Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 368764 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Łódź: Zakup z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
00029718700000, ul.
ul. Aleksandrowska
159,
91229
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
042 6529639, faks
042 6528620, e-mail
zamowienia@psychiatria-lodz.pl; szpital@psychiatria-lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.babinski.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup z dostawą bonów towarowych dla pracowników Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPiZ/PN/D/14/11/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie dla pracowników Spec. Psych. ZOZ w Łodzi bonów towarowych ogólno-branżowych o łącznej nominalnej wartości 216 720,00 PLN brutto . Zakup bonów finansowany ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych . Przez pojęcie bonów towarowych należy rozumieć emitowane i oferowane przez wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy z 16.4.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.). Minimalny zakres asortymentu dostępny w sklepach akceptujących bony towarowe to: artykuły spożywcze, chemiczne i kosmetyczne, odzieżowe, zabawki, artykuły papiernicze, dla domu, RTV. Wymagany minimalny okres ważności bonów od daty dostawy - co najmniej do 31 grudnia 2017 r. Zamawiający dopuszcza zarówno formę papierową jak i elektroniczną bonów pozostawiając wykonawcy możliwość wyboru w zakresie zaoferowanego rozwiązania. Wykonawca zobligowany jest do wskazania w jakiej formie oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia i wpisania postaci w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia zarówno poprzez dostarczenie przedmiotu zamówienia w formie bonów papierowych lub w formie kart elektronicznych . Zamawiający wymaga dostarczenia do Spec. Psych. ZOZ bonów towarowych : a) w przypadku formy papierowej, CPV: 30199750-2 - talony, o łącznej ilości: 1248 sztuk bonów o nominale 100,00 PLN, 1664 sztuk bonów o nominale 50,00 PLN, 182 sztuk bonów o nominale 20,00 PLN, 508 sztuk bonów o nominale 10,00 PLN, wraz z 416 szt. kopert służących do ich opakowania Bony towarowe w postaci papierowej muszą zawierać oznaczenie w zakresie wartości nominalnej oraz daty ich ważności. Lub b) w przypadku kart elektronicznych , CPV- 30160000-8 - karty magnetyczne, w ilości 416 kart z następującymi limitami ( wartości nabywcze):- 530,00 zł- 182 szt. - 520,00 zł- 105 szt.-510,00 zł- 116 szt.- 500,00 zł- 13 szt. Zamawiający wymaga, aby każda karta była zapakowana w oddzielną kopertę oznaczoną numerem identyfikacyjnym oraz wartością nominalną karty. Do każdej koperty z kartą mają być załączone dokumenty niezbędne do prawidłowego użytkowania karty, w tym informacje o sposobie zastrzeżenia karty i sposobie sprawdzenia salda, sposobie aktywowania karty. Zamawiający wymaga, aby karty były umieszczone w opakowaniach zbiorczych w ten sposób, żeby bony towarowe były pogrupowane wg ich wartości nominalnej i umieszczone w oddzielnych dla każdej z tych wartości opakowaniach zbiorczych. Bony w formie kart elektronicznych - bezwzględnie wymagana jest możliwość ich realizacji poprzez dostępność do czytników. Wykonawca zobligowany jest do :oZagwarantowania automatycznej aktywacji kart elektronicznych w czasie do 24 godzin od daty otrzymania od zamawiającego pisemnego potwierdzenia odbioru kart. oZaoferowania bonów towarowych dla których zapewni co najmniej: -sprawdzenie stanu salda - bezpłatnie,- sprawdzenie historii transakcji dokonywanych za pomocą karty - bezpłatnie, - zastrzeżenie karty na wypadek zgubienia lub kradzieży - możliwość wydania duplikatu karty - bezpłatnie UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z bonami w wersji elektronicznej na adres dyrekcja@psychiatria-lodz.pl wykaz placówek akceptujących bony. W wykazach powinny być wyszczególnione miejscowości, nazwy i adresy placówek. Zamawiający zastrzega, , że dostawa zaoferowanych bonów odbędzie się na koszt wykonawcy. 2. W zakres dostawy wchodzą wszelkiego rodzaju opłaty oraz podatki , koszty, w tym transportu i opakowań, kopert - związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Oferowana cena powinna uwzględnić wszelkiego rodzaju opłaty oraz podatki i powinna obejmować pełen przedmiot dostawy objętej przedmiotem zamówienia wraz z wszystkimi kosztami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia i jego dostawą do siedziby Zamawiającego pod wskazany adres oraz wykaz placówek w których można zrealizować bony. W przypadku dostarczenia uszkodzonych bonów towarowych podlegają one wymianie na nowe, nieuszkodzone w terminie 3 dni od dnia zgłoszenia przedmiotowego faktu przez Zamawiającego wobec Wykonawcy. Zamówienie zostanie sfinansowane ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych Zamawiającego..
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
30160000-8
Dodatkowe kody CPV:
30199750-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT216720.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 216720.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Usługa odbioru i wywozu odpadów komunalnych i gastronomicznych z obiektów PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach MOSiR w Łodzi w 2026 r. - ochrona całoroczna.
- Usługi szkoleniowe (3 części) w ramach projektu "Centrum logistyki i spedycji"
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "ZAWODOWY ZAWRÓT GŁOWY"
- 173/TP/ZP/U/2025 usługę odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





