Ogłoszenie z dnia 2006-07-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Grudziądz: sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 2 (dwóch) nośników (ładowaczy) teleskopowych oraz przeprowadzenie szkolenia dla operatorów zamawiającego w zakresie obsługi ładowaczy Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: "OPEC Grudziądz" Spółka z o.o., do kontaktów: Marek Kuliński Piotr Jagodziński, ul. Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4506140, 4506183, 4506153, fax 056 4621629, e-mail: m.pietras@opec.grudziadz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opec.grudziadz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 2 (dwóch) nośników (ładowaczy) teleskopowych oraz przeprowadzenie szkolenia dla operatorów zamawiającego w zakresie obsługi ładowaczy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest A. sprzedaż wraz z dostawą do siedziby zamawiającego 2 (dwóch) kompletnych, fabrycznie nowych nośników (ładowaczy) teleskopowych z widłami do palet, z tłumikiem drgań na przekładni kątowej silnik-skrzynia, z płynną regulacją przepływu oleju w sterowaniu wysuwem i dodatkowym obwodem hydrauliki, a w tym: 1 szt. z niżej podanym, wymaganym wyposażeniem: a. z rozłączanym napędem przód - tył b. z układem amortyzacji ramienia, c. z chwytakiem do słomy na 4 bale, d. z klimatyzacją kabiny operatora, e. z łyżką o pojemności 2,5 m3. 1 szt. z niżej podanym, wymaganym wyposażeniem: a. z rozłączanym napędem przód - tył b. z układem amortyzacji ramienia, c. z chwytakiem do słomy na 4 bale, d. z klimatyzacją kabiny operatora, 1. z niżej podanymi parametrami roboczymi obu ładowaczy teleskopowych: 1) udźwig maksymalny 3100 kg, 2) maksymalna wysokość podnoszenia ładunku - 7,0 metrów, 3) maksymalny zasięg do przodu - 3,7 metra, 4) udźwig na maksymalnym zasięgu - 1250 kg, 5) zasięg przy maksymalnej wysokości podnoszenia - 0,48 metra, 2. z co najmniej niżej podanym wyposażeniem dodatkowym i obowiązkowym obu ładowaczy: 1) z instalacją hydrauliczną do obsługi osprzętów, 2) z zaczepem do przyczep, 3) z sygnalizacją dźwiękową cofania, 4) z immobiliserem, 5) z radiem, 6) ze smarownicą, 7) z kluczem do kół, 8) z instrukcja obsługi, z katalogiem części zamiennych, 9) z trójkątem ostrzegawczym, 10) z tablicą wyróżniającą, 11) z gaśnicą, z lampą migową, 12) z apteczką, 3. z co najmniej niżej podanymi parametrami technicznymi obu ładowaczy: 1) z silnikiem wysokoprężnym turbo o mocy co najmniej 74 kW, spełniającym normy emisji spalin TIER II, 2) z napędem na obie osie 4x4, 3) z maksymalną prędkością jazdy co najmniej 30 km/h, 4) ze sterowaniem pracą maszyny za pomocą jednego joysticka, 5) z obiema osiami skrętnymi oraz kilkoma trybami sterowania kołami maszyny, 6) z szybkozłączem ładowarkowym umożliwiającym uzbrojenie maszyny w inny osprzęt, 7) z układem kierowniczym wspomaganym hydraulicznie, 8) z sygnalizacją zanieczyszczenia filtra powietrza w kabinie operatora, 9) z regulowanym fotelem operatora, 10) z otwieraną tylną szybą, 11) z dwoma lusterkami wstecznymi, 12) ze światłami roboczymi. B. przeprowadzenie szkolenia dla operatorów zamawiającego w zakresie obsługi ładowaczy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca wraz z ładowaczami dostarczy zamawiającemu: a) dokumentację techniczno - ruchową, b) instrukcję obsługi, c) certyfikat CE i deklarację zgodności. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.25.00 - Ładowarki czołowe Kod CPV wg słownika 2008: 43.25.00.00 - Ładowarki czołowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dwa ładowacze określone w przedmiocie zamówienia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 20
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 9000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę winien spełniać niżej wymienione warunki: I) Warunki ogólne: 1. posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, 2. posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 24 miesiące lub 2 000 motogodzin, licząc od daty odbioru nośników (ładowaczy) teleskopowych, 6. zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie do 20 dni od dnia zawarcia umowy. II) Warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie handlu maszynami oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania sprzedał co najmniej 2 nośniki (ładowacze) teleskopowe o parametrach technicznych i roboczych odpowiadających przedmiotowi zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków określonych w punktach 1 - 4 na podstawie podpisanego oświadczenia nr 1 załączonego do specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku w zakresie udzielenia gwarancji i terminu wykonania zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego załączonego do specyfikacji (załącznik nr 2). Zamawiający oceni spełnienie warunku w zakresie prowadzenia działalności w związanej handlem maszynami na podstawie dokumentów dostarczonych, a opisanych w ROZDZIALE VI (ust 2 pkt 1) specyfikacji. Zamawiający oceni spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia na podstawie dokumentów dostarczonych, a opisanych w ROZDZIALE VI (ust. 2 pkt 2) specyfikacji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach ogólnych (ROZDZIAŁ V ust. 1-6) wykonawca dostarczy: 1) W celu spełnienia warunków ogólnych opisanych w ROZDZIALE V (ust 1-4) wykonawca dostarczy zamawiającemu podpisane oświadczenie nr 1 załączone do specyfikacji. 2) Wykonawca spełni warunki w zakresie udzielenia gwarancji, terminu wykonania, opisanych w warunkach ogólnych (ROZDZIAŁ V ust. 5 i 6) na podstawie podpisanego oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego (załącznik nr 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków opisanych w warunkach szczegółowych (ROZDZIAŁ V ust. 1-3) wykonawca dostarczy: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: wykazu wykonanych dostaw okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60 2. termin dostawy 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opec-grudziadz.ires.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.07.2006, godzina 13:30, Salka narad w siedzibie zamawiającego, I piętro biurowca.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; SPO-WKP 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.07.2006.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy materiałów szewnych na okres 24 miesięcy
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja sieci lokalnej wraz z infrastrukturą teleinformatyczną w budynkach Urzędu Miejskiego oraz instalacji elektrycznej ogólnego....
- Bezgotówkowe, sukcesywne dostawy paliw płynnych w ramach Grupy Zakupowej organizowanej przez GPP Sp. z o.o.
- Budowa infrastruktury podnoszącej ciśnienie wody w miejscowości Biały Bór
- Remont odcinków dróg powiatowych nr 1404C Słup - Linowo i 1410C Świecie nad Osą - Kitnówko metodą nakładki asfaltowej
- Demontaż i utylizacja istniejących oraz dostawa, montaż, uruchomienie oraz wpięcie w instalacje Zamawiającego nowego układu pomp próżni medycznej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.