Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-11
Wrocław: Usługi w zakresie przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych dla opiekunów nieformalnych niesamodzielnych osób starszych (osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze)
pt. Jak opiekować się osobą starszą w domu ? - aspekt praktyczny
wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych.
Numer ogłoszenia: 36865 - 2013; data zamieszczenia: 11.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 770 42 20, faks 71 770 42 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dops.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych dla opiekunów nieformalnych niesamodzielnych osób starszych (osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze) pt. Jak opiekować się osobą starszą w domu ? - aspekt praktyczny wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Usługa w zakresie przeprowadzenia szkoleń specjalistycznych dla opiekunów nieformalnych niesamodzielnych osób starszych (osób świadczących rodzinne usługi opiekuńcze) pt. Jak opiekować się osobą starszą w domu? - aspekt praktyczny wraz z przygotowaniem materiałów szkoleniowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 92.31.22.12 - Usługi przygotowania podręczników szkoleniowych 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność nie wymaga posiadania uprawnień do jej prowadzenia;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, ze w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonują co najmniej 3 zamówienia, opiewające swoim rodzajem i wielkością usługą stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w/w wymóg oznacza konieczność wykazania realizacji usług tożsamych tj. szkoleń, warsztatów, wykładów, konferencji, paneli dyskusyjnych, seminariów itp., odpowiadających przedmiotowi zamówienia pod względem liczby osób szkolonych dla zrealizowanej usługi na minimum 25 osób każde, oraz o wartości minimum 30.000,00 zł. brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane Oświadczenie, że wyznaczona do realizacji zamówienia osoba (trener/wykładowca) posiada kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia wraz z imienną listą (trenerów/szkoleniowców) oraz informacjami o ich doświadczeniu zawodowy oraz doświadczeniu w charakterze trenera/wykladowcy. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje 1 trenerem który posiada doświadczenie i niezbędne kwalifikacje w przeprowadzeniu szkoleń z zakresu opieki nad osobą starszą w domu. Zamawiający informuje, iż za odpowiednie wykształcenie trenera-wykładowcy uzna wykształcenie minimum wyższe licencjackie/magisterskie oraz minimum roczne doświadczenie zawodowe i minimum 60 godzinowe doświadczenie w charakterze trenera-wykładowcy w przeprowadzeniu szkoleń z zakresu opieki nad osobą starszą w domu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - wykaz zrealizowanych szkoleń - 50
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zmiany w treści umowy mogą dotyczyć jedynie: a) zmiany danych teleadresowych Wykonawcy i/lub Zamawiającego; b) zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; c) zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy; d) zmiany terminu szkoleń, zmiana ta może obejmować tylko dni robocze ; e) zmniejszenie liczby uczestników szkoleń w wyniku czego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości uczestników biorących udział w szkoleniu. Zamawiający informuje przy tym, że zmiana (zmniejszenie) liczby uczestników nie może przekroczyć 30% liczby uczestników których zmian ta dotyczy, Informację o zmniejszeniu liczby uczestników szkoleń zostanie przekazana Wykonawcy na trzy dni robocze przed rozpoczęciem szkoleń; f)zmiany ilości uczestników biorących udział w szkoleniu pomiędzy gminami, przy czym łączna liczba uczestników wszystkich edycji szkolenia nie przekroczy ilości 350 osób; g) zmiany gminy, w której ma odbyć się szkolenie na inną z rejonu Województwa Dolnośląskiego ; h) zmiany miejsca przeprowadzenia szkolenia w obrębie danej gminy; i) zmiany kadry szkoleniowej przed lub w czasie trwania szkoleń, przy czym zmiany te nie mogą powodować poziomu pogorszenia kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do zaoferowanej w ofercie przetargowej oraz Wykonawca poinformuje Zamawiającego na 3 dni robocze od planowanej zmiany wykładowcy (dotyczy zmiany kadry w czasie trwania szkolenia), w celu akceptacji wykładowcy przez Zamawiającego. j)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany składu osobowego rekrutowanych uczestników szkoleń, zmiana te nie wpłynie na zwiększenie ilości osób biorących udział w szkoleniach; k) Inne zmiany korzystne dla Zamawiającego ze względu na realizację zamówienia;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dops.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOPS Wrocław
ul. Ostrowskiego 7
Wrocław
pokój 113.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:00, miejsce: DOPS Wrocław ul. Ostrowskiego 7 Wrocław pokój 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane w ramach Wojewódzkiego Programu Nestor 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Wymiana stolarki okiennej w gminnych lokalach usługowych przy ul. Kilińskiego 36 i ul. Grabiszyńskiej 329 we Wrocławiu.
- Dostawa wyrobów medycznych różnych,
- Sukcesywna dostawa środków czystości na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Dostawa ambulansu sanitarnego typu A2
- Usługa aktualizacji Wiat przystankowych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i wydawanie posiłków dla uczestników oraz kadry kolonii w Grotnikach przy ul. Ozorkowskiej 3
- Świadczenie usług cateringowych dla Zespołu Samorządowych Żłobków w Kostrzynie
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków w Powiatowym Zespole Specjalnych Placówek Szkolno - Wychowawczych im. Marii Grzegorzewskiej w Trzebnicy w roku szkolnym 2025 / 2026"
- Świadczenie usług cateringowych w drugiej połowie 2025 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie.
- WZPiFP-59-25 posiłki PDOZZ Włocławek, Brodnica, Mogilno, Tuchola, Nakło nad Notecią, Sępólno Krajeńskie
- Świadczenie usług cateringowych
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.