To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-02-22
Opole: Artykuły żywnościowe.
Numer ogłoszenia: 36955 - 2008; data zamieszczenia: 22.02.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 197833 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu, ul. Kośnego, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4433121, fax 077 4433021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Artykuły żywnościowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa mięsa, wędlin, owoców, warzyw świeżych i kiszonych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 01.12.10.00 - Warzywa Oryginalny kod CPV: 15.33.00.00 - Owoce i warzywa Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.00.00 - Przetworzone owoce i warzywa .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 123271 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: artykuły żywnościowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeźnictwo-Wędliniarstwo J.S.J. Maryniak sp.j., ul. Kasztanowa 1, 63-630 Rychtal, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 63892,90
- Oferta z najniższą ceną: 63892,9 / oferta z najwyższą ceną: 63892,9
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: artykuły żywnościowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rzeźnictwo-Wędliniarstwo J.S.J. Maryniak sp.j., ul. Kasztanowa 1, 63-630 Rychtal, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28138,35
- Oferta z najniższą ceną: 28138,35 / oferta z najwyższą ceną: 28138,35
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: artykuły żywnościowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL I USŁUGI "CONEL" S.C. URSZULA I FRANCISZEK SURÓWKA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL I USŁUGI "CONEL" S.C. URSZULA I FRANCISZEK SURÓWKA
- Firma Handlowa CONEL U. i F. Surówka, ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 13210,50
- Oferta z najniższą ceną: 13210,50 / oferta z najwyższą ceną: 13210,5
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: artykuły żywnościowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL I USŁUGI "CONEL" S.C. URSZULA I FRANCISZEK SURÓWKA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL I USŁUGI "CONEL" S.C. URSZULA I FRANCISZEK SURÓWKA
- Firma Handlowa CONEL U. i F. Surówka, ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6430
- Oferta z najniższą ceną: 6430 / oferta z najwyższą ceną: 6430
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: artykuły żywnościowe.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANDEL I USŁUGI "CONEL" S.C. URSZULA I FRANCISZEK SURÓWKA
jakie przetargi wygrała firma
HANDEL I USŁUGI "CONEL" S.C. URSZULA I FRANCISZEK SURÓWKA
- Firma Handlowa CONEL U. i F. Surówka, ul. Głogowska 37, 45-315 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 11599,75
- Oferta z najniższą ceną: 11599,75 / oferta z najwyższą ceną: 11599,75
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- DOSTAWA LEKKICH SAMOCHODÓW SPECJALNYCH DLA KM PSP W OPOLU
- Dostawa rowerów tandemowych w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- D/51/2025/A1 Sukcesywny zakup i dostawa środków czystości na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup profesjonalnych środków czystości
- "Przywrócenie parametrów użytkowych obiektów inżynierskich w ciągu drogi wojewódzkiej nr 419 w m. Branice Zamek - po powodzi w km 16+000 i 16+080"
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych podnoszących kompetencje i kwalifikacje personelu służb świadczących usługi w społeczności lokalnej.
- Zakup wraz z dostawą urządzeń do odciągania, analizy, przechowywania i podgrzewania mleka kobiecego celem doposażenia Banku Mleka Kobiecego (z podziałem na 5 zadań)
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY STOŁÓWKI W PRZEDSZKOLU NR 5 W LĘBORKU
- Sukcesywna dostawa mięsa i drobiu do stołówki Szkoły Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie w okresie od 01.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa artykułów spożywczych do kuchni Publicznego Przedszkola w Pielgrzymowicach
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów dla ZSCKR im. W. Witosa w Boninie w okresie od 01.09.2025r do 26.06.2026r.
- Dostawa wędlin
- Sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych w II półroczu 2025 r. na potrzeby Lubuskiej Wojewódzkiej Komendy OHP i jednostek organizacyjnych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.