Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-08
Nowy Sącz: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 369350 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: NOVA Sp. z o.o. , ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, faks 018 4421200 w. 6.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem pojemników na odpady komunalne wg zadań: Zadanie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem: 10 sztuk fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne, czterokołowe o pojemności 1100 litrów (1,1 m3), pojemnik w kolorze czarnym, klapa w kolorze żółtym, bezpośrednio pod adres ul. Tarnowska 120 w Nowym Sączu. Charakterystyka techniczna zamawianych pojemników: -pojemnik w kolorze czarnym, klapa w kolorze żółtym, -wykonane metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), -czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch kół przednich, koła osadzone na pełnej osi stalowej z oponami z pełnej gumy, -przystosowanie do opróżniania przez samochody specjalistyczne (śmieciarki) posiadające listwę grzebieniową, -wykonane zgodnie z normą PN-EN 840-2:2005, -atest PZH (Państwowy Zakład Higieny), -pojemnik oznakowany symbolem CE (wytłoczone na pojemniku), -rok produkcji 2011, fabrycznie nowe. Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem: 6 sztuk fabrycznie nowych pojemników kontenerowych typu KP-7 - zamknięty na odpady komunalne bezpośrednio pod adres ul. Tarnowska 120 w Nowym Sączu. Charakterystyka techniczna zamawianych kontenerów: -kontenery w wersji zamkniętej o pojemności 7 m3 każdy -6 otworów wrzutowych z klapami (po 3 na stronę) -kontenery umożliwiające załadunek w systemie hakowych i bramowym -podłoga - blacha o grubości min. 3 mm, ściany boczne i zadaszenie - blacha o grubości min. 2 mm -szkielet kontenera wykonany z profilu -klapa tylna do opróżniania kontenera uchylna, -wysokość haka 1200 mm (mały hak) -wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi -zabezpieczone antykorozyjnie farbą podkładową -farba nawierzchniowa kolor: wg palety Auto Color HY 22, kolor żółty SAFFRON XSC1517, -kontener zawierający tabliczkę znamionową producenta, bez logo producenta i bez opisów malowanych na kontenerze. Pojemniki kontenerowe powinny być przystosowane do załadunku i przewozu pojazdem z załadunkiem hakowym typu hakowiec oraz pojazdem z załadunkiem i rozładunkiem typem bramowym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według załącznika nr 3a do SIWZ (dotyczy zadania nr 1) i załącznika nr 3b do SIWZ (dotyczy zadania nr 2), -referencje od poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawa lub usługa wykonywana była z należytą starannością (dotyczy zadania nr 1 i nr 2), - atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) w języku polskim dla pojemnika (dotyczy zadania nr 1), -dokument potwierdzający wykonanie pojemnika zgodnie z normą PN-EN 840-2:2005 - w języku polskim (dotyczy zadania nr 1), -certyfikat jakości RAL - GZ 951/1 (dotyczy zadania nr 1)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1 i nr 2), -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych (dotyczy zadania nr 1 i nr 2), -projekt umowy - załącznik nr 4a do SIWZ (dotyczy zadnia nr 1), załącznik nr 4b do SIWZ (dotyczy zadania nr 2).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nova.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Istnieje możliwość przesłania SIWZ drogą elektroniczną po uprzednim złożeniu wniosku drogą elektroniczną.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 09:00, miejsce: ul. Śniadeckich 14 33-300 Nowy Sącz Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem 10 sztuk fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne, czterokołowe o pojemności 1100 litrów (1,1 m3), pojemnik w kolorze czarnym, klapa w kolorze żółtym, bezpośrednio pod adres ul. Tarnowska 120 w Nowym Sączu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka techniczna zamawianych pojemników: -pojemnik w kolorze czarnym, klapa w kolorze żółtym, -wykonane metodą wtryskową z polietylenu niskociśnieniowego wysokiej gęstości (PE-HD), -czterokołowy system jezdny z blokadą dwóch kół przednich, koła osadzone na pełnej osi stalowej z oponami z pełnej gumy, -przystosowanie do opróżniania przez samochody specjalistyczne (śmieciarki) posiadające listwę grzebieniową, -wykonane zgodnie z normą PN-EN 840-2:2005, -atest PZH (Państwowy Zakład Higieny), -pojemnik oznakowany symbolem CE (wytłoczone na pojemniku), -rok produkcji 2011, fabrycznie nowe..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem 6 sztuk fabrycznie nowych pojemników kontenerowych typu KP-7 - zamknięty na odpady komunalne, bezpośrednio pod adres ul. Tarnowska 120 w Nowym Sączu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka techniczna zamawianych kontenerów: -kontenery w wersji zamkniętej o pojemności 7 m3 każdy -6 otworów wrzutowych z klapami (po 3 na stronę) -kontenery umożliwiające załadunek w systemie hakowych i bramowym -podłoga - blacha o grubości min. 3 mm, ściany boczne i zadaszenie - blacha o grubości min. 2 mm -szkielet kontenera wykonany z profilu -klapa tylna do opróżniania kontenera uchylna, -wysokość haka 1200 mm (mały hak) -wykonane zgodnie z normami polskimi i europejskimi -zabezpieczone antykorozyjnie farbą podkładową -farba nawierzchniowa kolor: wg palety Auto Color HY 22, kolor żółty SAFFRON XSC1517, -kontener zawierający tabliczkę znamionową producenta, bez logo producenta i bez opisów malowanych na kontenerze. Pojemniki kontenerowe powinny być przystosowane do załadunku i przewozu pojazdem z załadunkiem hakowym typu hakowiec oraz pojazdem z załadunkiem i rozładunkiem typem bramowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Kodeń
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Pawłowice dla Gminnego Zespołu Komunalnego w Pawłowicach
- Dostawa nowych pojemników na odpady komunalne o pojemnościach 80, 120, 140, 240 litrów
- Dostawy kontenerów o pojemnościach 660, 770, 1100 litrów do gromadzenia odpadów w Mieście Mysłowice
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Wąsewo w 2026 r.
- Dostawa Specjalistycznych środków dezynfekcyjnych, znieczulenia przewodowe i pojemniki na odpady z podziałem na pakiety
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





