eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Obsługa serwisowa aparatów rtg Apollo i Visitor AR 30 marki Villa Sistemi Mdicali S.p.A.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-22

Szamotuły: Obsługa serwisowa aparatów rtg Apollo i Visitor AR 30 marki Villa Sistemi Mdicali S.p.A.
Numer ogłoszenia: 369231 - 2010; data zamieszczenia: 22.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275953 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa serwisowa aparatów rtg Apollo i Visitor AR 30 marki Villa Sistemi Mdicali S.p.A..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa i naprawa aparatów rtg: Apollo i Visitor AR 30 marki Villa Sistemi Mdicali S.p.A. Rok produkcji aparatów - 2008 r.:. (CPV: Usługi w zakresie konserwacji sprzętu medycznego 50.42.10.00 - 2) Zakres obsługi serwisowej i napraw obejmuje: 1. Przeglądy okresowe: Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonywania regularnych przeglądów serwisowych - interwały - zakres przeglądów zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia (trzy przeglądy w roku): - sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego, - kontrola występowania usterek zewnętrznych, - inspekcja zużycia części, - smarowanie ruchomych części mechanicznych, - sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego, - sprawdzenie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy - dokonywanie napraw z użyciem własnych części zamiennych (nie obejmuje lampy) Wykonawca zobowiązany jest do: a) uzgodnienia terminów przeglądów z Zamawiającym, b) prowadzenia dokumentacji przeglądów. 2.Zakres kontroli jakości - podczas przeglądów okresowych: a) sprawdzenie jakości obrazu, b) sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem, w razie potrzeby, specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów, c) przeprowadzenie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych. 3.Zakres napraw obejmuje: a) aparat Apollo - generator G100 RF-A 50 kW - stół Apollo ( wzmacniacz obrazu - 12 cali) - statyw typu Chest stand b) aparat Visitor AR30 - generator 30 kW 4. W przypadku awarii, której nie obejmuje niniejszy przedmiot zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest do wyceny i przedstawienia kosztorysu obejmującego zakres awarii , szacowany koszt i termin jej naprawy - do akceptacji przez Zamawiającego. Kosztorys będzie dostarczony do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii. 5. Podstawą do zatwierdzenia przez Zleceniodawcę wykonania usługi jest karta pracy - raport serwisowy, potwierdzony przez bezpośredniego użytkownika (personel medyczny Zleceniodawcy). Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania wpisów w paszporcie technicznym aparatu dotyczących wykonanych czynności w zakresie przeglądów aparatury, a także określenia sprawności urządzenia oraz podania terminu następnego przeglądu. Powyższe wpisy zostaną potwierdzone podpisem i pieczątką imienną..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OK Medical Systems Sp. z o.o. Sp. k., ul. Piątkowska 161, 60-650 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 176800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 176800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 176800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.