To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-19
Ogłoszenie nr 369411 - 2016 z dnia 2016-12-19 r.
Warszawa: Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z dostawą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych na lata 2007 - 2013 i 2014 - 2020 oraz Programu Turystyka w Polsce Wschodniej finansowanego ze środków Ministerstwa Rozwoju
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 347833-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 350817-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, krajowy numer identyfikacyjny
1731900000, ul.
Al. Jerozolimskie
7,
00955
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48 22 599 80 48, faks
+48 22 596 59 05, e-mail
m.sledzewska@bgk.com.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bgk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych urządzeń kopiująco-drukujących będących w posiadaniu Banku Gospodarstwa Krajowego wraz z dostawą niezbędnych materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):BZP/106/DLA/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych urządzeń wielofunkcyjnych polegających na usuwaniu usterek oraz wykonywaniu niezbędnych napraw i przeglądów urządzeń kopiująco-drukujących eksploatowanych w jednostkach Zamawiającego. Wykaz jednostek Zamawiającego, w których będą dokonywane usługi serwisowe, stanowi Załącznik nr 3 do Umowy. Wykonawca zobowiązuje się również realizować dostawy i instalacje niezbędnych Materiałów Eksploatacyjnych i Części Zamiennych, których wykaz wraz z cenami jednostkowymi zawarty jest Formularzu cenowym Wykonawcy - załącznik nr 3A do SIWZ. Dostawy odbywać się będą do jednostek Zamawiającego wskazanych przez Zamawiającego. W przypadku dostaw tonerów oraz pojemników na zużyty toner, Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca dostarczał je do miejsc wskazanych przez Zamawiającego bez konieczności ich instalacji. Wymiany dokona pracownik Banku. Dostawa powyższych materiałów może odbywać się bezpośrednio przez Wykonawcę bądź za pośrednictwem firm kurierskich na wskazany przez Zamawiającego adres, do konkretnie wskazanej osoby - pracownika Banku, która musi potwierdzić fakt otrzymania dostawy na dokumencie Wykonawcy lub kuriera (bez konieczności wniesienia do konkretnego pokoju). Zamawiający w każdym zleceniu będzie określał ilość i rodzaj zamawianych tonerów bądź pojemników na zużyty toner. Materiały te będą zamawiane zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, tj. Zamawiający może zamawiać zarówno większe ilości jak i pojedyncze sztuki
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
50313200-4
Dodatkowe kody CPV:
50313100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania maksymalnej wartości wynagrodzenia określonej w § 7 ust. 1. IPU, Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktycznie zrealizowane usługi zgodnie z bieżącymi potrzebami. Zamawiający gwarantuje zlecenie usług na poziomie minimum 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z tego prawa, Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. Natomiast zlecenie dodatkowych usług w zakresie serwisowania urządzeń wielofunkcyjnych oraz dostawy niezbędnych materiałów eksploatacyjnych na pozostałą wartość zależy tylko od decyzji Zamawiającego (prawo opcji). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowane zamówienia. Niewykorzystanie limitu prawa opcji w całości przez Zamawiającego nie uprawnia Wykonawcy do żadnych świadczeń ze strony Zamawiającego.Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego o żądaniu wykonania zamówienia kwalifikowanego przez Zamawiającego jako prawo opcji. W czasie trwania Umowy, Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zamówienia części zamiennych innych niż określone w Formularzu cenowym tj. takich, które mogą ulec awarii bądź zniszczeniu z przyczyn leżących po stronie pracowników Zamawiającego (maksymalny wolumen takich zamówień nie przekroczy kwoty 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto. Zamówienia te będą realizowane na podstawie wycen, które będą przesyłane do Zamawiającego do akceptacji
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT147394.72 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 181295,51 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.