Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-07-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych - gazometru Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śl. AM Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka i Matki im. Jana Pawła II, do kontaktów: mgr Krystyna Madej - Kierownik Działu Zamówień Publicznych tel. 0/32 207 16 45, ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, fax (032) 2071546, e-mail: zp@gczdim.katowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gczdim.katowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych - gazometru. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 ŚAM w Katowicach GCZDiM im Jana Pawła II 40-752 Katowice, ul Medyków 16 woj. Śląskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych - gazometru - umowa zostanie zawarta na okres 36 miesięcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagane dokumenty: a)koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, w przypadku jeżeli przepisy nie wymagają koncesji, zezwolenia lub licencji należy dołączyć stosowne oświadczenie; b)dokument potwierdzający wpis do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania lub deklarację zgodności sporządzoną zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn. 03.11.2004 r.w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do róznego przeznaczenia lub wpis do odpowiedniego rejestru w innym Kraju Uni Europejskiej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 33.25.34.50 - Analizatory biochemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zobowiązani są wnieść wadium w wysokości 7 920,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Badania i oceny ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Dyrektora SPSK nr6 ŚAM GCZDiM w Katowicach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2) oświadczenie, Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; Wykonawcy składający ofertę wspólnie zobowiązani są do oferty dołączyć: W przypadku: 1.3a)konsorcjum - list intencyjny podpisany przez Wykonawców chcących wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne, wyznaczyć lidera oraz osoby odpowiedzialne, 1.3b) spółka cywilna - umowa spółki cywilnej; 1.3c) Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcie kontraktu, chyba że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągnięcia zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z dołączonych dokumentów; 1.4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 1.5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; 1.6)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; 1.7) dokumenty wymagane w pkt II.1.6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3, 1.4, 1.5, 1.7, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1.3,1.4, 1.5, 1.7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunki udziału w postępowaniu: Dokumenty, które zostaną dołączone do wniosku o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem\ przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy! Poświadczenie przez Wykonawcę powinno być opatrzone imienną pieczątką i podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem \za zgodność z oryginałem\. W przypadku nieczytelnej kserokopii, Zamawiający wezwie Wykonawcę do okazania oryginału dokumentu dla porównania go z przedstawioną, nieczytelną kopią. W przypadku braku jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie ich w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone \za zgodność z oryginałem\ kserokopie) lub zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawców do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępownia. Brak uzupełnienia dokumentów spowoduje odrzucenie wniosku.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 80 2. Parametry techniczne 20 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2006 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.07.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z wykonaniem pochylni wzdłuż ul. Mieroszewskiego
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych związanych z przebudową zjazdu na drogę dla rowerów z ul. Hallera w rejonie S86 w Katowicach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego - zgodnie z częściami
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEJŚĆ PODZIEMNYCH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa magnetyzera pola przemiennego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WIW.DA.272.5.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Patologii WIW w Opolu
- Zakup sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejskiego ośrodka Zdrowia w Świebodzicach
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem odczynników do mikroskopii oraz biologii molekularnej
- DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO DO WYKONYWANIA BIOPSJI WRAZ Z DZIERŻAWĄ URZĄDZENIA
- dostawa odczynników oraz dzierżawa automatycznego analizatora do technik metodą Elisa dla potrzeb MLD Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Dostawa analizatora biochemicznego dla Instytutu Medycyny Weterynaryjnej Katedry Patologii i Diagnostyki Weterynaryjnej
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.