To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-18
Gdańsk: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do fax-ów WAG-VIII.272.22.2015.AD
Numer ogłoszenia: 36914 - 2016; data zamieszczenia: 18.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 7547 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Urząd Wojewódzki, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3077545, 058 3077388, faks 058 3077325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do fax-ów WAG-VIII.272.22.2015.AD.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do fax-ów, kompatybilnych z urządzeniami podanymi w załączniku do umowy, dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku (CPV: 30192113-6 Wkłady drukujące, CPV: 30192300-4 Taśmy barwiące), zgodnie z umową. Część przedmiotu umowy będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 (POPT 2014-2020)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część przedmiotu umowy będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 (POPT 2014-2020).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWA KOMAX 9 SP. Z O.O.
- Firma Handlowa KOMAX9, Przemysłowa 2, 10-418 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246428,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 256879,84
Oferta z najniższą ceną: 256879,84 / Oferta z najwyższą ceną: 301713,94
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Monitoringu siedliska przyrodniczego: 9110 - kwaśne buczyny, 9130 - żyzne buczyny, 9160 - grąd subatlantycki, 91E0 - łęgi wierzbowe, , 91F0 - łęgowe lasy rezerwat "Jar Reknicy"
- Przebudowa i rozbudowa budynku wraz ze zmianą sposobu użytkowania z funkcji biurowej na budynek o funkcji zamieszkania zbiorowego tj. noclegowni przy ul. Elbląskiej 66D w Gdańsku.
- Monitoring siedliska przyrodniczego 7110 "Torfowiska wysokie z roślinnością torfotwórczą (żywe)" w obszarze Natura 2000 PLH220060 Las Wolność
- Remont dwóch obiektów mostowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 222 w m. Straszyn w km 6+115
- Wykonywanie konserwacji, dokonywanie napraw oraz awaryjne uwalnianie osób i ładunków z urządzeń transportu bliskiego w budynkach Politechniki Gdańskiej.
- Ubezpieczenie kosztów leczenia i usługi assistance, ubezpieczenie NNW oraz OC, ubezpieczenia bagażu, kosztów leczenia kontynuowanego po powrocie dla pracowników Politechniki Gdańskiej i ich rodzin.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla potrzeb Szpitala Wolskiego Sp. z o.o."
- ZAKUP I DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SĄDU REJONOWEGO W DRAWSKU POMORSKIM
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i igłowych, kopiarek oraz folii do faksów BL-I.272.9.2025
- Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych UJ w Krakowie (z wyłączeniem UJ CM) /pakiet drugi/
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz bębnów do drukarek dla SPZOZ w Hajnówce
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.