eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekModernizacja i przebudowa Głównej Przepompowni Ścieków we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-22

Włocławek: Modernizacja i przebudowa Głównej Przepompowni Ścieków we Włocławku
Numer ogłoszenia: 369254 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. , ul. Toruńska 146, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2301700, faks 054 2301701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.wloclawek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.mpwik.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa Głównej Przepompowni Ścieków we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja i przebudowa Głównej Przepompowni Ścieków zlokalizowanej przy ul. Toruńskiej 36/42 we Włocławku. Zakres robót obejmuje: 1.modernizację Głównej Przepompowni Ścieków: wykonanie nowych i zmodernizowanie istniejących instalacji technologicznych, przystosowanie konstrukcji budynku do nowej technologii, wykonanie nowych instalacji sanitarnych, elektrycznych C-O i wentylacji, 2.przebudowę układu zasilania: budowę stacji transformatorowej oraz linii kablowych SN i NN 3.budowę kontenerowej stacji biologicznej neutralizacji odorów wraz z niezbędnymi instalacjami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 100 000,00 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 u.p.z.p. oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonać w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia, o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia określonego w specyfikacji (tzn. jeden obiekt technologiczny pompowni, przepompowni lub oczyszczalni ścieków komunalnych o wydajności nie mniejszej niż 10 tyś m3/dobę z układem separacji skratek oraz co najmniej 1 zamówienia obejmującego wykonanie kontenerowej, dwuczłonowej stacji transformatorowej SN o mocy co najmniej 2x630 kVA). b) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 50 pracowników. c) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: Kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, -co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym udział jako kierownik robót w budowie lub przebudowie co najmniej 3 obiektów budowlanych, z czego co najmniej jednego, związanego z przepompowywaniem lub oczyszczaniem ścieków, o wydajności co najmniej 10 tyś m3/dobę. Kierownik robót branży sanitarnej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, -co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w tym udział w budowie lub przebudowie co najmniej 2 systemów przepompowywania lub oczyszczania ścieków, Kierownik robót branży elektrycznej i AKPiA - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w wykonawstwie układów zasilania, automatyki i sterowania a także co najmniej 1 układu monitorowania i transmisji danych dla obiektu związanego z przepompowywaniem lub oczyszczaniem ścieków. Osoby te winny należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać środki finansowe, lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 4 000 000,00 PLN. b) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 6 500 000,00 PLN, w tym co najmniej 2 000 000,00 PLN ubezpieczenia na jedno zdarzenie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2)1)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2)2)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)wykaz wykonanych prac sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do Instrukcji Dla Wykonawców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. b)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Instrukcji Dla Wykonawców. c)wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji Dla Wykonawców oraz przebieg kariery zawodowej dokumentujący spełnienie warunków posiadania wymaganego doświadczenia zawodowego wskazanych osób wraz z kopiami posiadanych uprawnień oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawcy, którzy nie dysponują wymaganym personelem, zobowiązani są do przedstawienia pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do Instrukcji Dla Wykonawców. 3) W celu potwierdzenia spełniania warunku opisanego w punkcie III.2)3)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. b)polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.wloclawek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Włocławku ul. Toruńska 146 87-800 Włocławek.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. we Włocławku ul. Toruńska 146 87-800 Włocławek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt przewidziany do współfinansowania z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.