eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Urzędów › Świadczenie usług edukacyjnych oraz dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w projekcie o tytule - Szkoły równych szans w Gminie Urzędów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-27

Urzędów: Świadczenie usług edukacyjnych oraz dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w projekcie o tytule - Szkoły równych szans w Gminie Urzędów
Numer ogłoszenia: 368596 - 2012; data zamieszczenia: 27.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Urzędowie , ul. Wodna 24, 23-250 Urzędów, woj. lubelskie, tel. 81 822 50 02, faks 81 822 58 45.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych oraz dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w projekcie o tytule - Szkoły równych szans w Gminie Urzędów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania: Zad 1. Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych, rozwijających zainteresowania, psychologicznych) w klasach IV-VI w 5-ciu szkołach podstawowych, w ramach projektu -Szkoły równych szans w Gminie Urzędów , nr KSI POKL.09.01.02-06-033-12 w roku szkolnym 2012-13. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie obejmuje następujące części: Szkoła Podstawowa w Urzędowie: Część 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasie VI, 3 grupy (jedna grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 90 h; Część 2. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w klasie VI, 3 grupy (jedna grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 90 h; Część 3. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w klasach IV, V, łącznie 2 grupy (jedna grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 60 h; Część 4. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV-VI, 2 grupy (jedna grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 60 h; Część 5. Zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne w klasach IV-VI, łącznie 2 grupy (jedna grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 60 h; Część 6. Zajęcia psychologiczne -22 godzin grupowych (11 grup po 2 godziny: 3 grupy w kl. IV, 3 grupy w kl. V, 5 grup w kl. VI), każda grupa do 10 uczniów, 18 godzin indywidualnych, razem 40 h; Szkoła Podstawowa w Bobach Kolonii: Część 7. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasie VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 8. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w klasie VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 9. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w klasach IV, V, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 10. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV-VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 11. Zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne w klasach IV-VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 12. Zajęcia psychologiczne - 6 godzin grupowych (3 grupy po 2 godziny: po 1 grupie w kl. IV, V, VI), każda grupa do 10 uczniów, 24 godzin indywidualnych, razem 30 h; Szkoła Podstawowa w Leszczynie: Część 13. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasie VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 14. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w klasach IV, V, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 15. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV-VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 16. Zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne w klasach IV-VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 17. Zajęcia psychologiczne - 6 godzin grupowych (3 grupy po 2 godziny: po 1 grupie w kl. IV, V, VI), każda grupa do 10 uczniów, 24 godzin indywidualnych, razem 30 h; Szkoła Podstawowa w Moniakach: Część 18. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasie VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 19. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w klasie VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 20. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w klasach IV, V, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 21. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV-VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 22. Zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne w klasach IV-VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 23. Zajęcia psychologiczne - 6 godzin grupowych (3 grupy po 2 godziny: po 1 grupie w kl. IV, V, VI), każda grupa do 10 uczniów, 24 godzin indywidualnych, razem 30 h; Szkoła Podstawowa w Skorczycach: Część 24. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki w klasie VI, 2 grupy (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 60 h; Część 25. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w klasie VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 26. Zajęcia rozwijające zainteresowania matematyczno-przyrodnicze w klasach IV, V, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 27. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego w klasach IV-VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 28. Zajęcia rozwijające zainteresowania z języka angielskiego w klasach IV-VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 29. Zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne w klasach IV-VI, 1 grupa (grupa liczy do 8 uczniów, 30 godzin na grupę), razem 30 h; Część 30. Zajęcia psychologiczne - 6 godzin grupowych (3 grupy po 2 godziny: po 1 grupie w kl. IV, V, VI), każda grupa do 10 uczniów, 24 godzin indywidualnych, razem 30 h; Do obowiązków prowadzącego będzie należało m. in.: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zajęcia po obowiązkowych lekcjach w godzinach dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły) w terminie maksymalnym do 30 czerwca 2013 roku; b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności); c) współpraca z dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz koordynatorem projektu d) opracowanie w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy, programu i planu pracy zajęć pozalekcyjnych obejmującego harmonogram oraz zakres zadania dla uczestników projektu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu, d) szczegółowy zakres obowiązków ujęty został w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5a do SIWZ. Zakres obowiązków odnosi się do wszystkich poniżej wymienionych 30 części przetargu. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo: - 45 minutom dla zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, rozwijających zainteresowania - 60 minut dla zajęć psychologicznych. Zad 2. Dostawa pomocy dydaktycznych Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 31. Zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć opisanych w zadaniu nr 1. Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana , przedłoży na 2 dni przed podpisaniem umowy formularz cen jednostkowych będący załącznikiem nr 1 do wzoru umowy ( przedmioty dydaktyczne) , opracowany według załącznika nr 9 do SIWZ. Zad 3 Dostawa tablic interaktywnych Przedmiot zamówienia obejmuje: Część 31 Zakup wraz z dostawą sprzętu dydaktycznego obejmującego 3 zestawy interaktywne (zestaw: tablica interaktywna, projektor, zestaw montażowy, okablowanie wraz z oprogramowaniem). Szczegółowy opis sprzętu dydaktycznego stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana , przedłoży na 2 dni przed podpisaniem umowy formularz cen jednostkowych będący załącznikiem nr 1 do wzoru umowy ( sprzęt dydaktyczny) , opracowany według załącznika nr 10 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - od 1 do 32. 3. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 39.16.21.00-6, 38.65.21.00-1, 30.19.50.00-2, 38.65.34.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 32.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie wymaga dokumentów

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie wymaga dokumentów

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie wymaga dokumentów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek , gdy: wymagania minimalne: Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia odpowiednio dla części na którą-e składa ofertę , tj. 1) Dla Zadania 1 części nr 1, 2, 3, 7, 8, 9, 13, 14, 18, 19, 20, 24, 25, 26 (zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki oraz rozwijające zainteresowania z matematyki): 1. osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), tj: a) ukończone studia pierwszego stopnia lub magisterskie na kierunku matematyka oraz posiadanie przygotowanie pedagogiczne lub b) ukończone studia pierwszego stopnia lub magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczania matematyki, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub c) ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt a i b i studia podyplomowe w zakresie nauczania matematyki oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. 2. minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych. 3. stopień zawodowy nauczyciela: kontraktowego lub mianowanego lub dyplomowanego. 2) Dla Zadania 1 części nr 4, 10, 15, 21, 27, 28 (zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego oraz rozwijające zainteresowania z języka angielskiego): 1. osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), tj: a) ukończone studia magisterskie na kierunku filologia w specjalności języka angielskiego lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub b) ukończone studia wyższe w kraju, w którym językiem urzędowym jest język angielski nauczany w kolegium, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub c) ukończone studia pierwszego stopnia na filologia w specjalności języka angielskiego lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub b) ukończone studia pierwszego stopnia w specjalności języka angielskiego lub lingwistyki stosowanej w zakresie języka angielskiego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub e) ukończone nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności języka angielskiego, lub f) ukończone studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się: I) świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia II, o którym mowa w załączniku do w/w rozporządzenia, lub II) świadectwem znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub g) ukończony zakład kształcenia nauczycieli w dowolnej specjalności oraz legitymuje się: I) świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do w/w rozporządzenia, lub II) świadectwem znajomości języka angielskiego w stopniu zaawansowanym lub biegłym, o którym mowa w załączniku do w/w rozporządzenia oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub, h) legitymuje się świadectwem dojrzałości i świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z języka angielskiego stopnia I lub II, o którym mowa w załączniku do w/w rozporządzenia. 2. minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych. 3. stopień zawodowy nauczyciela: kontraktowego lub mianowanego lub dyplomowanego. 3) Dla Zadania 1 części nr 5, 11, 16, 22, 29 (zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne): 1. osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), tj: a) ukończone studia pierwszego stopnia lub magisterskie na kierunku informatyka oraz posiadanie przygotowania pedagogiczne lub b) ukończone studia pierwszego stopnia lub magisterskie na kierunku, którego zakres określony w standardzie kształcenia dla tego kierunku studiów w grupie treści podstawowych i kierunkowych obejmuje treści nauczania informatyki, oraz posiada przygotowanie pedagogiczne, lub c) ukończone studia magisterskie na kierunku (specjalności) innym niż wymieniony w pkt a i b i studia podyplomowe w zakresie nauczania informatyki oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. 2. minimum 1 rok doświadczenia w nauczaniu dzieci szkół podstawowych. 3. stopień zawodowy nauczyciela: kontraktowego lub mianowanego lub dyplomowanego. 4) Dla Zadania 1 części nr 6, 12, 17, 23, 30 (zajęcia psychologiczne): 1. osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj. prowadzić zajęcia, muszą posiadać prawo do wykonywania zawodu psychologa tj. posiadać aktualny wpis na listę psychologów Regionalnej Izby Psychologów zgodnie z ustawą ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz. U. Nr 73, poz. 763 i Nr 154, poz. 1798 oraz z 2009 r. Nr 22, poz. 120), 2. posiadane przygotowanie pedagogiczne, 3. minimum 1 rok doświadczenia w zawodzie psychologa. Zadanie 2 część 31: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie wymaga dokumentów. Zadanie 3 część 32: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie wymaga dokumentów. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i nie wymaga dokumentów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według załącznika nr 2 do siwz, wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1 do siwz,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/urzedow zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1) Urząd Gminy w Urzędowie, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 4 2) Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Władysława Jagiełły w Urzędowie, ul. Wodna 24, sekretariat - nieodpłatnie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Urzędów, ul. Rynek 26, 23-250 Urzędów, pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 03.11.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w Ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I - świadczenie usług edukacyjnych - części od 1 do 32.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (dydaktyczno - wyrównawczych, rozwijających zainteresowania, psychologicznych) w klasach IV-VI w 5-ciu szkołach podstawowych, w ramach projektu -Szkoły równych szans w Gminie Urzędów-, nr KSI POKL.09.01.02-06-033-12 w roku szkolnym 2012-13. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Prowadzący zajęcia pozalekcyjne będzie odpowiadał za przygotowanie, realizację i dokumentację zajęć dodatkowych dla uczniów, działania dostosowywane będą do potrzeb uczniów w ramach zajęć. Zadanie 32 części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II - część 32 Dostawa pomocy dydaktycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą materiałów dydaktycznych i naukowych do prowadzenia zajęć opisanych w zadaniu nr I. Szczegółowy wykaz pomocy dydaktycznych umieszczony w załączniku nr 9 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr III - część 32 - dostawa tablic interaktywnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą sprzętu dydaktycznego obejmującego 3 zestawy interaktywne ( zestaw: tablica interaktywna, projektor, zestaw montażowy, okablowanie wraz z oprogramowaniem). Szczegółowy opis sprzętu dydaktycznego stanowi zał. nr 10 do siwz..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2, 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.