eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzegbudowa ulicy Platanowej



Ogłoszenie z dnia 2006-07-17

POZYCJA 36903

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Brzeg: budowa ulicy Platanowej Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 404 70 55, 077 416 80 31, fax 077 416 99 52, e-mail: bzp@brzeg.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.brzeg.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulicy Platanowej. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Platanowa w Brzegu (odcinek od ulicy Topolowej do ulicy Konopnickiej). 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia publicznego jest budowa ulicy Platanowej w Brzegu na odcinku od ul. Topolowej do ul. Konopnickiej. W ramach realizacji tego zadania należy wykonać roboty rozbiórkowe części istniejącej nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno - bitumicznych oraz chodnika z płytek betonowych, przebudować istniejące oświetlenie, przebudować studzienki ściekowe, przeprowadzić regulację wysokościową wybudowanych wcześniej urządzeń znajdujących się w pasie drogowym, a następnie wykonać nawierzchnie jezdni i chodników oraz wykonać zieleń drogową: a) roboty rozbiórkowe: - rozbiórka jezdni o nawierzchni z bitumicznej - 716,20 m kw. - rozbiórka chodników z płyt betonowych - 150,50 m kw. b) budowa jezdni i chodników część drogowa: - jezdnia z kostki brukowej typu podwójne T w kolorze szarym - 1.416,50 m kw. - ściek uliczny z kostki brukowej prostokątnej w kolorze czarnym - 89,70 m kw. - chodnik z kostki brukowej prostokątnej kolor "oliwka" - 533,70 m kw. - wjazdy na posesje z kostki brukowej prostokątnej koloru brązowego - 234,50 m kw. - zieleń (trawnik) - 1.182,00 m kw. c) przebudowa oświetlenia ulicznego: - przestawienie latarni ulicznych - 8 szt. d) wykonanie robót sanitarnych: - sączek podłużny z drenem z rur PVC o 100 - 387,20 m - przebudowa sytuacyjno - wysokościowa studzienek ściekowych o500 - 6 szt. - budowa przykanalików z rur betonowych o 200 - 6,00 m e) regulacja wysokościowa urządzeń na istniejących sieciach wod. - kan., gaz. i telekom.: - studnie kanalizacyjne - 23 szt. - zasuwy wodociągowe i gazowe - 29 szt. - studnie telekomunikacyjne - 9 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. nr 2 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Załączone dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. nr 2 zostały wykonane należycie mogą być złożone w oryginale lub w postaci czytelnej kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zmawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 13.905,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców analizując treść złożonej oferty , uwzględniając w szczególności zgodność załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ oraz z ustawą Prawo zamówień publicznych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty wg załączonego wzoru "OFERTA", 2) Dokument potwierdzający złożenie wymaganego wadium, 3) Kosztorys ofertowy przygotowany zgodnie z przedmiarem robót, 4) Dane dotyczące wykonawcy: - oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych na zał. nr 1 do oferty, (w przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia o treści podanej w niniejszym załączniku musi złożyć każdy z wykonawców składających ofertę wspólną), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę),Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem PRZEZ ORGAN WYDAJĄCY WW.DOKUMENT W WYMAGANYM TERMINIE pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w ww. dokumencie. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważny na dzień otwarcia ofert (czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę), (W przypadku wykonawców, którzy składają ofertę łączną Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez te podmioty polisy wystawionej łącznie na te podmioty) - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na zał. nr 2 do oferty, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Załączone dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w zał. nr 2 zostały wykonane należycie mogą być złożone w oryginale lub w postaci czytelnej kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawców podpisujących ofertę, - oświadczenie w sprawie podjęcia obowiązków przez kierownika budowy na zał. nr 3 do oferty, Do oświadczenia należy dołączyć: czytelną kserokopię w/w uprawnień budowlanych potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę, czytelną kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawców podpisujących ofertę, parafowany wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brzeg.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 05.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.08.2006, godzina 10:15, Urząd Miasta w Brzegu, ul. Robotnicza 12, 49-300 Brzeg.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.