eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-08

Nowy Sącz: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 369350 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: NOVA Sp. z o.o. , ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, faks 018 4421200 w. 6.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem pojemników na odpady komunalne wg zadań: Zadanie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem: 10 sztuk fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne, czterokołowe o pojemności 1100 litrów (1,1 m3), pojemnik w kolorze czarnym, klapa w kolorze żółtym, bezpośrednio pod adres ul. Tarnowska 120 w Nowym Sączu. Charakterystyka techniczna zamawianych pojemników: -pojemnik w kolorze czarnym, klapa w kolorze żółtym, -wykonane metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), -czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch kół przednich, koła osadzone na pełnej osi stalowej z oponami z pełnej gumy, -przystosowanie do opróżniania przez samochody specjalistyczne (śmieciarki) posiadające listwę grzebieniową, -wykonane zgodnie z normą PN-EN 840-2:2005, -atest PZH (Państwowy Zakład Higieny), -pojemnik oznakowany symbolem CE (wytłoczone na pojemniku), -rok produkcji 2011, fabrycznie nowe. Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem: 6 sztuk fabrycznie nowych pojemników kontenerowych typu KP-7 - zamknięty na odpady komunalne bezpośrednio pod adres ul. Tarnowska 120 w Nowym Sączu. Charakterystyka techniczna zamawianych kontenerów: -kontenery w wersji zamkniętej o pojemności 7 m3 każdy -6 otworów wrzutowych z klapami (po 3 na stronę) -kontenery umożliwiające załadunek w systemie hakowych i bramowym -podłoga - blacha o grubości min. 3 mm, ściany boczne i zadaszenie - blacha o grubości min. 2 mm -szkielet kontenera wykonany z profilu -klapa tylna do opróżniania kontenera uchylna, -wysokość haka 1200 mm (mały hak) -wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi -zabezpieczone antykorozyjnie farbą podkładową -farba nawierzchniowa kolor: wg palety Auto Color HY 22, kolor żółty SAFFRON XSC1517, -kontener zawierający tabliczkę znamionową producenta, bez logo producenta i bez opisów malowanych na kontenerze. Pojemniki kontenerowe powinny być przystosowane do załadunku i przewozu pojazdem z załadunkiem hakowym typu hakowiec oraz pojazdem z załadunkiem i rozładunkiem typem bramowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według załącznika nr 3a do SIWZ (dotyczy zadania nr 1) i załącznika nr 3b do SIWZ (dotyczy zadania nr 2), -referencje od poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawa lub usługa wykonywana była z należytą starannością (dotyczy zadania nr 1 i nr 2), - atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) w języku polskim dla pojemnika (dotyczy zadania nr 1), -dokument potwierdzający wykonanie pojemnika zgodnie z normą PN-EN 840-2:2005 - w języku polskim (dotyczy zadania nr 1), -certyfikat jakości RAL - GZ 951/1 (dotyczy zadania nr 1)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2), -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych (dotyczy zadania nr 1 i nr 2), -projekt umowy - załącznik nr 4a do SIWZ (dotyczy zadnia nr 1), załącznik nr 4b do SIWZ (dotyczy zadania nr 2).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nova.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Istnieje możliwość przesłania SIWZ drogą elektroniczną po uprzednim złożeniu wniosku drogą elektroniczną.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 09:00, miejsce: ul. Śniadeckich 14 33-300 Nowy Sącz Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem 10 sztuk fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne, czterokołowe o pojemności 1100 litrów (1,1 m3), pojemnik w kolorze czarnym, klapa w kolorze żółtym, bezpośrednio pod adres ul. Tarnowska 120 w Nowym Sączu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka techniczna zamawianych pojemników: -pojemnik w kolorze czarnym, klapa w kolorze żółtym, -wykonane metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), -czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch kół przednich, koła osadzone na pełnej osi stalowej z oponami z pełnej gumy, -przystosowanie do opróżniania przez samochody specjalistyczne (śmieciarki) posiadające listwę grzebieniową, -wykonane zgodnie z normą PN-EN 840-2:2005, -atest PZH (Państwowy Zakład Higieny), -pojemnik oznakowany symbolem CE (wytłoczone na pojemniku), -rok produkcji 2011, fabrycznie nowe..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem 6 sztuk fabrycznie nowych pojemników kontenerowych typu KP-7 - zamknięty na odpady komunalne, bezpośrednio pod adres ul. Tarnowska 120 w Nowym Sączu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka techniczna zamawianych kontenerów: -kontenery w wersji zamkniętej o pojemności 7 m3 każdy -6 otworów wrzutowych z klapami (po 3 na stronę) -kontenery umożliwiające załadunek w systemie hakowych i bramowym -podłoga - blacha o grubości min. 3 mm, ściany boczne i zadaszenie - blacha o grubości min. 2 mm -szkielet kontenera wykonany z profilu -klapa tylna do opróżniania kontenera uchylna, -wysokość haka 1200 mm (mały hak) -wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi -zabezpieczone antykorozyjnie farbą podkładową -farba nawierzchniowa kolor: wg palety Auto Color HY 22, kolor żółty SAFFRON XSC1517, -kontener zawierający tabliczkę znamionową producenta, bez logo producenta i bez opisów malowanych na kontenerze. Pojemniki kontenerowe powinny być przystosowane do załadunku i przewozu pojazdem z załadunkiem hakowym typu hakowiec oraz pojazdem z załadunkiem i rozładunkiem typem bramowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.