eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z dostawą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-19

Ogłoszenie nr 369411 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.

Warszawa: Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z dostawą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych na lata 2007 - 2013 i 2014 - 2020 oraz Programu Turystyka w Polsce Wschodniej finansowanego ze środków Ministerstwa Rozwoju

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 347833-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350817-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, krajowy numer identyfikacyjny 1731900000, ul. Al. Jerozolimskie  7, 00955   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05, e-mail m.sledzewska@bgk.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bgk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z dostawą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP/106/DLA/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych polegających na usuwaniu usterek oraz wykonywaniu niezbędnych napraw i przeglądów urządzeń kopiująco-drukujących eksploatowanych w jednostkach Zamawiającego. Wykaz jednostek Zamawiającego, w których będą dokonywane usługi serwisowe, stanowi Załącznik nr 3 do Umowy. Wykonawca zobowiązuje się również realizować dostawy i instalacje niezbędnych Materiałów Eksploatacyjnych i Części Zamiennych, których wykaz wraz z cenami jednostkowymi zawarty jest Formularzu cenowym Wykonawcy - załącznik nr 3A do SIWZ. Dostawy odbywać się będą do jednostek Zamawiającego wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku dostaw tonerów oraz pojemników na zużyty toner, Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca dostarczał je do miejsc wskazanych przez Zamawiającego bez konieczności ich instalacji. Wymiany dokona pracownik Banku. Dostawa powyższych materiałów może odbywać się bezpośrednio przez Wykonawcę bądź za pośrednictwem firm kurierskich na wskazany przez Zamawiającego adres, do konkretnie wskazanej osoby - pracownika Banku, która musi potwierdzić fakt otrzymania dostawy na dokumencie Wykonawcy lub kuriera (bez konieczności wniesienia do konkretnego pokoju). Zamawiający w każdym zleceniu będzie określał ilość i rodzaj zamawianych tonerów bądź pojemników na zużyty toner. Materiały te będą zamawiane zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, tj. Zamawiający może zamawiać zarówno większe ilości jak i pojedyncze sztuki

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50313200-4
Dodatkowe kody CPV: 50313100-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania maksymalnej wartości wynagrodzenia określonej w § 7 ust. 1. IPU, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie zrealizowane usługi zgodnie z bieżącymi potrzebami. Zamawiający gwarantuje zlecenie usług na poziomie minimum 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Natomiast zlecenie dodatkowych usług w zakresie serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawy niezbędnych materiałów eksploatacyjnych na pozostałą wartość zależy tylko od decyzji Zamawiającego (prawo opcji). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane zamówienia. Niewykorzystanie limitu prawa opcji w całości przez Zamawiającego nie uprawnia Wykonawcy do żadnych świadczeń ze strony Zamawiającego.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez Zamawiającego jako prawo opcji. W czasie trwania Umowy, Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zamówienia części zamiennych innych niż określone w Formularzu cenowym tj. takich, które mogą ulec awarii bądź zniszczeniu z przyczyn leżących po stronie pracowników Zamawiającego (maksymalny wolumen takich zamówień nie przekroczy kwoty 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Zamówienia te będą realizowane na podstawie wycen, które będą przesyłane do Zamawiającego do akceptacji

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT147394.72
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.,  ,  ul. Muszkieterów 15,  02-273,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 181295,51
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania maksymalnej wartości wynagrodzenia określonej w § 7 ust. 1. IPU, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie zrealizowane usługi zgodnie z bieżącymi potrzebami. Zamawiający gwarantuje zlecenie usług na poziomie minimum 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.