zamówienia, której lub, których może być Wykonawcą. Szczegółowy opis przedmiotu: 1) części nr 1 zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) części nr 2 zamówienia zawiera Załącznik nr 2a do SIWZ, 3) części nr 3 zamówienia zawiera Załącznik nr 2b do SIWZ, 4) części nr 4 zamówienia zawiera Załącznik nr 2c do SIWZ. 3. Dostawca doposaży Zamawiającego w pomoce dydaktyczne i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia dodatkowych zajęć pozalekcyjnych. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i sprzętu równoważnego, odpowiadającego parametrom techniczno-użytkowym na poziomie nie niższym niż te, które zostały wskazane w SIWZ. Przedmiot równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazane w dokumentacji przetargowej, a jego jakość nie jest gorsza od jakości określonej w opisie przedmiotu zamówienia, 5. Zastosowane materiały i sprzęt powinny odpowiadać deklaracjom zgodności z polskimi normami, atestami i aprobatami technicznymi; 6. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres min.: 12 miesięcy na pomoce dydaktyczne oraz 24 miesiące na sprzęt audiowizualny z wyjątkiem tablicy interaktywnej, na którą oczekiwany okres gwarancji i rękojmi wynosi min. 36 miesięcy. 7. Wykonawca zapewnia transport, ubezpieczenie transportu, załadunek oraz rozładunek (przeniesienie przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) pomocy dydaktycznych i sprzętu wymienionego w SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1, 32.33.16.00-8, 22.11.43.00-5, 48.19.00.00-6, 37.52.41.00-8, 39.16.21.00-6, 30.21.30.00-5, 38.65.10.00-3, 39.16.00.00-1, 39.13.21.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw w zakresie objętym zamówieniem: a) o wartości min. 30.000,00 zł brutto każda, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dla części nr 1 zamówienia, b) o wartości min. 30.000,00 zł brutto każda, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dla części nr 2 zamówienia, c) o wartości min. 20.000,00 zł brutto każda, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dla części nr 3 zamówienia, d) o wartości min. 10.000,00 zł brutto każda, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dla części nr 4 zamówienia. Wzór wykazu - Załącznik nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi żądaną przez Zamawiającego w § 6 ust. 1 pkt 3 SIWZ opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przy sumie ubezpieczenia co najmniej 50.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, mającej wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy, 2) gdy Wykonawca nie rozpoczął realizacji zamówienia bez uzasadnionej przyczyny oraz nie kontynuuje go pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie, 3) wystąpienia siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć, 4) konieczności dostosowania umowy z Wykonawcą do umowy o dofinansowanie realizacji projektu, 5) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiany danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana osób podanych do kontaktu itp.); 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zs1-opolelub.ebip.lublin.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Zespołu Szkół Nr 1 w Opolu Lubelskim, ul. Szkolna 5, 24-300 Opole Lubelskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa książek: podręczników, zeszytów ćwiczeń, atlasów, kart pracy, słowników, śpiewników, książkowych publikacji pomocniczych, których opis i szczegółowy wykaz znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych: zestawów edukacyjnych, gier edukacyjnych, pomocy specjalistycznych, filmów edukacyjnych, plansz, map, plakatów, plansz interaktywnych, których opis i szczegółowy wykaz znajduje się w załączniku nr 2a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.11.43.00-5, 48.19.00.00-6, 37.52.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu audiowizualnego i oprogramowania komputerowego: tablicy interaktywnej, laptopów, radiomagnetofonów, projektora, aparatu cyfrowego, odtwarzacza DVD, oprogramowania komputerowego, których opis i szczegółowy wykaz znajduje się w załączniku nr 2b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 30.21.30.00-5, 38.65.10.00-3, 32.33.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa mebli : krzeseł szkolnych, szaf na materiały dydaktyczne, metalowej szafy na dokumenty, których opis i szczegółowy wykaz znajduje się w załączniku nr 2c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00-1, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.