Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-22
Ełk: Zakup wyposażenia uzupełniającego dla inwestycji pod nazwą Budowa, rozbudowa i unowocześnianie bazy szkolnictwa zawodowego gastronomiczno - hotelarskiego z dostosowaniem do standardów unijnych w Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku.
Numer ogłoszenia: 368758 - 2009; data zamieszczenia: 22.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ełcki , ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6218300, faks 087 6218339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wyposażenia uzupełniającego dla inwestycji pod nazwą Budowa, rozbudowa i unowocześnianie bazy szkolnictwa zawodowego gastronomiczno - hotelarskiego z dostosowaniem do standardów unijnych w Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia uzupełniającego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ Szczegółowy opis planowanego do zakupu wyposażenia został zawarty w wykazie wyposażenia stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki: 1) posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu, w kwocie nie mniejszej niż 50 tyś zł, 2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 tyś złotych. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VII SIWZ...
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych złożone na druki stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 7. Wykaz kluczowego personelu przewidzianego do realizacji zamówienia oraz aktualnej liczby osób będących w dyspozycji wykonawcy, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, 10. Wykaz podwykonawców, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 11. Warunki gwarancji i usług gwarancyjnych złożone na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś złotych przez cały okres trwania zamówienia a jeżeli ten okres jest krótszy pisemne oświadczenie o przedłużeniu tego okresu do czasu zakończenia wykonywania zamówienia, 13. Zaświadczenie z banku, w którym wykonawca posiada rachunek podstawowy lub ze spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, że wykonawca posiada środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 tyś złotych lub, że posiada zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 tyś złotych...
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.elk.pl - w zakładce BIP, www.zs6.elk.edu.pl - zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku ul. Kajki 4 19-300 Ełk od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku ul. Kajki 4 19-300 Ełk..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia - Mazury 2007 - 2013..
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Kastracja zwierząt właścicielskich z terenu Gminy Miasta Ełku w 2025 r.
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania inwestycyjnego polegającego na budowie budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Doradztwo w zakresie usług wzornictwa, usług technologicznych i informatycznych
- Specjalistyczne usługi doradztwa eksperckiego dla uczestników projektu "INNOWACYJNY MOF EŁK - STARTUP HUB", z podziałem na trzy części
- Budowa budynku magazynowo - garażowego
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych budynków w Zespole Szkól Centrum Kształcenia Rolniczego w Bielicach w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie hodowla koni i jeździectwo
- BUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO ORAZ ZBIORNIKA BEZODPŁYWOWEGO NA NIECZYSTOŚCI CIEKŁE - KANCELARIA LEŚNICTWA GOSPÓDKA I CZAPLINIIEC
- Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Miączynie w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
- Zakup i dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie w podziale na 2 zadania
- Utworzenie mieszkania treningowego dla osoby ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności przy ul. Cieszkowskiego 17 w Gnieźnie
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.