To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-27
Ruda Różaniecka: Dostawa artykułów spożywczych dla DPS Ruda Różaniecka
Numer ogłoszenia: 368734 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 314206 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, Ruda Różaniecka 53, 37-613 Ruda Różaniecka, woj. podkarpackie, tel. 016 6319615, faks 016 6248661.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Budżetowa Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych dla DPS Ruda Różaniecka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, zawartym w załączniku Nr 2/1; 2/2; 2/2a; 2/3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: część I - Mrożonki, część II - Mięso i wędliny, część III - Warzywa, owoce i jaja.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 15.31.20.00 - Produkty ziemniaczane 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.15.00 - Produkty drobiowe 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.14.25.00 - Jaja .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mrożonek
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia WIDAN - eksport - import - mgr inż. Danuta Malczyńska, ul. Jasińskiego 56B, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59228,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 59771,95
Oferta z najniższą ceną: 59771,95 / Oferta z najwyższą ceną: 59771,95
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa mięsa i wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ WASĄG
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ANDRZEJ WASĄG
- Zakład Mięsny WASĄG, Hedwiżyn 118, 23-400 Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111350,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 134322,30
Oferta z najniższą ceną: 129871,88 / Oferta z najwyższą ceną: 134322,30
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa owoców, warzyw i jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zenon Weselak PPUH EXPORT-IMPORT "WESELAK"
jakie przetargi wygrała firma
Zenon Weselak PPUH EXPORT-IMPORT "WESELAK"
- P.P.U.H. EKSPORT-IMPORT WESELAK Zenon Weselak, oś. Jagiellonów 2/47, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73809,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 81041,44
Oferta z najniższą ceną: 81041,44 / Oferta z najwyższą ceną: 97367,50
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do Gminnego Przedszkola w Regułach w 2025 r.
- DOSTAWA JAJ KONSUMPYJNYCH ŚWIEŻYCH - CZEŚĆ DRUGA POWTÓRZONE POSTĘPOWANIE
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa mrożonek i ryb mrożonych.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa świeżych warzyw i owoców.
- Dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego nr 15 w Gliwicach.
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa nabiału, wyrobów mleczarskich i jaj oraz wyrobów garmażeryjnych.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.