Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Bydgoszcz: Dostawy ryb przetworzonych
Numer ogłoszenia: 369686 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy , ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5855252, 5855303, faks 052 5855300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy ryb przetworzonych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - ryby 1.Filet mrożony z mintaja w ilości 200 kg ( 15 22 10 00 - 3 ) filety bez skóry (60-120 g) IQF bez glazury, odpowiednio pakowane, kartony odpowiednio oznakowane, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 60 dni od daty dostawy. Dostawy realizowane będą w ciągu całego roku w ilości wynikającej z potrzeb zamawiającego. 2.Płaty śledziowe mrożone w ilości 1 500 kg ( 15 22 10 00 - 3) płaty ze skórą, odpowiednio pakowane, kartony właściwie oznaczone, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 60 dni od daty dostawy. Dostawy realizowane będą w ciągu całego roku w ilości wynikającej z potrzeb zamawiającego. 3.Makrela wędzona w ilości 600 kg ( 15 23 40 00 -7 ) O właściwym zapachu i smaku, odpowiednio pakowane oraz transportowane, z terminem przydatności nie krótszym niż 3 dni od daty dostawy. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w ciągu całego roku w ilości wynikającej z potrzeb zamawiającego. 4.Matias w ilości 1 500 kg ( 15 23 30 00 - 0 ) filet śledziowy ala Matjes w zalewie, o właściwym zapachu i smaku, opakowania wiaderka 4 lub 5 kg, odpowiednio oznakowane, z terminem przydatności nie krótszym niż 14 dni od daty dostawy. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku w ilości wynikającej z potrzeb zamawiającego Część II - konserwy 1.Sałatka z makreli - konserwa w ilości 500 kg ( 15 24 00 00 - 2) opakowania metalowe z otwieraczem, wielkość opakowania jednostkowego ( bezpośredniego) od 0.200 kg do 0.350 kg , właściwie oznakowana, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 10 miesięcy od daty dostawy. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku w ilości wynikającej z potrzeb zamawiającego. 2.Śledź w pomidorach - konserwa w ilości 1 200 kg (15 24 00 00 - 2 ) opakowania metalowe z otwieraczem, wielkość opakowania jednostkowego ( bezpośredniego) od 0.200 kg do 0.350 kg , właściwie oznakowana, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 10 miesięcy od daty dostawy. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku w ilości wynikającej z potrzeb zamawiającego. 3.Szprot w pomidorach - konserwa w ilości 1 500 kg (15 24 00 00 - 2 ) opakowania metalowe z otwieraczem, wielkość opakowania jednostkowego ( bezpośredniego) od 0.200 kg do 0.350 kg , właściwie oznakowana, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 10 miesięcy od daty dostawy. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku w ilości wynikającej z potrzeb zamawiającego 4. Paprykarz szczeciński - konserwa w ilości 2500 kg (15 24 00 00 - 2 ) opakowania metalowe z otwieraczem, wielkość opakowania jednostkowego ( bezpośredniego) od 0.200 kg do 0.350 kg, właściwie oznakowana, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 10 miesięcy od daty dostawy. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w ciągu całego roku w ilości wynikającej z potrzeb zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.23.40.00 - Ryby wędzone 15.23.20.00 - Ryby solone 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale VI SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty jakie wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. (dotyczy rozdziału V) Aby oferta składana przez wykonawców była ważna pod względem formalnym powinna zawierać: 1)prawidłowo wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) 2)oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V, (art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. z późn. zm. -Prawo zamówień publicznych) (załącznik nr 2) 3)oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie 5)w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczposplitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt - 3 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem teminu składania ofert). 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia; (wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o którtch mowa w pkt - 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez wykonawcę. Zaświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą być aktualne. Jeśli kopię dokumentu potwierdza Wykonawca, to kopia musi zawierać - oświadczenie za zgodność z oryginałem wraz z pieczątką imienną i podpisem lub pieczątką firmową i czytelnym podpisem, osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi - na każdej stronie kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Areszt Śledczy ul. Wały Jagiellońskie 4, 85-128 Bydgoszcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie przeglądów okresowych obiektów budowlanych znajdujących się na terenie posesji przy ul. Powstańców Warszawy 5
- Dostawa krzeseł i foteli biurowych na potrzeby Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
- SZPiFP-47-24 Dostawa samochodu z napędem na cztery koła o nadwoziu furgon w wersji policyjnej nieoznakowanej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu prac remontowych na obiektach grobownictwa wojennego na terenie Cmentarza Nowofarnego przy ul. Artyleryjskiej w Bydgoszczy
- SZPiFP-48-24 Dostawa testów do wstępnej identyfikacji środków odurzających w organizmie człowieka
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji nawierzchni poliuretanowej rozbiegów i bieżni lekkoatletycznej stadionu im. Zdzisława Krzyszkowiaka przy ul. Gdańskiej 163 w Bydgoszczy
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA PRODUKTÓW NA POTRZEBY KUCHNI PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO I ODDZIAŁU ŻŁOBKOWEGO GMINY ZAMBRÓW"
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola w Grębowie w roku szkolnym 2024/2025
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w III i IV kwartale 2024 roku
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem artykułów żywnościowych w 2024 r." cz. 2
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.