eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWdrożenie systemu intranet w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Warszawa: Wdrożenie systemu intranet w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego
Numer ogłoszenia: 369574 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektorat Transportu Drogowego , ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2204801, faks 22 2204899.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie systemu intranet w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie, uruchomienie serwisu intranetowego (Intranet GITD) na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zarządzania informacją Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego (GITD). Serwis będzie wykorzystywany wyłącznie wewnątrz urzędu przez 700 pracowników w Warszawie oraz Delegaturach terenowych GITD. Intranet zostanie utworzony w oparciu o system zarządzania treścią opracowany w dowolnej technologii i udostępniony przez Wykonawcę.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wdrożył co najmniej 3 systemy o porównywalnej funkcjonalności użytkowej (przeznaczeniu) o wartości co najmniej 80 000 zł brutto każdy. Przez zamówienie odpowiadające swoim przeznaczeniem przedmiotowi niniejszego zamówienia należy rozumieć wykonanie i wdrożenie serwisu intranetowego, z czego jeden z nich posiada co najmniej 15 produktów. Przez produkt należy rozumieć dodatkowe funkcjonalności systemu, takie jak np. książka adresowa, baza aktów prawnych, forum pracownicze, repozytoria dokumentów, wyszukiwarka treści.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi się wykazać dysponowaniem osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem określonym poniżej: 1) Kierownikiem projektu (liczba: 1 osoba) - spełniający łącznie następujące wymagania: a) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie jako kierownik projektu w branży IT; b) pełnił funkcję kierownika projektu przez cały czas trwania projektu w co najmniej 3 (trzech) zakończonych sukcesem projektach polegających na wdrożeniu systemu informatycznego; c) posiada certyfikat Prince2 Practitioner lub IPMA min. Level C lub PMP lub certyfikat równoważny potwierdzający posiadanie kwalifikacje w zakresie metodyki zarządzania projektami. 2) Analityk (liczba osób - co najmniej 1) - posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku analityka w firmie realizującej projekty związane z budową systemów informatycznych 3) Programista (liczba osób - co najmniej 2) - uczestniczył we wdrażaniu co najmniej 3 projektów polegających na budowie aplikacji internetowych, posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu technologii XML, JAVA, PHP, WebServices. 4) Ekspert ds. baz danych (liczba osób - co najmniej 1) - posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie z pracy z serwerami SQL.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin wdrożenia produkcyjnego - 20
  • 3 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego obejmującego Przedmiot Zamówienia dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie: a) zaistnienia Siły Wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia zgodnie z terminami określonymi w OPZ, z zastrzeżeniem § 12 ust. 1 - dopuszcza się zmianę Harmonogramu oraz terminu końcowego realizacji Przedmiotu Zamówienia; b) zmiany przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania aplikacji do nowych potrzeb Zamawiającego - dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań aplikacji a także harmonogramu oraz końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia o czas konieczny dla wprowadzenia zmian w aplikacji; ; c) pojawienia się wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego potrzeb w zakresie zmiany terminów wykonania lub Odbioru Przedmiotu Zamówienia - dopuszcza się zmianę Harmonogramu oraz końcowego terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia; d) zmiany dotyczące sposobu wykonania Umowy, spowodowane zmianą w zakresie powierzonych Zamawiającemu kompetencji i uprawnień - dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie wymagań aplikacji oraz harmonogramu i końcowego terminu realizacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gitd.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, ul. Postępu 21, 02-676 Warszawa, pok. nr 648 (Kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.