Ogłoszenie z dnia 2013-09-11
Łódź: Dostawa i wymiana okien oraz drzwi.
Numer ogłoszenia: 369414 - 2013; data zamieszczenia: 11.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Łodzi , ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, woj. łódzkie, tel. (42) 675 00 00, faks (42) 675 03 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana okien oraz drzwi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi: A) Dostawa i montaż oszklonych okien PCV bez parapetów - wymiary w świetle ościeży 100 x 160 - 20 szt.(8 szt. okien szyby mleczne) - okna otwierane i uchylne. Jedno okno musi być wyposażenie w wentylator w wykonaniu przeciwwybuchowym. B) Dostawa i montaż oszklonych okien PCV bez parapetów - wymiary w świetle ościeży 80x160 - 4 szt. C) Dostawa i montaż oszklonych okien PCV bez parapetów - wymiary w świetle ościeży 245 x 145 - 4 szt. dzielonych na cztery równe części w połowie wysokości obydwóch boków. D) Dostawa i montaż drzwi stalowych o wymiarach: - 230 x 160 - 2 szt. (wyjścia ewakuacyjne, profil stalowy ciepły w ramach dostawy tych drzwi Wykonawca będzie zobligowany do wykonania daszka zabezpieczającego drzwi przed działaniem warunków atmosferycznych) - 230 x 1200 - 1 szt. - (wartownia, profil stalowy ciepły, gładkie z wbudowaną szybą pełniącą rolę lustra weneckiego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania folii stwarzającej imitację lustra weneckiego) - 230 x 1200 - 1 szt. - (wejście na widzenia, profil stalowy ciepły, drzwi otwierane z jednej strony o wzmocnionej konstrukcji, wyposażone w klamkę z stali kwasoodpornej) w ramach dostawy tych drzwi Wykonawca będzie zobligowany do wykonania daszka zabezpieczającego drzwi przed działaniem warunków atmosferycznych Zadaszenie drzwi wejściowych (wyjścia ewakuacyjne i widzenia) musi być mrozoodporne, o lekkiej konstrukcji, wytrzymałe wykonane z poliwęglanu komorowego (materiał przezroczysty o grubości min 5 mm). Wsporniki daszku należy wykonać z aluminium, które będzie gwarantowało wieloletnią trwałość. E) Wykonanie niezbędnych podkuć, uzupełnienie tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych z pomalowaniem po robotach montażowych (demontaż okien i drzwi zapewni Zamawiający).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.23.40.00 - 25.23.40.00 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli dołączy stosowne oświadczenie do składanej oferty o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (odpowiedni załącznik do SIWZ). Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ykonawca spełni warunek jeżeli dołączy do oferty poświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedno zamówienie wymianę stolarki okiennej lub/i drzwiowej w technologi przewidzianej w opisie przedmiotu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli dołączy stosowne oświadczenie do składanej oferty o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (odpowiedni załącznik do SIWZ). Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli dołączy stosowne oświadczenie do składanej oferty o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (odpowiedni załącznik do SIWZ). Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli dołączy stosowne oświadczenie do składanej oferty o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (odpowiedni załącznik do SIWZ). Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym zawierającym przedmiar oraz zestawienie cen jednostkowych. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22) 3) Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania (art. 24) 4) Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. 5) Oświadczenie o posiadaniu odpowiednich uprawnień. 6) Wykaz wykonanych robót. 7) Zaakceptowany wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok.: 110, lub otrzymać za pośrednictwem poczty oraz na stronie internetowej www.sw.gov.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 26-09-2013 r. do godz. 12:30 w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu w sekretariacie AŚ w Łodzi, lok 209 lub przesłać za pomocą poczty.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego i materiałów jednorazowych do Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- MZŻ.262.8.2025.T - Modernizacja placów zabaw żłobków Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi w ramach programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 192
- 2025 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia 4 szkoleń online z zakresu funduszy unijnych
- 80/TP/ZP/U/2025 Świadczenie usługi telefonii stacjonarnej wraz z obsługą centrali telefonicznych
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywności budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- Wymiana 52 sz. przeszkleń świetlików dachowych ASA oraz ASB, usytułowanych na dachu budynku Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Dobrej 55 w Warszawie
- Wymiana okien skośnych na poziomie -1 wraz z robotami towarzyszącymi w budynku Biblioteki Śląskiej przy Placu Rady Europy 1 w Katowicach
- BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ WRAZ Z ZAPLECZEM I BLOKIEM SZATNIOWYM PRZY BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W ŚRODZIE ŚLĄSKIEJ
- Prace remontowo-budowlane i remont wentylacji w pracowniach gastronomicznych w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku
- Remont kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" wraz z budową toru rowerowego pump track w miejscowości Tokarnia
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.