To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-07
Włocławek: Przebudowa chodników
Numer ogłoszenia: 368984 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341774 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Zielna 13/21, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4121323, faks 054 4121323.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje: -wykonanie przebudowy chodników w ciągu wybranych ulic we Włocławku wraz z niezbędnymi robotami przygotowawczymi obejmującymi w swoim zakresie m.in. rozbiórki, wywóz gruzu, wykopy wraz z odwiezieniem urobku, profilowanie podłoża wraz z niezbędnym dowiezieniem gruntu oraz wykonanie nawierzchni zgodnie z SST. -wykonanie robót wykończeniowych (w tym uporządkowanie terenu po wykonaniu prac bud.) -wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenów zielonych. -wykonanie robót budowlanych wg niżej podanych rozwiązań projektowych. konstrukcja chodnika: -kostka betonowa drobnowymiarowa koloru szarego o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 5 cm, -sprofilowanie i zagęszczone podłoże gruntowe, -wykonanie warstwy odsączającej o gr.10 cm, -obrzeże betonowe (wymiar 100x30x8). konstrukcja zjazdów: -kostka betonowa drobnowymiarowa koloru szarego o gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej o gr. 3-5 cm, -podbudowa betonowa z betonu C - 12/15 o grubości 15 cm, -warstwa odsączająca o grubości 10 cm, -sprofilowanie i zagęszczone podłoże gruntowe, -obrzeże betonowe (wymiar 100x30x8). -krawężnik wjazdowy. Szacowana powierzchnia nawierzchni chodników do przebudowy - 1225m2, Szacowana powierzchnia nawierzchni zjazdów - 70m2, Szacowana powierzchnia objęta humusowaniem wraz z obsianiem trawą - 500m2. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1.Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie ze specyfikacjami technicznymi (SST), obowiązującymi normami, wiedzą budowlaną, przepisami BHP, ppoż., zasadami bezpieczeństwa oraz zgodnie z zaleceniami inspektora nadzoru inwestorskiego. 2.Wykonawca wykona wszystkie niezbędne badania kontrolne wskazane w SST. 3.Wykonawca przygotuje oraz przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą budowy (1 kpl) wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku pamięci -karta micro-sd, lub pendrive (rysunek przed oddaniem do zasobu - w układzie numerycznym, w państwowym układzie współrzędnych 2000 - zapisany w plikach *dwg lub *dxf, bądź w rozwarstwieniu pod (Ewmapę). W)w. dokumentacja powykonawcza stanowi załącznik do protokołu odbioru końcowego. Podpisanie protokołu odbioru ostatecznego może nastąpić po akceptacji w)w dokumentacji. 4.Wykonawca zapewni bieżącą obsługę geodezyjną robót. 5.Badania i próby związane z oceną jakości materiałów i robót, przewidziane zapisami Specyfikacji Technicznych będą prowadzone przez laboratorium zaakceptowane przez Zamawiającego. 6.Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do odbioru planowane wykonanie robót zanikających (ulegające zakryciu). 7.Wykonawca jest odpowiedzialny za stworzenie właściwych i bezpiecznych warunków pracy dla zatrudnionych osób. 8.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za podjęcie środków zabezpieczających obszar wykonywania robót i zabezpieczenia przed ewentualnymi szkodami osób trzecich. 9.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu opłaconą Polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 10.Wykonawca w ramach umowy jest zobowiązany zapewnić i utrzymywać na własny koszt niezbędne pomieszczenie i urządzenia zaplecza dla potrzeb własnych, 11.Wykonawca ma obowiązek ochrony istniejącego uzbrojenia, roślinności i wód. 12.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zabezpieczenia zieleni - krzewów i drzew rosnących w pasie drogowym - przed uszkodzeniem przez sprzęt budowlany używany podczas prowadzenia robót. Ewentualne uszkodzone konary drzew należy usunąć i dokonać zabezpieczenia cięcia zgodnie z obowiązującymi regułami. W przypadku konieczności usunięcia w całości drzewa lub krzewu, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania nowych nasadzeń i odtworzenia trawników. 13.Wykonawca ponosi koszt naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego, naziemnego i nadziemnego oraz naprawy budowli znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót (uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót z jego winy lub na skutek niedbalstwa). Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej wszystkich budowli sąsiadujących z pasem drogowym zlokalizowanych w strefie, w której narażone są na ewentualne uszkodzenia związane z pracami budowlanymi. 14.W przypadku zaistnienia konieczności przebudowy mediów, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia placu budowy gestorom sieci. 15.Wykonawca zobowiązany jest wykonać na własny koszt tablice informacyjne budowy i ogrodzenie placu budowy. 16.Wykonawca wykona na własny koszt pełną dokumentację fotograficzną poszczególnych etapów robót od początku do zakończenia robót. Przedmiotowa dokumentacja stanowić będzie załącznik do faktur częściowych za wykonane roboty oraz do dokumentacji powykonawczej.(fakturę częściową rozumie się jako rozliczenie robót dotyczących poszczególnej ulicy). 17.Wykonawca ma obowiązek wykonać oznakowanie robót w pasie drogowym na podstawie opracowanego we własnym zakresie, zaopiniowanego i zatwierdzonego projektu organizacji ruchu oraz konserwować i utrzymywać oznakowanie tymczasowe przez cały czas prowadzenia robót. W przypadku niewłaściwego oznakowania, Zamawiający wykona je we własnym zakresie, a kosztami obciąży Wykonawcę. 18.Wykonawca dokona wszelkich koniecznych zgłoszeń i powiadomień w zakresie zmiany organizacji ruchu, w szczególności powiadomi Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska Urzędu Miasta Włocławek min. na 7 dni przed wprowadzeniem takiej zmiany. Udokumentowaniem takiego zgłoszenia, winno być pismo przesłane do wiadomości MZD. 19.Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest podać Zamawiającemu dane osób lub podmiotów odpowiedzialnych za: a)opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu drogowego, b)całodobowe, bezkolizyjne funkcjonowanie i utrzymanie organizacji ruchu oraz numer telefonu komórkowego, pod którym dane osoby lub podmioty są dostępne. 20.Wykonawca do 3 dni po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji Plan Zapewnienia Jakości, zawierający niezbędne informacje dotyczące organizacji prac i technologii z uwzględnieniem przepisów BHP, przeciwpożarowych i ochrony środowiska. 21.Wykonawca, w przypadku zaistnienia konieczności wskazanej pisemnie przez Zamawiającego, w szczególności zagrożenia niedotrzymania terminu wykonania robót, będzie prowadził roboty w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy, przy czym taki rozkład dni pracy nie obciąża Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Wykonawcę z w/w rozwiązania pozbawia go możliwości przedłużenia terminu na wykonanie robót z wyjątkiem okoliczności wskazanych w (SIWZ - część dotycząca zmian umowy). 22.Wykonawca zobowiązany jest zorganizować prace w taki sposób, aby do min. ograniczyć czas zamknięcia przebudowanego odcinka drogi dla ruchu pieszego. 23.Po wykonaniu robót należy uporządkować teren wzdłuż przedmiotowej ulicy, w maksymalnym stopniu przywracając stan sprzed rozpoczęcia robót budowlanych w terminie ustalonym na odbiór robót. 24.Wykonawca ma obowiązek zapewnić odtworzenie punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót. 25.Na Wykonawcy spoczywa obowiązek i koszt utylizacji materiałów z rozbiórki, z wyjątkiem elementów wskazanych przez inspektora nadzoru takich jak: (betonowe płytki chodnikowe, kostki betonowe, krawężniki uliczne, obrzeża chodnikowe w ilości nie większej niż 50% materiałów rozbiórkowych) stanowiących własność Zamawiającego. Wskazane przez inspektora materiały z rozbiórki należy odwieźć we wskazane przez niego miejsce, nie dalej jednak niż na odległość 10km. W odniesieniu do pozostałego materiału rozbiórkowego - Wykonawca jako wytwórca odpadów jest zobowiązany postępować zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w zakresie gospodarki odpadami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 - Opis przedmiotu zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "SPEC-DRÓG" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "SPEC-DRÓG" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych SPEC - DRÓG Sp. z o. o., ul. Krzywa Góra 8/10, 87-800 Włocławek, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166867,79 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128646,93
Oferta z najniższą ceną: 128646,93 / Oferta z najwyższą ceną: 151766,42
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Świadczenie usług kominiarskich dla Administracji Zasobów Komunalnych we Włocławku w obiektach będących własnością i w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w 2026 roku"
- Zakup i dostawa sprzętów i materiałów do wypożyczalni SCWEW" w ramach projektu pn. "Specjalistyczne Centrum Wspierające Edukację Włączającą we Włocławku" z podziałem na VI części
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Utrzymanie czystości i porządku na wyznaczonych obiektach na terenie Gminy Miasto Włocławek w 2026 r., obejmujące m.in. przejście podziemne, tereny zewnętrzne Centrum Przesiadkowego, dźwigi osobowe
- "Przewóz dzieci do obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku w roku 2026"
- Zakup sprzętu komputerowego i wyposażenie Sali konferencyjnej Infrastruktura w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3951W w Sokołowie Podlaskim - ul. Lipowa.
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Baszków Gmina Zduny - etap II
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Budowa Edukacyjnego Centrum Bioróżnorodności wraz z utworzeniem ekoparku Park Bioróżnorodności na terenie siedziby Biura ZPKWŚ w Będzinie.
- Budowa targowiska miejskiego w Dębnie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi.
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





