eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubawkaDostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów i na komunalne odpady zmieszane.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Lubawka: Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów i na komunalne odpady zmieszane.
Numer ogłoszenia: 36945 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. , ul. Nadbrzeżna 5a, 58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie, tel. 075 7411541 w. 39, faks 075 7411541.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników do selektywnej zbiórki odpadów i na komunalne odpady zmieszane..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, plastikowych pojemników na odpady komunalne (CPV: 25.22.33.00-3) przeznaczonych do zbiórki selektywnej oraz odpadów zmieszanych w ilościach i pojemnościach podanych niżej. 1 Pojemniki do selektywnej zbiórki 1100 l - 45 kpl. 2 Pojemniki 240 l - 50 szt. 3 Pojemniki 400 l - 30 szt Zamawiający wymaga dostawy pojemników NOWYCH, które powinny: -zapewniać gwarancje bezpieczeństwa dla obsługi podczas ich opróżniania i dla osób gromadzących odpady, gwarancję długotrwałego użytkowania oraz dopasowania do urządzeń załadowczych pojazdów, -spełniać wymagania Polskich Norm (PN-EN 840-MGB 1100 Fl, PN-EN 840-MGB240 , PN-EN 840 MGB 400), -posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny. Wymagania (parametry) techniczne jakim muszą odpowiadać pojemniki plastikowe: -wykonanie z czystego polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości bez dodatku regranulatu przy zastosowaniu barwników bez kadmu i ołowiu, -odporne na promienie UV, -dostosowane do opróżniania przez wszystkie samochody przeznaczone do wywozu odpadów komunalnych, -odporne na niskie temperatury, -pojemniki 1100 l. mają być wyposażone w kółka jezdne, ogumione o śr. 200 mm na obrotnicach ułożyskowane podwójnie, przy każdym pojemniku ma być zamontowana blokada min. jednego koła (blokada przy pojemnikach 1100 l.), -pojemniki 400 l powinny być zaopatrzone w 3 kółka jezdne, ogumione o śr. 200 mm,kolor niebieski -pojemniki 240 l powinny być zaopatrzone w kółka jezdne, ogumione o śr. 200 mm, osadzone na osi, kolor niebieski -Uwaga: za komplet pojemników do selektywnej zbiórki uważa się 3 pojemniki : pojemnik żółty o pojemności 1100 l z napisem -plastik-, pojemnik zielony o pojemności 1100 l z napisem -szkło- i pojemnik niebieski o pojemności 1100 l z napisem: -papier-.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.33.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: -Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy Dokument 2 A lub Dokument 2 B. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie trzech ostatnich lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze, itp.:) Za dostawy odpowiadające charakterem i rodzajem rozumie się dostawy pojemników do odpadów komunalnych w rodzaju i ilości minimalnej jak w części IV specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sanikom.bip.net.pl/..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sanikom Sp.z o.o. w Lubawce przy ul. Nadbrzeżnej 5a, w pokoju nr 2 (parter).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2009 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sanikom Sp.z o.o. w Lubawce przy ul. Nadbrzeżnej 5a, w pokoju nr 4 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 22.03.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.