eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego (SEGMENT C) przy ul. Karpackiej w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-17

Bytom: Wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego (SEGMENT C) przy ul. Karpackiej w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 369373 - 2008; data zamieszczenia: 17.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bytom sp. o. o. , ul. Nowa 74, 41-923 Bytom, woj. śląskie, tel. 0-32 280 30 73, faks 0-32 280 30 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsbytom.pl (bip)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego (SEGMENT C) przy ul. Karpackiej w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wybudowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego (SEGMENT C) na działce gruntu o numerze ewidencyjnym 1338/9 przy ul. Karpackiej w Bytomiu, zgodnie z opracowaną przez (Progresbud) S.C. Jadwiga i Wojciech Włodarczyk z siedzibą w Chrzanowie przy ul. Mieszka I 9c dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Budynek wielorodzinny dwu-klatkowy, podpiwniczony, posiadający IV kondygnacje nadziemne. Dane budynku: powierzchnia zabudowy: 429,50 m2, powierzchnia całkowita: 2208,44 m2, powierzchnia użytkowa mieszkań: 1189,60 m2, kubatura budynku: 5400,00 m3, wymiary budynku: szerokość: 30,89 m, długość: 15,82 m, całkowita wysokość budynku: 14,87 m Budynek będzie wyposażony w instalację wodno-kanalizacyjną, elektryczną, centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody zasilanych z sieci PEC, wentylacji mechanicznej, instalacje teletechniczne. W lokalach podłączone piece kuchenne elektryczne (jeśli projekt nie określa) - model podstawowy z piekarnikiem elektrycznym i płytą ceramiczną - ogólnodostępny na rynku. Sieć zewnętrzna c.o. wraz z przyłączem, elektroenergetyczna wraz z przyłączem sieć wodno-kanalizacyjna wraz z przyłączami, zagospodarowanie terenu nie są objęte niniejszym zamówieniem. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: a) wykonanie robót przygotowawczych polegających na niezbędnej wycince drzew i krzewów wraz z wykarczowaniem i wywiezieniem drewna, ziemi, śmieci. Drewno uzyskane w wyniku wycinki pozostanie w dyspozycji Wykonawcy. b) ogrodzenie i zagospodarowanie placu budowy, wykonanie przyłącza wody, energii elektrycznej dla potrzeb budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego i BHP; c) uzgodnienie trasy przebiegu oraz wykonanie drogi tymczasowej dojazdowej do terenu budowy; d) roboty budowlano - montażowe polegające na wybudowaniu budynku dwu-klatkowego (SEGMENT C) wraz z instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem technicznym; e) wywóz i składowanie ziemi i humusu; f) uzyskanie wszelkich pozwoleń związanych z realizacją inwestycji oraz wniesienie wszelkich wynikających z tego tytułu opłat (np. zajęcie pasa drogowego, chodnika itp.) g) kompleksowa obsługa geodezyjna; h) wykonanie wszelkich prób i odbiorów z których protokoły są wymagane przy odbiorze końcowym obiektu, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu; i) wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 80 000, 00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych). Sposób i forma wniesienia wadium zgodnie z zapisami SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: (spełnia) lub (nie spełnia), w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykaz zrealizowanych co najmniej: 2 robót budowlanych polegających na budowie dwóch wielorodzinnych budynków mieszkalnych o powierzchni użytkowej co najmniej 1000 m2 każdy, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; b) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1) 1 osoba, pełniąca funkcję kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń 2) 1 osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) 1 osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, 4) 1 osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności instalacji w zakresie sieci instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 5) 1 osoba pełniąca funkcję kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności drogowej c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dokumenty potwierdzające przynależność ww. osób do odpowiednich samorządów zawodowych, takie jak: 1) kierownik budowy - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2) kierownik robót - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) kierownik robót - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) kierownik robót - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności instalacji w zakresie sieci instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) kierownik robót - dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności drogowej oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W celu potwierdzenia znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł, lub posiadał zdolność uzyskania kredytu w wysokości co najmniej 1 500 000,00 zł nie ograniczoną żadnymi warunkami. b) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie w ww. zakresie na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. Do polisy należy dołączyć dowód opłacenia składki (bądź jej treść winna wskazywać na jej opłacenie) - Zamawiający musi stwierdzić ważność dokumentu. Polisa winna mieć ważność co najmniej na okres realizacji zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbsbytom.pl, www.tbs.bytom.magistrat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bytom Spółka z o.o., 41-923 Bytom, ul. Nowa 74.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Bytom Spółka z o.o., 41-923 Bytom, ul. Nowa 74.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.