Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Gdynia: Roboty budowlano-remontowe w budynkach
Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1
Numer ogłoszenia: 369208 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki w Gdyni , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, faks 058 7356110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano-remontowe w budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlano-remontowe w budynkach Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1 Zadanie 1: Przebudowa hydroforni w budynku MIR w Gdyni przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni W zakres tego zadania wchodzi - demontaż starej stolarki, jej wywóz i utylizacja; - dostawa i montaż nowej stolarki okiennej z PCV. - obróbka blacharska obejmująca wykonanie i montaż części parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej w miejsce parapetów uszkodzonych podczas demontażu starych okien a także innych niezbędnych opierzeń z blachy ocynkowanej; - demontaż starej stolarki drzwiowej, jej wywóz i uttylizacja - dostawa i montaż nowych drzwi stalowych pełnych o odporności ogniowej EI60 - obróbka wykończeniowa, w tym roboty tynkarsko malarskie wraz z uzupełnieniem wykutych lub uszkodzonych tynków ścian. Typy i ilości okien i drzwi podane w Załączniku 1. Podane na rysunku wymiary są orientacyjne. Wykonawca dokonać powinien dokładnego zwymiarowania . W konstrukcji okien należy powtórzyć podziały jak w stolarce demontowanej. Zadanie 2: Remont pomieszczenia Galerii na parterze w Akwarium Gdyńskim Zakres zadania obejmuje: - malowanie ścian i sufitu - wymianę 5 żaluzji pionowych, - wymianę wykładziny PCV i listew przypodłogowych, - cyklinowanie i lakierowania parkietu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 63.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od Wykonawców O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie, remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości minimum 30.000,00zł. netto i wykonali je z należytą starannością, z przedstawieniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie Zał. Nr 3 do SIWZ) - dysponują 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta winna być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie 1. Formularz oferty, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym (złożonym na własnym druku - jako ZAŁĄCZNIK 1a) Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków: 2. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty (ułożone kolejno) 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 2 do SIWZ; 2) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na przebudowie, remoncie obiektu użyteczności publicznej o wartości netto minimum 30.000,00PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, złożony na druku, stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ wraz z załączeniem kopii uprawnień, oraz aktualnych wpisów na listę członków Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców; 4) Wykaz części zamówienia, która będzie wykonana przez podwykonawcę, złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany wykaz może być złożony wspólnie lub oddzielnie przez Wykonawców. 5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeśli w Załączniku nr 4 Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 6) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Harmonogram robót złożony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 10) Parafowany OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZAŁĄCZNIK B do SIWZ; 11) WZÓR UMOWY - uzupełniony o brakujące dane, parafowany przez osobę/y właściwą/e do reprezentowania Wykonawcy - ZAŁĄCZNIK C do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Siedzibie Zamawiającego, 81-332 Gdynia, ul. Kołłątaja 1 pok. 501 w godz. 10:00-12:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 11:30, miejsce: Morski Instytut Rybacki w Gdyni ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, Kancelaria MIR pok. 404.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa 3 sztuk maszyn do rozwijania i naciągania siatek węzłowych projekt: "Ochrona gatunków oraz siedlisk przyrodniczych w obszarach administrowanych przez Dyrektora Urzędu Morskiego w Gdyni".
- Dostawa stołów laboratoryjnych na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego- powtórka.
- Dostawa kalibratora i hydrofonu
- PRZEDŁUŻENIE SUBSKRYPCJI I GWARANCJI PRODUCENTA DLA URZĄDZEŃ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI WSPARCIA TECHNICZNEGO
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej przez zespół piłki nożnej mężczyzn podczas rozgrywek o mistrzostwo od III do V Ligi w II połowie 2025 roku
- Wymiana części i wału korbowego silnika pomocniczego na statku Dar Młodzieży - powtórne
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- Rozbudowa wraz z przebudową Zespołu Szkół o obiekt przedszkola z niezbędną infrastrukturą techniczną (II)
- Utworzenie placówki "Klub Seniora+" w miejscowości Świniarach
- "Budowa szatni przy boisku sportowym w miejscowości Dobrojewo, gmina Ostroróg" (II)
- Budowa budynku gospodarczo-socjalnego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej oraz wiaty do przechowywania maszyn - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.